Permalänk

Vilka spelar CSS?

Ja jag undrar så klart om här finns några som lirar CSS och då vad era nick är? Mitt är ett ganska okänt nick men här har ni det: Danvito

Visa signatur

Danvito was here!

Permalänk
Medlem

mindLancer

Jag lirar också ganska mkt Day of Defeat Source

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JustinTa
mindLancer

Jag lirar också ganska mkt Day of Defeat Source

Okej. Hur länge har du lirat CSS då? Kör du med clan och så eller bara public? Jag har själv lirat sedan det kom och huvudsakligen spelat i claner.

Jag spelar inte DoDs men Left 4 Dead.:D

Visa signatur

Danvito was here!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olivier_kung
Okej. Hur länge har du lirat CSS då? Kör du med clan och så eller bara public? Jag har själv lirat sedan det kom och huvudsakligen spelat i claner.

Jag spelar inte DoDs men Left 4 Dead.:D

Samma här. Fast jag spelar inte i klaner. Bara favorit servrar där alla känner alla

Permalänk

Frek nickar jag, har blivit endel klaner

Permalänk

An1Lusion nickar jag, har aldrig spelat i klan men jag är väldigt sugen på att göra det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JustinTa
Samma här. Fast jag spelar inte i klaner. Bara favorit servrar där alla känner alla

Okej är det svenska servrar eller? Så fall vilka?:)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av freknemuff
Frek nickar jag, har blivit endel klaner

Okej vilka svenska claner har du spelat i då?:) Jag har snackat med dig innan här för länge sedan om att köra PCW eller något har jag för mig.:)
Jag har själv spelat i några olika men seriösast var väl Bloodstain och Killer Instinct. Bloodstain| spelade jag i kanske ett halvår men kände att jag inte kunde utvecklas som spelare och gick därmed över till [KI] som jag spelade med i nästan 2år men nu spelar jag inte i någon clan men kör mycket MIXar med olika claner för att hitta en jag trivs i. Bloodstain spelade på en sida som heter r60.org och Killer Instinct spelar på r60.org och Enemy Down.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anilusion
An1Lusion nickar jag, har aldrig spelat i klan men jag är väldigt sugen på att göra det.

Okej hur länge har du spelat spelet då?:) Vet du vad du är för skill ungefär? Sen åldern spelar ganska stor roll och hur mogen/trevlig man är. Jag är själv 20 och en i mina ögon trevlig prick.;)
Det var ganska svårt för mig att hitta clan innan jag hade spelat i någon men sen har jag inte haft några problem.

Visa signatur

Danvito was here!

Permalänk
Medlem

Brukade lira en del public förut under diverse namn... Godzilla Hårddisksson, Papper, etc ..

Swestrike lirade jag en del på när de servrarna fanns.

Spelar då och då varstans fortfarande. 30+ eller vad dom heter brukar jag lira på när jag har lust.

Permalänk
Medlem

Endast public, och bara på SWE Stockholm #1

Visa signatur

🖥 AMD 5600X (+ Noctua NH-L9a-AM4 chromax.black) | ROG Strix B550-I | 32GB Corsair Vengeance 3600Mhz | Asus TUF RTX 4070 Ti | Samsung 980 Pro NVMe | Corsair SF600 | Lian Li A4-H2O | 2 x Noctua NF-A12x25 | Acer Predator XB271HU | ⌨️ Varmilo VA109M | 🖱 Razer Deathadder V2

Permalänk
Medlem

Jag nickar Sparco då:) ganska så känt namn

Visa signatur

https://hackernet.se - Wiki med inriktning open source och nätverk.

Permalänk
Medlem

Mitt Nick är Dr.Mabuse Ver.40 Build 90

Lirar fortfarande men sporadiskt dock... man hänger inte med lika bra längre... Var med i en klan som rockade rätt bra men som upplöstes när det där tråkiga spelet... vad det nu heter kom...eh.....jo just det ja. Ni kanske känner till det, VoV? Tror det är halvpopulärt fortfarande.. Blev rätt ensam då i alla fall....
Men skön avkoppling på nätterna när man inte kan sova.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

hannes aka Bullmormor!

Unit of Swe #2, Spelarenan och såklart R60!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gling
Endast public, och bara på SWE Stockholm #1

SweS ftw!

Permalänk

Heter Nils och namn Nils eller ibland mini-hopp =P men spelar på lite olika servrar, lallar runt lite på surf och sånt shit

Permalänk

Jag spelar CS:S.. nickar iNFEST, ganska bra tror jag..
Ställer gärna upp på mix någon gång, sånt är skoj.. har vent som tar 10 pers..

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

Mono och spelar på Gubbklubben.

Visa signatur

dualcore e8400 * 8gb A-data gaming * Gigabyte GA-EP45-DS3L *
Powercolor 8800gt * Antec sonat * Samsung 500gb *
Member at www.gubbklubben.se

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Danvito, du lirar på NiF då och då om jag inte misstar mig -

Nickar Alucard

Fd Swestrike, Sweswat m m

Kör enbart FBG servrar nu

Permalänk
Medlem

Åh Alucard... Dig har man blivit dödad av några gånger på Swestrike

Permalänk
Medlem

Nickar Nillz är hyffsat känd folk vet iaf vem jag är "oftast" dock hyffsad inaktiv på klan fronten just nu!
pubbar på ease/galvinased dm server dock under fake nick men spelat i olika bättre klaner

inte lika random som Sparco iaf

Permalänk
Medlem

Duuuds and Duuudelinas... själv har jag messt suttit och ägt b0tar på hard nivå i CSS och Häckat på LAN... men inget online... Brukar Nicka :Ic3M4n

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Nickar Nisse

spelar bara public numera men har varit med i en del mindre klaner

lirar på lite blandade men alltid SweS 1 och 2

har varit aktiv som admin på vissa servrar t.ex. Kakburken när den fanns.

Visa signatur

Här är internet.

Permalänk
Medlem

Inte helt oväntat nickar jag devour och jag har numera slutat spela. Spelade en hel del förrut, nu är jag bara Admin på R60.org så länge, tar nog med tid att hålla kiddsen i styr.

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePirat
Nickar Nillz är hyffsat känd folk vet iaf vem jag är "oftast" dock hyffsad inaktiv på klan fronten just nu!
pubbar på ease/galvinased dm server dock under fake nick men spelat i olika bättre klaner

inte lika random som Sparco iaf

haha:P du som hänger me Clark och myspersson och dom grabbarna?

Visa signatur

https://hackernet.se - Wiki med inriktning open source och nätverk.

Permalänk
Medlem

Swedish Inferno all the way!

Björn nickar jag

Visa signatur

Burk 1: MSI Neo4 Platinum, AMD64 "Winchester" 3200+ , Corsair 2048mb, 7800GT.
Burk 2: AMD64 "Venice" 3200+ @ 2500mhz, AsRock SATA2, Corsair 2048mb, XFX 6800GT NV5 Silencer.

Permalänk
Medlem

Swe inf där va ja admin förr var väll ett år sen nu.

Visa signatur

https://hackernet.se - Wiki med inriktning open source och nätverk.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olivier_kung

Okej hur länge har du spelat spelet då?:) Vet du vad du är för skill ungefär? Sen åldern spelar ganska stor roll och hur mogen/trevlig man är. Jag är själv 20 och en i mina ögon trevlig prick.;)
Det var ganska svårt för mig att hitta clan innan jag hade spelat i någon men sen har jag inte haft några problem.

Jag har spelat från och till i runt 6-7 år, både CS och CSS. Har väl spelat CSS aktivt i sådär 6-7 månader. Skulle säga att jag spelar rätt så bra, rekord stats som jag har print screen på ligger på 30-5 eller nått sånt. Blir 16 nu i April men skulle säga att jag är mognare än min ålder, om man säger så.

Permalänk
Medlem

ofc Sparco Legenderna is the shit^^ vilka lirar du med igentligen?

Permalänk
Medlem

försöker att få liv i Glow igen

Visa signatur

https://hackernet.se - Wiki med inriktning open source och nätverk.

Permalänk
Medlem

<------------ Samma som alltid

Visa signatur

/////Beeos (!)