Permalänk
Avstängd

Bra pris på w890?

Tänkte köpa en w890 till tjejen då hennes gick isönder och undrar om detta är ett bra pris? http://www.tradera.com/Sony-Ericsson-W890i-Nyskick-Garanti-kv...

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

Jag köpte en helt ny på 1800kr förra veckan.

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Medlem

Jag är osse inne på en W890i, tänkte då köpa BT headset till den osse.

Är det något man ska tänka på med denna modellen ni som har en eller haft en???

Permalänk
Medlem

Jag ångrar att jag köpte min w890, den är skitseg, har för vana att starta om sig när den vill och starta om sig till exempel när man pratar i telefon eller skriver ett sms samtidigt som man får ett. Kameran är heller inte att rekommendera och att kalla telefonen för en walkman-telefon är verkligen att ta i då mediaspelaren i telefonen är likadan som i till exempel c902.

Visa signatur

Gaming: Intel e8400 @ 3,6ghz | 2x2gb ddr2 pc6400 @ 946mhz | MSI Neo2-FR | Asus 9800gt "top" | Corsair 550w | Antec 300
Laptop: HP nx6310

Permalänk
Medlem

Är OCKSÅ besviken med min telefon. Fick den i jul och har varit nöjd ända tills nu. Har stått "Nätproblem" hela dagen och alla andra med samma abonnemang som mig klarar sig. Laddade den igårkväll och hela natten. Tog bort den i morse och spelat spel ca 15 min och lyssnat på musik ca 25 min. Inge batteri kvar. Ska fan inte behöva ladda telefonen varje dag...

Dessutom blir skärmen skitig alldeles för lätt. Min gamla K750i var bättre på alla punkter förutom joysticken som var trasig...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Är OCKSÅ besviken med min telefon. Fick den i jul och har varit nöjd ända tills nu. Har stått "Nätproblem" hela dagen och alla andra med samma abonnemang som mig klarar sig. Laddade den igårkväll och hela natten. Tog bort den i morse och spelat spel ca 15 min och lyssnat på musik ca 25 min. Inge batteri kvar. Ska fan inte behöva ladda telefonen varje dag...

Dessutom blir skärmen skitig alldeles för lätt. Min gamla K750i var bättre på alla punkter förutom joysticken som var trasig...

Uppdatera programvaran med SEUS.

Visa signatur

Sonyericsson Oldschool..

Permalänk

Min mobil funkar skit bra. Kan använda den mycket längre än vad jag kunde använda min k810i innan laddning.