Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Tips på MMORPG?

Tjenare! Efter mina 2 år på eve-online har jag äntligen slutat efter mycket om och men.

Så jag söker ett nytt MMORPG som är roligt, och utmanande, gärna i gammal hederlig hack'n'slash genre

Vi börjar med att räkna bort WoW och Warhammer

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Vad sägs om tibia ;D

Permalänk

maplestory?

Permalänk
Medlem

www.runesofmagic.com, helt gratis även efter beta.

Annars om du vill ha hacknslash rekomenderar jag dig www.ryl2reunioin.com

Permalänk
Medlem

Vanguard: Saga of Heroes kan ja väl rekomendera

Finns för en billig peng genom steam.

http://store.steampowered.com/app/24150/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Darkfall, inte testat än men när jag kan så ska jag spela det eftersom jag har kompisar som gör det och dem säger att det är hur kul som helst.

Mycket PvP/Skills inrikitat vilket är det jag gillar också så det verkar ju passa mig iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taraz
Darkfall, inte testat än men när jag kan så ska jag spela det eftersom jag har kompisar som gör det och dem säger att det är hur kul som helst.

Mycket PvP/Skills inrikitat vilket är det jag gillar också så det verkar ju passa mig iaf

Verkar grymt, men kommer först den 25:e

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz