Har ni fått erat D3 ännu?

Permalänk
Sötast

Fick just båda nycklarna från G2Play

Permalänk
Medlem

Jag vill inte förstöra för er som siktar på det här med guest pass, men när jag spelade genom betan med några vänner klockade vi in på maximalt 1½ timme för hela kalaset. Det är inte värt det alls om ni frågar mig, då suget efter mer när ni slår i taket kommer vara otroligt påträngande.

Permalänk
Skrivet av noodles^:

Jag vill inte förstöra för er som siktar på det här med guest pass, men när jag spelade genom betan med några vänner klockade vi in på maximalt 1½ timme för hela kalaset. Det är inte värt det alls om ni frågar mig, då suget efter mer när ni slår i taket kommer vara otroligt påträngande.

Jag jobbar och måste upp kl 6:30 imorgon, att det tar 1-2 timmar att ta sig till 13 då låter helt perfekt för då får jag lite sömn och kan då enkelt fortsätta när jag kommer hem! (om spelet kommer fram i tid..)

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darklands:

Du kan ju köpa det direkt från blizzard som digital download, inte billigast men definitivt smidigast.

Finns billigare ställen att köpa en nyckel på annars.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av adfi:

Jag menade inte spel som i ett spel, men okej.
Man läser det man vill läsa antar jag.

man läser det folk skriver.. Definiera dina meningar en aning bättre så folk kan förstå dig då.
Här snackar man om D3 (vilket är ett spel)
Du verkar mena spel som i själva konsolen, hur ska jag veta vad du menar när du skriver så outförligt?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Medlem

Fler som beställt från komplett som inte fått?

Permalänk
Medlem

YEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111
Mitt ex låg i lådan idag muahahahaha!! Hoppas som fan det är samma strul me b.net som det var me BF3-lanseringen utan att man faktiskt kan spela ikväll. WD here we gooooooooooooooooooooo!!!!

Edit: Menar såklart att jag hoppas att Activision/Blizzard sköter det bättre än EA/DICE gjrode, vet ju att det är oilka företag, men ja trycket lär ju vara ungefär liknande fetstort

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choachen:

Fler som beställt från komplett som inte fått?

Två utav mina klasskompisar köpte från komplett och en fick det men inte den andra :/

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrM3:

YEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111
Mitt ex låg i lådan idag muahahahaha!! Hoppas som fan det är samma strul me b.net som det var me BF3-lanseringen utan att man faktiskt kan spela ikväll. WD here we gooooooooooooooooooooo!!!!

Edit: Menar såklart att jag hoppas att Activision/Blizzard sköter det bättre än EA/DICE gjrode, vet ju att det är oilka företag, men ja trycket lär ju vara ungefär liknande fetstort

Vart beställde du ifrån?

Visa signatur

Kontor: Intel Core i3-12600K | ASUS B660-I STRIX | EVGA Nvidia Geforce 2080 Ti XC | 16 GB Kingston Fury Beast DDR5 5200Mhz CL40 | Corsair SF750 Platinum 750W | Noctua NH-L12 Ghost S1 Edition | Louqe Ghost S1 MKII Limestone
Soffan: AMD Ryzen 5 7600 | ASUS B650E-I STRIX | ASUS Geforce GTX 1080 Ti STRIX | 32 GB Corsair Vengeance DDR5 6000Mhz CL36 | Corsair SF750 Platinum 750W | Thermalright AXP120-x67 | Fractal Design Ridge White
Bärbart: Apple Macbook Air 13" M1 Space Grey (8GB RAM, 256GB SSD)
Server/NAS: AMD Ryzen Pro 5 4650G | Gigabyte MC12-LE0 | 64GB DDR4 3200MHz ECC | Fractal Design Node 804

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choachen:

Fler som beställt från komplett som inte fått?

Jag beställde CE från Komplett, står att det sorteras i Örebro
Hoppas jag får det imorgon iaf.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Jag köper det i butiken i morgon.

Permalänk
Skrivet av Choachen:

Fler som beställt från komplett som inte fått?

Svar ja. Var och kollade om de kanske fått in det men inte skickat avi men icke sa nicke. Standard edition som de tydligen skickade i fredags.

Permalänk

Säkert någon som frågat detta tidigare i tråden, men jag orkar inte skumma igenom hela (hoppas ni har överseende ).

Vet någon om man kan "spåra" sitt postpaket om man som jag, beställt från webhallen? Jag ser bara att det ligger under "Behandlade", som Skickade/hämtade.

Mvh Andersson

Permalänk

Hämtat ut mitt CE och Standard på lunchen...fasen va gött att det bara är timmar kvar till en brutal bashing av Blizz stackars servers!

För övrigt kan jag inte nog rekommendera Book of Cain för go bakgrundsstory!

Permalänk
Medlem

Jag beställde ifrån komplett och hämtade ut paketet idag kl 14:23 nu väntar man bara på att få börja slakta!

Visa signatur

FD Define R5 | Corsair RM850x | Asus Prime z370-p | i5 8600k | G.Skill 2x8gb 3600mhz | Palit GTX 1080ti | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem

Enligt webhallen skicakdes mitt i torsdags.
Vore väldigt konstigt om jag inte har det i lådan idag.

Blir jävligt förbannad om jag inte har det då jag redan har betalt för skiten > <

Visa signatur

not so fast

Permalänk
Medlem

köpt från cdon för länge sen men nu står det..."varorna packas" : / hoppas verkligen att jag får det imorn

Edit: 3 min efter att jag skrev detta fick jag sms från posten att det är skickat xD

Permalänk

Beställt från cdon, fick inget i lådan idag! Hoppas verkligen det kommer imorgon!!

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|

Permalänk
Medlem

Avbeställde mitt från CDON när jag fick reda på att de kommer på tisdag/onsdag...
Köpte en digital kopia från spelbutiken då jag förstått att de skickar ut CD-keyn vid midnatt, sedan köper jag spelet i butik någon annan gång.

Blev ingen CE för mig så kände att då fungerar digital kopia bra så länge!

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk

På cdon står det att varorna packas för mig, hoppas för deras skull att de kommer igång och skickar iväg det...! Hade varit tråkigt ifall jag inte kunde spela i morgon..

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem

Beställde på spelbutiken.se(code via email), fick min key kring 13:00 idag.

Mycket smidigt.

Permalänk

Det råkar inte finnas en vänlig själ som kan avvara en guestpass då jag inte får mitt d3 förrens i morgon :/

Permalänk
Medlem

mitt ligger på posten, beställde från komplett

Visa signatur

MAIN:   | 4770k | r9 290 tri-x OC | 16GB | Be Quiet Shadow Rock 2 | Corsair 350D | EVGA Supernova G2 850w |
HTPC:   | 4360 | 8GB | Scythe Shuriken Rev. B | Cooler Master Elite 120 |
Laptop: HP spectre x360

Permalänk
Medlem

CE från Webhallen:

14 maj kl 16:20
Stockholm, Sorterad

Visa signatur

P8Z77-V | 2600K | NH-D14 | 4x4GB Corsair 1600MHz LP | GTX 680 DCII OC | 520 180GB | EcoGreen F4 2TB
WD RED 3TB | AD-7280S-0B | HALE90 550W | Define R3 Titanium | Win 7 Pro ENG från Dreamspark

Permalänk
Medlem

Beställde från Game ,för några år sen och fick i tor besked om att det var skickat men INGET I LÅDAN IDAG,buhuu!! well kommer la imörrn. SIGH

Visa signatur

OPERATIV: Win 10 pro
DATOR:En vattenkyld Intel i7 950 i ett CM HAF932+ ganska potent inre
Tangentbord/mus/musmatta Q-pad Ljud Edifier S530D
LUR: Lumia930

Permalänk
Medlem
Skrivet av edasvangen:

Jag jobbar och måste upp kl 6:30 imorgon, att det tar 1-2 timmar att ta sig till 13 då låter helt perfekt för då får jag lite sömn och kan då enkelt fortsätta när jag kommer hem! (om spelet kommer fram i tid..)

Det tar inte 1-2 timmar till 13, det tar 30-90 min att klara ut allt content som finns tillgängligt och det gör man vid level 8-9

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Andersson9:

Vet någon om man kan "spåra" sitt postpaket om man som jag, beställt från webhallen? Jag ser bara att det ligger under "Behandlade", som Skickade/hämtade.

Har du bara köpt "vanliga" så skickas det som brev, då går det ej att spåra. Har du däremot köpt CE så skickas det som paket, då bör det stå ett Kolli-ID vid orderinformationen.

Skrivet av Skjulet:

Enligt webhallen skicakdes mitt i torsdags.
Vore väldigt konstigt om jag inte har det i lådan idag.

Blir jävligt förbannad om jag inte har det då jag redan har betalt för skiten > <

De skriver "Skickad" när de har packat och förberett ordern för leverans, mest sannolikt ligger/låg ditt spel i någon av dessa korgarna:
http://www.webhallen.com/blog/wp-content/uploads/2012/05/diab...
http://www.webhallen.com/blog/wp-content/uploads/2012/05/bild...

Skrivet av Ignostic:

köpt från cdon för länge sen men nu står det..."varorna packas" : / hoppas verkligen att jag får det imorn

Edit: 3 min efter att jag skrev detta fick jag sms från posten att det är skickat xD

Skrivet av Hampusofsweden:

Beställt från cdon, fick inget i lådan idag! Hoppas verkligen det kommer imorgon!!

Skrivet av Nordblom:

På cdon står det att varorna packas för mig, hoppas för deras skull att de kommer igång och skickar iväg det...! Hade varit tråkigt ifall jag inte kunde spela i morgon..

Tyvärr så enligt min tidigare erfarenhet är CDON inte bra på att leverera på releasedagen, för mig har de failat med BF3, Skyrim, Saints Row 3 och Arkham City med 1-3 arbetsdagar. Då D3 är en ännu större release så skulle jag nog inte hoppas för mycket om jag var någon av er...

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem

Vart är billigaste stället man kan köpa en online key ifrån ? där man får spelet inatt ?? vet g2play men dom är ganska dyra. Finns det billigare ?

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Avstängd

Farsan var inne på Inet Ringön då det stod att de hade 9st i lager men han fick inte köpa, de hade inga i lager sa dem. Konstigt nog fick andra köpa (verkar det som) då deras lagersaldo gick ner till 8 och i Sisjönbutiken gick det från 4 exemplar till 2...

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Farsan var inne på Inet Ringön då det stod att de hade 9st i lager men han fick inte köpa, de hade inga i lager sa dem. Konstigt nog fick andra köpa (verkar det som) då deras lagersaldo gick ner till 8 och i Sisjönbutiken gick det från 4 exemplar till 2...

Saldona sjunker ju för att folk förbokar. Konstigt vore väl annat?