Permalänk

Can you Run it ?

Tänkte tipsa om denna sidan. Väldigt bra att använda om man står vid en massa datorer i en datorbutik och vill se hur de presterar i olika spel.

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Permalänk
Medlem

Eller gå in på Canyourunit.com

Visa signatur

Suup

Permalänk
Avstängd

Sidan är riktigt bra. Äntligen slipper man svara på "klarar min dator det här spelet"-frågor.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Avstängd

Har postat det flera gånger, men tyvärr kommer det alltid någon direkt efter och kör med "Klarar min häck av denna stock utan glidmedel" trådar..

KLISTER TACK

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Nackdelen med den sidan är bara att det inte alltid stämmer. Men oftast iallafall.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av James_Exxo
Nackdelen med den sidan är bara att det inte alltid stämmer. Men oftast iallafall.

Det är tillverkarens egna information, så om det inte är något som stämmer så är det tillverkarens fel.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av James_Exxo
Nackdelen med den sidan är bara att det inte alltid stämmer. Men oftast iallafall.

Det är ju ofta en uppskattning, precis som i många av svaren i trådarna här, det är ju sällan man vet exakta prestandan Kalles nya dator har i tex Crysis.
Tycker absolut att denna länk ska klistras i forumet, många onödiga trådar skulle försvinna.

Permalänk
Medlem

jag kör på futuremarks. De har även testat de flesta spelen, så de har en egen tabell.
http://www.yougamers.com/gameometer/10286/?start=true

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Kass sida ... jag hade bara odefinierade grejer i min dator, tydligen.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Big_PHat
Kass sida ... jag hade bara odefinierade grejer i min dator, tydligen.

Ja, och du definierar dem ju inte själv så

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)