Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk

Har vart och köpt mig en till gammal volvo.

Sen var det visst nån gubbe som rockar (rockade) forever

Bilen+besiktningsmotor+en hel hög med bröte = 10k sek

Permalänk
Medlem

Krullibull: Blivande vinterbil '09?

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1331891
Krullibull: Blivande vinterbil '09?

Nepp bilvande sommar busbil -09, den är alldeles för fräsch för att ha som vinterbil. Tanken är att det ska i en 940 turbo motor i.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krullibull
Nepp bilvande sommar busbil -09, den är alldeles för fräsch för att ha som vinterbil. Tanken är att det ska i en 940 turbo motor i.

En FK? Du evt att Ltt och FTT bara skiljer 0.3bar i turbon va? Det moddas lätt med en pysventil + evt chip över det. lätta 200häst.
Skulle rekomendera dig en motor efter 95 och en växellåda M90 av så sen årsmodd du bara kan hitta. ett tips är att innan montering att svetsa synkringen på 3an växel om du hittar en tidig växellåda. 97 och 98 är de bästa lådorna (tål lite mer på 3an bland annat)

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tommy_enstaberga
va o hämtade denna idag

Är sugen på något liknande, vad fick du ge för din? Ny eller begagnad?

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk

SKulle tippa på att den är ny eller bara gått några få mil. däck eller broms/kedja ser som nya ut

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enduro

grattis till ett bra köp:) luckan ser dock ut som en svag punkt..

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akka
grattis till ett bra köp:) luckan ser dock ut som en svag punkt..

Luckan är alltid den svagaste punkten tätt efter antennen på t28/t39, har själv säkert haft 5-6st innan jag bytte till en annan telefon, gammla goda tiden.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Viggen
Slängde iväg en beställning på ett Logitech UltraX Premium, 99kr på inet.se.

http://img167.imageshack.us/img167/8620/logitechultraxkeyboar...

du kan väl höra av dig och berätta vad du tycker om det, funderar på att slå till jag oxå!

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag har en oanvänd(!) T39 liggande på jobb. Funderar på att använda den som jobbtelefon.

Permalänk
Hedersmedlem

har nu beställt en egen WD Caviar Blue 640GB. Bild kommer väl på tisdag..

Permalänk
Hedersmedlem

Guitar Hero: World Tour med gitarr.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tommy_enstaberga
va o hämtade denna idag

http://img517.imageshack.us/img517/8676/husa1fz6.jpg

Världen är orättvis! Inte sugen på o byta din hoj mot min Husa 350 från 91?

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem

Mitt senaste köp var ett Fatal1ty Gaming Headset

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tommy_enstaberga
va o hämtade denna idag

http://img517.imageshack.us/img517/8676/husa1fz6.jpg

Fräscht! Nya Husan är godis Hur är det med intervallerna på den nya rovan förresten? Är det samma hållbarhet som de gamla så är den plötsligt inte lika godis längre...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Är sugen på något liknande, vad fick du ge för din? Ny eller begagnad?

Det är den helt nya '09:an, med den nya motorn och en massa revolutionerande ingenjörskonst, så nej, den lär nog vara splitt ny.

Inlägget redigerat av GAPa. Jag gjorde om en stor bild till en länk.

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
har nu beställt en egen WD Caviar Blue 640GB. Bild kommer väl på tisdag..

Har precis varit och hämtat ut min hdd och tangentbordet. Man får inte med SATA kabeln med hddn, så jag får gå och köpa en kabel på kjell eller clas ohlson eller något. Så till er som ska beställa hårddisken från Inet: KÖP MED EN SATA KABEL!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elaajten.
Har precis varit och hämtat ut min hdd och tangentbordet. Man får inte med SATA kabeln med hddn, så jag får gå och köpa en kabel på kjell eller clas ohlson eller något. Så till er som ska beställa hårddisken från Inet: KÖP MED EN SATA KABEL!

Det är väl väldigt sällan om ens standad att man inte får med kablar till hårddiskar/cd/dvd/ brukar ju bara vara till moderkort och grafikkort man får med kablar..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Det är väl väldigt sällan om ens standad att man inte får med kablar till hårddiskar/cd/dvd/ brukar ju bara vara till moderkort och grafikkort man får med kablar..

När jag köpte min näst senaste hårddisk (en WD caviar green eller något sånt 500gb) så fick jag med en kabel. Köptes i USA tidigare i år.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elaajten.
När jag köpte min näst senaste hårddisk (en WD caviar green eller något sånt 500gb) så fick jag med en kabel. Köptes i USA tidigare i år.

http://i261.photobucket.com/albums/ii61/HajiDontSurf/DSCF2523...

Beror på att du köpte retail. Det säljs oftast bara OEM/BULK i Sverige.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Köpte Antec 300,Ac Freezer Xtreme,3 Revoltec Air Guard 120mm fläktar och ett ESD armband idag

Bilder kommer senare när jag fått dom

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elaajten.
Har precis varit och hämtat ut min hdd och tangentbordet. Man får inte med SATA kabeln med hddn, så jag får gå och köpa en kabel på kjell eller clas ohlson eller något. Så till er som ska beställa hårddisken från Inet: KÖP MED EN SATA KABEL!

Är medveten om det har några kablar liggandes i min moderkortslåda.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
En FK? Du evt att Ltt och FTT bara skiljer 0.3bar i turbon va? Det moddas lätt med en pysventil + evt chip över det. lätta 200häst.
Skulle rekomendera dig en motor efter 95 och en växellåda M90 av så sen årsmodd du bara kan hitta. ett tips är att innan montering att svetsa synkringen på 3an växel om du hittar en tidig växellåda. 97 och 98 är de bästa lådorna (tål lite mer på 3an bland annat)

Mjo det där med motor och växellåda vet jag redan. Sen så spelar det inte så stor roll om det blir en lätt eller fulltryckare eftersom jag vill ha en lite större turbo än orginalaren samt att jag ska köra med Prospark.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elaajten.
Har precis varit och hämtat ut min hdd och tangentbordet. Man får inte med SATA kabeln med hddn, så jag får gå och köpa en kabel på kjell eller clas ohlson eller något. Så till er som ska beställa hårddisken från Inet: KÖP MED EN SATA KABEL!

Oftast så brukar man få med SATA kablar med moderkortet

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Får ta o svara på lite av era frågor om hojen

x-per: Hojen är lätt begagned hehe bara gått 20 timmar o jag fick ge 74900 för den.

logoz: heheh nä tyvär så är jag nog inte så intresserad

Lurihaxxx: Tackar Jo den verkar ritktigt grym måste jag säga Motorn består mycket av ktm så den är rätt mycket omgjord mot dom vanliga husamotorerna som man får serva o byter lager på helatiden tycker jag det låter som hehe. Men denna motorn ska nog hålla bättre va jag har hört Ska bli spännande o dra ut o spåren sen o se hur den känns nu med den nya revolutionerande motorplaceringen o så

Bjuder på några bilder till

http://img73.imageshack.us/img73/9594/72462632tc4.jpg

Det ser verkligen fel ut när motorn sitter sådär haha
http://img514.imageshack.us/img514/9946/59865193wx6.jpg

Inlägget redigerat av GAPa. Jag gjorde om två stora bilder till länkar.

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk

Ser väldigt smidig ut om man jämför mot de gamla husa - cyklarna, kör KTM sxf själv! Syns att motorerna kommer från samma fabrik. Du får skriva lite mer sen när du testat den lite, dags för dubbdäck snart

Visa signatur

..counting all the assholes in the room, well I'm defenitly not alone..

Permalänk
Hedersmedlem

Asch, Var för snabb med att stoppa in disken i datorn så jag tar bild senare på den medan den sitter i. Får ni se min misslyckade kabeldragning också

Permalänk

Fin som fan. funderar själv på nått liknande om ett år eller två.
Dock lsut o förminska bilderna till sevärda istället? de förvränger foruemt som sagt.
Vill man länka stora bilder så struntar man i IMG taggar.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Jo typ hela motorn ser ut som ktm hehe. Jo tänkte kränga på dubben nu ikväll men det ska ju bli varmt igen Så jag tror jag väntar med det, så typiskt att såfort det kommer snö så blir det varmt Jo rapport kommer när jag hinner testa den, vet dock inte när det blir

Jo märkte att dom blev lite stora kanske Sorry.

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tommy_enstaberga
Får ta o svara på lite av era frågor om hojen

x-per: Hojen är lätt begagned hehe bara gått 20 timmar o jag fick ge 74900 för den.

logoz: heheh nä tyvär så är jag nog inte så intresserad

Lurihaxxx: Tackar Jo den verkar ritktigt grym måste jag säga Motorn består mycket av ktm så den är rätt mycket omgjord mot dom vanliga husamotorerna som man får serva o byter lager på helatiden tycker jag det låter som hehe. Men denna motorn ska nog hålla bättre va jag har hört Ska bli spännande o dra ut o spåren sen o se hur den känns nu med den nya revolutionerande motorplaceringen o så

Aha, soft Du får hemskt gärna lov att PM:a efter första servicen, mest i undersökningssyfte Måste veta vad jag skall hitta på efter jag är klar med XR-bygget

Bjuder på några bilder till

http://img73.imageshack.us/img73/9594/72462632tc4.jpg

Det ser verkligen fel ut när motorn sitter sådär haha
http://img514.imageshack.us/img514/9946/59865193wx6.jpg

Inlägget redigerat av GAPa. Jag gjorde om två stora bilder till länkar.

Visa signatur

Vän av ordning.