dustin home julklappar 2008 ?

Permalänk
Medlem

fick en 12.08

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toxic Crow
Det är samma artikelnummer på alla julklappar hittills verkar det som. Alla får nog samma i år. Eller så har dom en liten låda med det artikelnumret med massa olika prylar i och plockar en randomgrej. Skulle gissa på att det är samma sak dock.

artikelnumrena hade väl inget med det att göra förra året heller annat än att var ett artikelnummer per timme, men folk fick ju ändå idoldvd och idolspel, dlink-routrar vid olika klockslag. Är nog mer trolig att de bara lappat alla restprodukter med samma julartikelnummer och sen helt random smackar på en adresslapp.

lycka till ni som inte fått någon klapp än, förstår inte att ni har det så svårt, är ju bara refresha och trycka på den där blomman

Visa signatur

//anno

Permalänk

Men de fuskar ju med tiden...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AimGamer
Service scan var hittar jag det på den sidan??

Rätt länk:
http://centralops.net/co/DomainDossier.aspx
Sry!

Lycka till nu!

Permalänk

Ibland får man ha lite flyt, tänkte väntat till 12.15 men tryckte av en slump

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Jag fick också en 12.05 haha hade bara klickat lite random på uppdatera och å får jag den efter en 15min väntan

Snacka om tur

God jul nu kan jag nog lämna resten av klapparna till er ^^

Permalänk
Inaktiv

Synd att en annan inte har det...

Permalänk
Medlem

Yes, frugan vann!!!
Hoppas på ett fint Lets Dance spel!!

Visa signatur

When in panic, when in doubt, run in circles, scream and shout.
*HP nx9420*C905*Div. Sunkdatorer*

Permalänk

alldrig min tur snart ?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Det här är ju sjukt larvigt. Tänk dom som går in på sidan och ser detta som inte är medvetna om alla Sweclockare å Flashbackare som sitter hela satans julen bara för att få en klapp från Dustin, de har ju inte en chans!?.
Tycker systemet borde vara annorlunda, typ helt slumpat så att alla får en chans.

Sen läser man om folk som blir sura på Dustin bara för att dom inte får en klapp. "Jävla skitdustin osv", vad är det för snack? Man kan ju inte bli sur på dom. De är ju trotts allt schyssta å delar ut klappar GRATIS. Det är lite kul å se människors riktiga sidor under sådana här saker. Egoism och omognad..

Jag hoppar in då och då och hoppas på en julklapp, det räcker för mig. Men ni kan ju sitta här hela dagen å slösa bort er tid framför "Denna omgångs julklappar är tyvärr slut men det kommer fler tillfällen. Kom igen senare för en ny chans." hahahha

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur ser blomman ut, och vart ligger den?

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maskaren
Hur ser blomman ut, och vart ligger den?

Titta tillbaka i tråden några sidor. Toxic Crow hade en skärmdump

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NysoO
Det här är ju sjukt larvigt. Tänk dom som går in på sidan och ser detta som inte är medvetna om alla Sweclockare å Flashbackare som sitter hela satans julen bara för att få en klapp från Dustin, de har ju inte en chans!?.
Tycker systemet borde vara annorlunda, typ helt slumpat så att alla får en chans.

Sen läser man om folk som blir sura på Dustin bara för att dom inte får en klapp. "Jävla skitdustin osv", vad är det för snack? Man kan ju inte bli sur på dom. De är ju trotts allt schyssta å delar ut klappar GRATIS. Det är lite kul å se människors riktiga sidor under sådana här saker. Egoism och omognad..

Jag hoppar in då och då och hoppas på en julklapp, det räcker för mig. Men ni kan ju sitta här hela dagen å slösa bort er tid framför "Denna omgångs julklappar är tyvärr slut men det kommer fler tillfällen. Kom igen senare för en ny chans." hahahha

Jag tror systemet är såhär, vid ett specifikt klockslag så släpper de klappar, sen när ett visst antal som överstiger antalet klappar klickat så lottar de mellan dem. Jag och tjejen klickade typ exakt samtidigt, sen var det en fördröjning på några sekunder då inget laddades eller så, och sedan skickades hon vidare till julklappen och jag fick "slut". Så det verkar som någon lottningsprocess är inblandad.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Tycker de borde ge alla som handlat över en viss summa under året en present Ett usb eller vad som helst.
Sen tycker jag det är dåligt att man inte vet vilken omgång det är i.

Citat:

Denna omgångs julklappar är tyvärr slut men det kommer fler tillfällen. Kom igen senare för en ny chans

Då vet man ju inte om det är förra omgången, eller denna omgång som är slut.

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soulnut
Tycker de borde ge alla som handlat över en viss summa under året en present Ett usb eller vad som helst.
Sen tycker jag det är dåligt att man inte vet vilken omgång det är i.

Då vet man ju inte om det är förra omgången, eller denna omgång som är slut.

Håller med där. Folk som har handlat över tex 500kr. Att låta folk regga bara för klappjakten är ju ganska dumt. Bättre att dom ger riktiga kunder en chans,

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Jag tror systemet är såhär, vid ett specifikt klockslag så släpper de klappar, sen när ett visst antal som överstiger antalet klappar klickat så lottar de mellan dem. Jag och tjejen klickade typ exakt samtidigt, sen var det en fördröjning på några sekunder då inget laddades eller så, och sedan skickades hon vidare till julklappen och jag fick "slut". Så det verkar som någon lottningsprocess är inblandad.

Nix, snarare att hon klickade före dig - och på den sekunden som alla klickade fick deras IIS server ungefär 110012291029 anrop.

Den tog dessa i tur och ordning och skickade bara ut rätt sida åt dom första 100.

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jine
Nix, snarare att hon klickade före dig - och på den sekunden som alla klickade fick deras IIS server ungefär 110012291029 anrop.

Den tog dessa i tur och ordning och skickade bara ut rätt sida åt dom första 100.

Alltså villkoren:

1. Snabbast på F5 (På precis millisekunden som julklappen släpps)
2. Ha musen över ytan där knappen ska komma fram å vara snabb på att klicka.
3. Snabbast lina
4. Minst fritid

Allt detta = Win / Julklapp. Go jul pojkar!

Visa signatur
Permalänk

Eller så var du för snabb^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jine
Nix, snarare att hon klickade före dig - och på den sekunden som alla klickade fick deras IIS server ungefär 110012291029 anrop.

Den tog dessa i tur och ordning och skickade bara ut rätt sida åt dom första 100.

Tror dock ändå det är lottningsprocess, skulle ta bort belastning från servrarna. Tidigare år har ju servarna varit totalt överbelastade, och då har de som sagt inte haft lottning. Ett lottningssystem gör ju så att de tar endast emot en request som de köar för att sedan lotta vilka som länkas var. När kön e full så kan de stänga den servern för requests. Detta tycker jag skulle vara det smartaste sättet att göra det på Tror även att det är fler än de har klappar som trycker på samma tidpunkt.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NysoO
Alltså villkoren:

1. Snabbast på F5 (På precis millisekunden som julklappen släpps)
2. Ha musen över ytan där knappen ska komma fram å vara snabb på att klicka.
3. Snabbast lina
4. Minst fritid

Allt detta = Win / Julklapp. Go jul pojkar!

Snabbast lina har väl ingenting med det att göra? Det är ju ingen väsentlig skillnad på 100/0,5Mbit när det gillar sidvisningar. Det är ju peering mot webbservern som gäller.

Permalänk

Gäller väl bara att kunna pinga så lågt som möjligt till serven

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

På era platser.....

Permalänk
Medlem

fan missade igen jU!

Permalänk

Fan missade den igen

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

13:00 exakt denna gången!

Permalänk
Medlem

Äh...

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem

nu kom blomfan, men inget hände

Permalänk
Medlem

Tack för din order!
Skriv ut
Vi har nu tagit emot din order och en orderbekräftelse har skickats till din e-postadress.
Ordern kommer att skickas så snart som möjligt.

YEEEEEEEEEEES!

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

Yes jag fick en nu

Visa signatur

PC ASUS ROG STRIX Z390-F | i9 9900K | Gigabyte 1080 8Gb | Corsair 8GB x 2 | Corsair 650w | Fractal Design Define R3 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

Yay, fick en nu