Permalänk

Jag har registrerat mig med 5 olika mail för betan men fortfarande inte fått någon invite, riktigt frustrerande!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobcat031:

Jag har registrerat mig med 5 olika mail för betan men fortfarande inte fått någon invite, riktigt frustrerande!

Om jag inte minns fel så skulle man registrera sig med sitt Origin konto.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Dom kommer skicka ut beta ända tills 17e så det finns fortfarande en chans att vi som inte fått än får komma in.

Vill ha nu jue!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lamerman:

Fick också kod. Men hur kan de vara så dumma och köra igång en beta idag? Alla hjärtans dag..

Gamers har inte flickvänner

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Skrivet av fantomsmurfen:

Om jag inte minns fel så skulle man registrera sig med sitt Origin konto.

Står inget om det i Faq http://www.titanfall.com/betainfo

Permalänk
Medlem

Både jag och min bror fick betan :D.

Permalänk
Medlem

Haha, jag lyckades få en beta invite för Xbox One. Måste ha klickat fel på mobilen.

Nån som sitter på en importerad xbone kan skriva till mig så får du en nyckel.

Edit. Den är borta nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Vill ha nu jue!

Du är verkligen inte ensam!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Såg att Titanfall kostar 600kr på Origin. Verkligen inte värt det. Väntar tills det blir billigare. Eller kanske någon vet om det finns billigare på ett annat ställe?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Skrivet av Cooling23:

Såg att Titanfall kostar 600kr på Origin. Verkligen inte värt det. Väntar tills det blir billigare. Eller kanske någon vet om det finns billigare på ett annat ställe?

Många har för 449 kr: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1976131

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem

Det ser grymt ut! Gillar konceptet!
Synd att det verkar vara CoD, fast i framtiden bara... Annars känns det som en fräsch blandning av Crysis och ... just... CoD... Men gillar crysis som fan synd att inte multiplayer är lika populär som den skulle kunna vara!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jesusbarnet:

Gamers har inte flickvänner

Bra sagt! Ska nämna det för henne då hon kommer hem från jobbet

Visa signatur

CPU Intel i9-9900k GPU Asus RTX 3080
RAM 32GB G.Skill Trident Z Neo Moderkort ASUS ROG Maximus XI Hero PSU Corsair RM850 HDD 3 TB Intel SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av lamerman:

Bra sagt! Ska nämna det för henne då hon kommer hem från jobbet

Mamma räknas inte :/

Permalänk
Medlem

Fick min invite precis! Åh jag som tänkte gå ut ikväll...

Visa signatur

Windows 8: |CPU: Intel 3770k @ 4,2 Ghz | GPU: Gigabyte GTX 770 OC | Mod: MSI Z77A-GD65 | Minne: Corsair 8GB 1600Mhz | PSU: OCZ 600W | Chassi: Nanoxia Deep Silence 1 | SSD: Samsung 830 128gb | HDD: 2 TB Seagate |
Apple: |Iphone 4 32gb|Mac mini (mid 2011)

Permalänk
Medlem

Spelade hela dagen igår.
Vet inte riktigt vad jag tycker ännu.

Det är skoj ett tag, men åtminstone nu i betan blir det enformigt.
Ganska simpelt, har kanske 70% MVP och jag kan inte säga att jag är speciellt bra på FPS i övrigt.
Men helt klart roligt koncept och det kommer nog att bli en hit. Men jag kommer nog inte att köpa spelet vid release.

Har btw en betanyckel (PC) till övers om det är någon som inte fått. Borta nu!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Tankar betan nu, får se hur spelet är

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Kört nästan en timme nu. Lvl 8,5. Det är riktigt skoj! Speciallt Titan-mode. Alltså att man får en titan var. Inga respawns! Försten till 4 matcher.

Lite små laggspikes här och där, annars flyter det på max med min specs.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P Kylning: NZXT Kraken Z63 PSU: Corsair SF750
CPU: AMD Ryzen 5800X GPU: ASUS RTX 3080 TUF Gaming OC V2
RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200Mhz MOBO: Asus ROG STRIX B550-I GAMING
SSD:
Samsung EVO 970 500GB SDD2: Samsung EVO 970 500GB
Övrigt: Iqunix F60, Logitech G Pro Superlight, LG 34GN850-B, ModMic, Beyerdynamic DT 770 Pro

Permalänk
Medlem

Har försökt komma in på deras sida i flera timmar nu, t.o.m försökt VPN dock baserad i Sverige, tog nu upp en proxy från Amerika och sidan laddar normalt... wtf...?

Edit: Proxyn gjorde så att vissa tillägg i webbläsaren slutade att fungera korrekt, testade att stänga av alla tillägg och nu funkar sidan utan VPN/proxy. Konstigt att det bara blir så på den sidan..

Permalänk

Fick en beta nyckel och har spelat några matcher. Kan ju säga att det inte var något speciellt alls.

Permalänk
Medlem

Har ni fått nyckel till fel plattform så gå in på:
http://help.ea.com/en/article/titanfall-beta-code-platform-is...

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Riktigt tråkigt spel. Generiskt och absolut ingenting nytt. Förutom dess rörighet, kanske.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Smart Pistol kan ju vara den dummaste idén nånsin, behöver inte aimbot med den precis.

Visa signatur

Dator 1: Intel 6700k @ 4.5ghz |Asus Z170-A |Corsair 16GB Vengence LP |Palit 1080 Jetstream |Samsung 850 EVO 512GB + Crucial m4 128GB
Dator 2: Intel 2500k @ 4,4ghz |Asrock Z68 Extreme4 |Corsair 8GB Vengence |Gigabyte 970 G1 Gaming |Crucial m4 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av loweb_:

Smart Pistol kan ju vara den dummaste idén nånsin, behöver inte aimbot med den precis.

Finns väl även någon sniper som gör så man ser igenom väggar?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Ugh facepalm, registrerade mig på Origin med mitt gamla hotmail konto ett bra tag sedan.. Nu kommer jag ej in på det kontot längre, fel lösenord.. Måste väl ha bytt lösenord någon gång men men gjorde lösenordsåterställnings grejen där den skickar ett e-mail till ett annat konto som jag hade med en kod... Den säger att det är fel kod... WTF!? Microsoft, really!? Så nu kommer jag ej in på mitt gamla hotmail konto längre och återställningsgrejen är ju helt trasig.. ffs.

Edit: Ovanstående betyder att jag då inte kan få mejlet med beta nyckel..

Permalänk
Geeks Gaming

Första intryck... dåligt... riktigt dåligt

+Titans
+Ser snyggt ut

-Känslan
-Förenklat FPS spel
-Låst FPS
-Asura servrar skräp
-Auto lock vapen
-Bara 6vs6 (Tog jätte länge innan man hitta något som inte va AI)
-Botarna suger hårt
-Matchmaking
-Det känns "För lite" för att vara en fullbetalnings spel. Ja man kanske låser upp saker sen men det känns ändå som "är detta de enda?"
-Extrem screentare .. för att vara source motorn så är det hemskt.

Och ja jag vet att det är beta

Kommer fylla på efter hand

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanyaIV:

Ugh facepalm, registrerade mig på Origin med mitt gamla hotmail konto ett bra tag sedan.. Nu kommer jag ej in på det kontot längre, fel lösenord.. Måste väl ha bytt lösenord någon gång men men gjorde lösenordsåterställnings grejen där den skickar ett e-mail till ett annat konto som jag hade med en kod... Den säger att det är fel kod... WTF!? Microsoft, really!? Så nu kommer jag ej in på mitt gamla hotmail konto längre och återställningsgrejen är ju helt trasig.. ffs.

Edit: Ovanstående betyder att jag då inte kan få mejlet med beta nyckel..

Starta ett nytt origin konto med din nya mail och kör betan via det kontot om du får någon nyckel

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Första intryck... dåligt... riktigt dåligt

+Titans
+Ser snyggt ut

-Känslan
-Förenklat FPS spel
-Låst FPS
-Asura servrar skräp
-Auto lock vapen
-Bara 6vs6 (Tog jätte länge innan man hitta något som inte va AI)
-Botarna suger hårt
-Matchmaking
-Det känns "För lite" för att vara en fullbetalnings spel. Ja man kanske låser upp saker sen men det känns ändå som "är detta de enda?"
-Extrem screentare .. för att vara source motorn så är det hemskt.

Kommer fylla på efter hand

Jag har kollat på Twitch och kan inte annat än hålla med. Det är en cool idé men långt ifrån ett färdigutvecklat koncept. Skulle lika gärna kunna vara CoD: Titans. Det roliga med multiplayer har ju alltid varit att spela MED andra, inte bara mot. Left 4 Dead är fortfarande det roligaste på länge trots att det är 4v4 med massa zombiebots. Titanfall har inget incitament för att jobba tillsammans, precis som alla andra FPS, och därmed tråkigt. Kolla in Evolve från skaparna av L4D, de bröt sig ur Valve och jobbade vidare på samma koncept. Har lite känsla från Giants: Citizen Kabuto.

Visa signatur

Whales are nice!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Starta ett nytt origin konto med din nya mail och kör betan via det kontot om du får någon nyckel

Kom ju på att jag har lastpass så jag kollade upp min andra hotmail konton (brukade ha samma lösenord på alla hotmail konton) och tydligen så använde jag något obskyrt lösenord jag inte ens minns men det funkade, kan nu logga in så har ändrat lösenordet, blockerat massa med spam adresser.. och satt upp vidarebefordringar till min aktuella e-mail, har också ändrat e-mail i Origin nu så borde vara OK.

Tycker det är sjukt att deras egna lösenordsåterställning inte fungerar, men lyckades ju fixa det själv.

Btw sorry för off-topic, ville bara följa upp med mitt lilla problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Släpper dom serverfiler till PC så är det ett givet köp för mig

Haha böla mer?
Man kan ju spela 100% utan lagg, skaffa bättre internet istället.

Skrivet av lolrazz:

Ser okej ut faktiskt. Synd bara att det är så dålig grafik! :<

Grafiken är långt ifrån dålig, även om dom använder source engine

Permalänk
Administrativ avgift

Jag tycker gameplayet är för segt för spelet visst kul att hoppa men det ska vara ca 50% snabbare att springa osv. Gör större kartor och att man rör sig snabbare känns som man är en snigel på marken....

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3