Permalänk
Medlem

Ny mobil:

Nu så har min mobil dött och jag behöver en ny mobil. Min förra var en Sony Ericsson W660i.
Det jag är ute efter är en mobil jag kan
smsa med, (utan att knapparna pajjar efter några månader)
ringa med (med såpass bra ljud att man kan prata i ett gammalt SL tåg utan att höra 1 ord per mening)
en "hyffsad" kamera. Min förra var ju på 2 mpx, så är ju inte så jättekräsen.
Kunna lyssna på musik i headset (kontakten på w660i glappade efter några månader, så den funktionen dog ganska fort)
Kvalité. Jag fick lämna in W660i 3 gånger på ett år. Först brusade det när man pratade efter några månader, högtalaren hade pajjat, glappet (återkom sedan igen efter lagning) och att det startade om sig själv. Vill gärna den skall kännas redo, och inte seg när man bläddrar osv, hatar sånt.
En bonus vore om den var kompatibel med Mac, då jag har en Macbook.

Förslag på mobiler? Vore uppskattat i olika prisgränser. T.ex: 1000-1500, 1500-2000, osv...

Permalänk
Medlem

om du inte måste ha en smartphone, så skulle jag lätt rekommendera nokia 6700 classic. har haft den i lite drygt 2,5 vecka och är mycket nöjd. snabb i menyerna, kvalitetskännslan ä väldigt bra då stora delar av mobilens skal är i metall. underbar display o bra knappsats. sen skadar det inte att dens kamera är 5 Mpixel o faktiskt rätt okay (bra för att vara en mobil) och så har den ju inbyggd gps. o just ja, den ligegr bra i handen o är inte så stor. kostar väll runt 2700 kr olåst

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive