Far Cry 3: Åsikter

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Dwightschrute:

Jo, men hur ska de penetrera body armor + kläder osv?

De sparkar stenhårt mot ansiktet.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Avstängd
Skrivet av HurMycket:

De sparkar stenhårt mot ansiktet.

När du springer ifrån dom? Så deras ben kan nu slingra sig runt dig?

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Skrivet av Dwightschrute:

När du springer ifrån dom? Så deras ben kan nu slingra sig runt dig?

Ja, alla vet ju att sparkar mot rygg och bakhuvud är verkningslösa.

Seriöst dina klagomål verkar bli lite väl löjliga nu, och man undrar verkligen vilka spel du spelar som kan upphålla den standard du uppenbarligen har, du får gärna nämna vilka det är, har höga förhoppningar på grafik och gameplay

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Nehepp, kan inte spela Far Cry 3 längre. Det har försvunnit från min Uplay-klient. Trots avinstallation och ominstallation finns inte FC3 där längre. Jag kan logga in på deras webbsida och se att FC3 finns på mitt konto där, men det finns inte i klienten som behövs för att kunna starta det.

Det är tacken för att man köper spel. Deras support är förstås inte öppen på helger, blir till att ringa på måndag om det inte fixat sig själv innan dess.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lasergurka:

Ja, alla vet ju att sparkar mot rygg och bakhuvud är verkningslösa.

Seriöst dina klagomål verkar bli lite väl löjliga nu, och man undrar verkligen vilka spel du spelar som kan upphålla den standard du uppenbarligen har, du får gärna nämna vilka det är, har höga förhoppningar på grafik och gameplay

Du hänger ju inte ens med i tråden.
Skottsäker väst vs pistol = nada.
Men Skottsäker väst vs spark = massivepainofdeathin2hits?

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Det kan man ju visst...det räcker med att ha varit inloggad en gång ju?

När jag kommer in på uplay så står det att mian spel inte finns och att jag måste registrera farcry men när jag gör det står det att servern är nere. Hur startar man då ?

Permalänk
Skrivet av Dwightschrute:

Du hänger ju inte ens med i tråden.
Skottsäker väst vs pistol = nada.
Men Skottsäker väst vs spark = massivepainofdeathin2hits?

En kula har inte ens i närheten av samma kraft som en spark även om den inte penetrerar västen...

Jag hänger visst med i tråden, men där sa du inte något om skyddsvästar alls, och undrar fortfarande vad för spel du spelar som klarar sig över din standard.

Skrivet av Myllerman:

När jag kommer in på uplay så står det att mian spel inte finns och att jag måste registrera farcry men när jag gör det står det att servern är nere. Hur startar man då ?

Jadu, har de inte ens registrerats är det nog svårt, men så är det väl å andra sidan via t.ex Steam också?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lasergurka:

En kula har inte ens i närheten av samma kraft som en spark även om den inte penetrerar västen...

Jag hänger visst med i tråden, men där sa du inte något om skyddsvästar alls

Skrivet av Dwightschrute:

Jo, men hur ska de penetrera body armor + kläder osv?

Lära sig läsa nångång?
Eller du är för inbiten med att försvara detta spelet, så du inte ser vad folk skriver.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Nehepp, kan inte spela Far Cry 3 längre. Det har försvunnit från min Uplay-klient. Trots avinstallation och ominstallation finns inte FC3 där längre. Jag kan logga in på deras webbsida och se att FC3 finns på mitt konto där, men det finns inte i klienten som behövs för att kunna starta det.

Ok, efter ytterligare en ominstallation av klienten på annan plats och omstart så kom det igång igen. Knepigt värre ändå, sämsta DRM jag stött på hittills.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

En kula har inte ens i närheten av samma kraft som en spark även om den inte penetrerar västen...

Håller med, läste lite om fågeln. Den kan sparka med ett tryck på 5,5 MPa (800 psi). Nu kan man ju inte jämföra en spark med en kula (speciellt inte när kevlar är inblandat), men visst är det tillräckligt för att skada ordentligt. Dessutom om man lägger till att den har en klo på en dryg decimeter på varje fot.

Permalänk

Skitcoolt spel MEN det laggar lite smått hela tiden oavsett fps. GPU användningen pendlar mellan 80-99% så inte så konstigt att det laggar till lite då o då. Borde ju ligga på 99% hela tiden.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk
Skrivet av Dwightschrute:

Lära sig läsa nångång?
Eller du är för inbiten med att försvara detta spelet, så du inte ser vad folk skriver.

Jag menar ju då såklart inlägget jag svarat på, och inte något annat inlägg, trodde det var rätt uppenbart, då det står som citerat och så...kan vara svårt att hänga med ibland märker jag. Det har ingenting med att jag ska försvara spelet att göra, jag håller med om att de har många brister, men att du förgäves ska hitta de minsta fel att kunna klaga på känns rätt löjligt, när många av dem mer verkar handla om att du har problem med att spela.

Tycker du att det skulle blivit roligare om alla djur var harmlösa, och att de samtidigt ska dö på något enstaka skott, så att den typen av hot helt försvinner, och jakter blir helt ointressanta? Du vill också tydligen att djuren ska vara mer passiva, då det är för orealistiskt att tigrar attackerar on sight? Djurens attacker ska dessutom täckas av skyddsvästar? Tänk efter vad det är du ber om egentligen...vad är det roliga med att ta utmaningarna ur spelet bara för att det inte är realistiskt?

Om du nu är så inne i att jag är någon Far Cry 3 fanboy kan jag nämna lite saker jag inte gillar.

- Trotts att jakt är riktigt kul är det synd att efter att man uppgraderat sina prylar så finns inte riktigt någon anledning att jaga längre, visst man kan sälja pälsen för pengar, men det är inte värt besväret det tar att sälja varje jäkla grej för sig.

- Inventorysystemet är urkasst och jobbigt att ta sig runt i, och är en pina att sälja det som inte säljs av "quick sell".

- Jaktuppdragen är extremt enformiga, är i stort sett alltid att man ska ihjäl något djur med shotgun, som oftast bara tar något skott, och när det bara är ett djur man ska döda, som dessutom ofta varken är agressiva eller flyr från en när de ser en, så blir det ofta bara att man åker till ett ställe, skjuter ett skott och det är klart.

- Man får vapnen gratis för snabbt, och för lätt, radiotornen är nästan alltid helt obevakade, och är riktigt lätta att klättra upp i.

- De borde ha satsat hårdare på survival, känns som att de hade tänkt göra det, men fegade sen ur.

- De borde ha fixat bättre saker man kan hitta av exploring, visst, man kan hitta lite cash i lådor, och relicer som ger en lite xp, men skulle inte säga att det direkt uppmuntrar en att gå och leta, skulle hellre kunna hitta speciella vapen, eller kanske attachment osv.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Nehepp, kan inte spela Far Cry 3 längre. Det har försvunnit från min Uplay-klient. Trots avinstallation och ominstallation finns inte FC3 där längre. Jag kan logga in på deras webbsida och se att FC3 finns på mitt konto där, men det finns inte i klienten som behövs för att kunna starta det.

Det är tacken för att man köper spel. Deras support är förstås inte öppen på helger, blir till att ringa på måndag om det inte fixat sig själv innan dess.

Köpt keyn från nån annan butik, kanske råkade va annar språk som det vart på ac3, de gick inte att använda efter ca en dag, spelet dök up som cz och vägrade starta...

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Dwightschrute:

När du springer ifrån dom? Så deras ben kan nu slingra sig runt dig?

Det vet jag inte. Jag har inte mött någon levande kasuar ännu. Jag svarade bara på frågan, som var: Jo, men hur ska de penetrera body armor + kläder osv?

Sedan tror jag att man kan bli dödad av en kasuar även om den attackerar där man har armor och kläder.

Och så är det ändå ett spel. Kasuaren ska vara en farlig fiende.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Tycker bilkörningen är lyckad. Kanske inte realistisk, men skoj. Rätt kul att ösa på med en gammal skrotbil genom jungelvägarna.

Permalänk

Ehm...är det bara min fallskärm som inte funkar? Står att man ska trycka på Ctrl för att deploya, men har provat kanske 5 gånger nu, händer inte ett skit hur mkt jag än spammar Ctrl?

EDIT: aha, det var originalknappen för ducka som gällde När jag bindat om från C till Ctrl så ändrar den button prompt, men ändrade tydligen inte knapp för fallskärmen.

Lite fult att man bara håller i luften om man tittar uppåt...

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Det är skoja att flyga helikopter

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Måste nog säga att Far Cry 3 är det buggigaste spelet jag spelat

Bara jag som råkat ut för detta?

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Skrivet av Sputte:

Måste nog säga att Far Cry 3 är det buggigaste spelet jag spelat

Bara jag som råkat ut för detta?

http://i.imgur.com/8nkes.jpg

http://i.imgur.com/ySW56.jpg

Jupp. Kan ju bara prata för mig och sambon dock (hon har ett 670), men har inte varit med om något liknande (förutom i DayZ då), det värsta som hänt gällande grafikbuggar är saker som att vattenfall är synliga en bit ner i vattnet det faller i, ska ju normalt sett försvinna när det möter vattenytan, sen har det oftast löst sig när man kommit närmare.

Ser ut som problem man får när ens kort är klockat lite för högt, nu vet jag inte om din OC är fabriksöverklock eller något du gjort själv, men prova att klocka ner det till standardklock och se om det löser några problem? Kan vara struliga drivrutiner också, men antar att du har senaste betan som de flesta andra?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Seriöst vilka sweet moments man kan få i detta spel xD

Blev nästan påkörd av en bil med Hoyt's privateers, som vid detta laget ska vara mina kompisar, självklart blev jag förbannad, och vänder mig om och ser dem fortsätta bränna ner för backen i ryslig fart. Drar fram min M4 (eller va den nu heter) och slänger iväg en salva mot bilen, och lyckas på något vänster träffa föraren i huvudet.

När bilen fortsätter utan förare så börjar den svänga lite fram och tillbaka, för att sen få till en snäv vänstersväng som får bilen att börja volta ner för backen, vilket i sin tur leder till att den börjar brinna och sen exploderar.

Såg så förbannat coolt ut att jag var tvungen att skriva av mig xDD

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Är detta real life?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Jupp. Kan ju bara prata för mig och sambon dock (hon har ett 670), men har inte varit med om något liknande (förutom i DayZ då), det värsta som hänt gällande grafikbuggar är saker som att vattenfall är synliga en bit ner i vattnet det faller i, ska ju normalt sett försvinna när det möter vattenytan, sen har det oftast löst sig när man kommit närmare.

Ser ut som problem man får när ens kort är klockat lite för högt, nu vet jag inte om din OC är fabriksöverklock eller något du gjort själv, men prova att klocka ner det till standardklock och se om det löser några problem? Kan vara struliga drivrutiner också, men antar att du har senaste betan som de flesta andra?

Det är fabriksklockat. Har inte pillat på något alls, och det stämmer, har senaste betadrivisarna. Har aldrig hänt något liknande i andra spel. Tveksamt att det är GPUn faktiskt. Har ändrat både från HDAO och HBAO och problemet kvarstår. Kan ju testa SSOA också så...
Värt att notera är också att temperatuerna på kortet är inte alls höga heller. Som högst kommer det upp i 69 grader, vilket ju är helt okej

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Medlem

Man tröttnade ju snabbt på det, har låst upp 16 av 18 torn nu, blir det fler eller är det bara 18?

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Buio:

Tycker bilkörningen är lyckad. Kanske inte realistisk, men skoj. Rätt kul att ösa på med en gammal skrotbil genom jungelvägarna.

Styrningen är för känslig. De har skitit i att anpassa den för tangentbord, som inte har analoga kontrollspakar. Bortsett från det har du rätt.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Skrivet av Sputte:

Det är fabriksklockat. Har inte pillat på något alls, och det stämmer, har senaste betadrivisarna. Har aldrig hänt något liknande i andra spel. Tveksamt att det är GPUn faktiskt. Har ändrat både från HDAO och HBAO och problemet kvarstår. Kan ju testa SSOA också så...
Värt att notera är också att temperatuerna på kortet är inte alls höga heller. Som högst kommer det upp i 69 grader, vilket ju är helt okej

Att kortet är lite för högt klockat behöver inte visa sig i alla spel, precis som att drivrutinsproblem inte behöver det heller, och temperatur är inte nödvändigtvis det som ger artefakter i ett klockat kort, det är värt att prova då varken jag eller någon jag känner varit med om något liknande i Far Cry 3.

Tvekar på att Ambient Occlusion skulle påverka sånt där, kika runt i lite andra inställningar, och prova att klocka ner kortet är mina tips, sist är väl att installera om spelet, för tror inte det där är något vanligt problem i Far Cry 3.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Du hänger ju inte ens med i tråden.
Skottsäker väst vs pistol = nada.
Men Skottsäker väst vs spark = massivepainofdeathin2hits?

Jag är inte helt säker på vad dom har för skottsäkra västar i spelet. Men så fint som dom är ihopvikta så gissar jag på någon typ av kevlar utan keramikplattor. Det är väldigt få skottsäkra västar som skyddar mot sparkar, såvida dom inte har extra plattor i sig. Funktionen i västen är som sådan att det är ett oerhört slittåligt material som kulan inte lyckas slita sönder. Det är bara vaddering (i form av något väldigt mjukt eller väldigt hårt) som skulle skydda mot krosskador och det är oerhört opraktiskt att ha sådanna i skottsäkra västar, hårt = tungt, mjukt = stort och otympligt.

Om man ska klaga på någonting så skulle det snarare vara att alla djur är extremt territoriella och attackerar en hela tiden. Typ komodovaranerna som jagar en såfort man kommer i närheten av dom. Känns ju som att sådanna varelser skulle hellre dra sig tillbaka än att gå till attack i första läget. Men det gör inte så mycket, det är än så länge roligt. bara spelat 2-3 timmar dock.

Permalänk
Medlem

Så nu var main quest klart.
Alla vapnen upplåsta och alla torn fixade, känner att relikerna och andra smågrejer får vara.

Skulle jag behöva sätta ett betyg skulle jag ge det 4/5.
Kort sagt det bästa SP spelet jag spelat igenom under 2012, får se om hitman är bättre.
Jag har inte haft en enda grafikbugg eller crash, enda buggen jag hade var att en bil med pirater hade fastnat under en bro på något vis i början av spelet.
Storyn var helt okej, fick en faktiskt intresserad och den var inte superlinjär, ÄLSKADE verkligen första eldkastaruppdraget, skrattade gott då.
Vapnen var okej, väldigt besviken på signature snipern däremot pga uppenbara anledningar. Lite mer vapen hade inte skadat, en M203 att smälla på våra assault rifles hade varit väldigt kul.

Bilarna, nja vete fan, kul att sladda runt med men aboslut inte anpassade för ett tangentbord, oftast effektivare att gå då man kunde ta fler genvägar.
AI, tja de försökte iaf flanka en och ta sig till positioner men sen att de sköt som krattor och att man kunde hela sig för enkelt förstörde lite av grejen. De körde bil som en stimmad 18-åring vilket förstörde lite av upplevelsen, tex då 2 privateer bilar frontade på en tom väg, aja skrattade gott iaf.

Slukade väl runt en 30 timmar på svåraste, med alla towers och alla outposts.
Kunde säkert gått fortare men utmaningen med outposts var ju att plocka alla undetected.

KoloN komodovaraner är väldigt aggresiva i verkliga livet också.
Djuren var okej, slutade jaga efter en stund om man kutade även om tigrarna måste tryckt steroider med tanke på hur svåra de var att ta ner i början.

Permalänk
Skrivet av Gainsgoblin:

Så nu var main quest klart.
Alla vapnen upplåsta och alla torn fixade, känner att relikerna och andra smågrejer får vara.

Skulle jag behöva sätta ett betyg skulle jag ge det 4/5.
Kort sagt det bästa SP spelet jag spelat igenom under 2012, får se om hitman är bättre.
Jag har inte haft en enda grafikbugg eller crash, enda buggen jag hade var att en bil med pirater hade fastnat under en bro på något vis i början av spelet.
Storyn var helt okej, fick en faktiskt intresserad och den var inte superlinjär, ÄLSKADE verkligen första eldkastaruppdraget, skrattade gott då.
Vapnen var okej, väldigt besviken på signature snipern däremot pga uppenbara anledningar. Lite mer vapen hade inte skadat, en M203 att smälla på våra assault rifles hade varit väldigt kul.

Bilarna, nja vete fan, kul att sladda runt med men aboslut inte anpassade för ett tangentbord, oftast effektivare att gå då man kunde ta fler genvägar.
AI, tja de försökte iaf flanka en och ta sig till positioner men sen att de sköt som krattor och att man kunde hela sig för enkelt förstörde lite av grejen. De körde bil som en stimmad 18-åring vilket förstörde lite av upplevelsen, tex då 2 privateer bilar frontade på en tom väg, aja skrattade gott iaf.

Slukade väl runt en 30 timmar på svåraste, med alla towers och alla outposts.
Kunde säkert gått fortare men utmaningen med outposts var ju att plocka alla undetected.

KoloN komodovaraner är väldigt aggresiva i verkliga livet också.
Djuren var okej, slutade jaga efter en stund om man kutade även om tigrarna måste tryckt steroider med tanke på hur svåra de var att ta ner i början.

Spelar du på PC? Jan du inte lägga upp savefilen i så fall?

Permalänk
Skrivet av KoloN:

Jag är inte helt säker på vad dom har för skottsäkra västar i spelet. Men så fint som dom är ihopvikta så gissar jag på någon typ av kevlar utan keramikplattor. Det är väldigt få skottsäkra västar som skyddar mot sparkar, såvida dom inte har extra plattor i sig. Funktionen i västen är som sådan att det är ett oerhört slittåligt material som kulan inte lyckas slita sönder. Det är bara vaddering (i form av något väldigt mjukt eller väldigt hårt) som skulle skydda mot krosskador och det är oerhört opraktiskt att ha sådanna i skottsäkra västar, hårt = tungt, mjukt = stort och otympligt.

Om man ska klaga på någonting så skulle det snarare vara att alla djur är extremt territoriella och attackerar en hela tiden. Typ komodovaranerna som jagar en såfort man kommer i närheten av dom. Känns ju som att sådanna varelser skulle hellre dra sig tillbaka än att gå till attack i första läget. Men det gör inte så mycket, det är än så länge roligt. bara spelat 2-3 timmar dock.

Det är på vissa områden där de lyssnat på spelarna och där de gått för långt.

Far Cry 2 hade som bekant inga köttätande djur vilket de fick veta. I Far Cry 3 känns det som om det finns för många köttätare.
Samma sak grafiken som i FC2 fick kritik för att vara för brun och färglös. Istället drar de på som sjuttpn och gör en för färgrik värld istället.

Om jag ska vara ärlig gillade jag atmosfären bättre i FC2. Kändes mer realistiskt och hade mycket finare ljudbild. FC3 känns barnsligare i så gott som alla avseenden.

Permalänk
Medlem

Kan man spela igenom spelet tillsammans med brorsan eller är det bara singleplayer?

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"