Permalänk
Medlem

win7 svenska

Finns det något svenskt språkpaket för win7 än? Hittade inget när jag gjorde en sökning.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk

Nej det finns inge sv språkpaket ännu, men det kan kanske komma under RC fasen.

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 5000+ (2,6 GHz) | 4 GB RAM | 8600GT | 2 * WD Caviar 500 GB + WD My Book 250 GB = 1,25 TB |||| Windows XP | Windows Vista | Windows 7

Permalänk
Medlem

Gissar att det kommer 1-2 månader efter att den skarpa versionen av Windows 7 är släppt, när nu det kommer bli.....

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Avstängd

No offence, men vad fan ska man med svenskt operativ till? svårare att felsöka - finns inga fördelar.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P1nGviN
No offence, men vad fan ska man med svenskt operativ till? svårare att felsöka - finns inga fördelar.

Smaken är som baken, delad.
Gillar du inte svenska, fine, andra kanske gör.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P1nGviN
No offence, men vad fan ska man med svenskt operativ till? svårare att felsöka - finns inga fördelar.

Det finns många faktorer till varför man inte kan använda ett operativ på engelska.
Ex, sjukdom, ålder, språksvårigheter och även handikappade personer.
Alla är ju inte 20 år o snackar engelska flytande.
I mitt eget fall så har jag en hjärnskada efter en stroke för 3 år sedan o kan absolut inte använda ett engelskt operativsystem.
Så använd din friska hjärna o tänk till lite innan du yttrar dig nästa gång tack.

Visa signatur

Windows 8 Pro x64 .... Intel Core i5 ..... 8 GB Ram ..... Samsung SSD 128 GB ..... och en del andra grejer

Permalänk
Snusfri

Håller både med P1nGviN och Lasseska.
Själv använder jag bara operativsystem och programvara på engelska och på mobiler och liknande.

Men har förståelse för att visa kanske vill ha det på sitt modersmål, men jag själv tycker enbart att det är krångligare.

Det finns ju en "lös" languagepack till Vista, den kanske går att använda till Windows 7, inte testat något sådant själv dock.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro