Logitech Harmony 525II-fjärr - har skärmen dött?

Permalänk
Medlem

Logitech Harmony 525II-fjärr - har skärmen dött?

Jahapp, gick för 1 vecka sedan och beställde mig en ny Logitech Harmony 525 II för att slippa allt strul som jag haft med min gamla OneForAll. Och strul slapp jag, 1 dag ungefär.

Fick hem den igår, inga konstigheter, kopplade in den till datorn och programera den. Allt frid och fröjd. Sen idag när jag ska använda den är skärmen död. Den lyser blått när jag trycker på nån knapp men det finns ingen text på den. Inte heller när jag kopplar in den till datorn visar den nåt utan lyser bara blått som brukligt. Tidigare stod där USB connected när man koppla in den och alla aktiviteter när man hade den i "vardagsrummet" men idag nada alltså?

Har inte tappat den, hällt vatten över den eller nåt sånt. Är det bara jag som är oteknisk eller har min kontroll gått sönder? :S

Tack för all hjälp, gärna snabb sådan
Mvh Keepan

Visa signatur

Stationär: Intel i7 2700K @ 4.4ghz | Arctic Freezer i30 | Crucial 16GB | Asus P8Z68-V | FPS 650W 80+ Gold | GeForce 9800GT | Samsung 830 128GB SSD | 2 TB | Fractal R3
Renderings-burken: Intel Quad Q6600 G0 @ 3.5ghz | TRUE | Gigabyte P35-DS4 | Corsair 4GB | Raptor 74 GB 10000RPM | 1TB | Corsair Powersupply 520W | GeForce 7600GT | Nzxt Hush