Granite keycaps DSA ev. WASD V2 m. Clears

Permalänk
Medlem

Granite keycaps DSA ev. WASD V2 m. Clears

Hej,

Tänkte dra en intressekoll på mina Granite-keycaps då jag funderar på att dra ut på äventyr i sommar och behöver pengar.

Det jag har är föjande:

1× Granite Keycap Kit: International
1× Granite Keycap Kit: ISO Enter
1× Granite Keycap Kit: Text Mods
1× Granite Keycap Kit: Common Kit
1× Granite Keycap Kit: RGB Text
1× Granite Keycap Kit: 6.25u Spacebar
1× Granite Keycap Kit: Extra OS

Väldigt sparsamt använda. Har eventuellt ett WASD V2 (88-key aka TKL) med Cherry MX Clears som jag skulle kunna sälja till rätt pris. Tar och lägger upp en bild ikväll

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kliver in på blygsamma 200kr + frakt
Mvh Markus

Permalänk
Medlem

Bara för att ge en uppfattning om inköpskostnad på keycaps så kostade dom 154.92$ skeppade från massdrop, sedan tillkom moms + tull. (och dom är/va ganska svåra att få tag i)

Permalänk
Medlem

@Applet:
Notera "blygsamma"

Mvh Markus

Permalänk
Medlem

500:-

Visa signatur

MB: Asus Z270G CPU: 7700K - Koolance 380I GFX: EVGA GTX780 Classified - EK-FC780 GTX Classy Minne: Corsair Vengance 2*8GB SSD: Samsung 960 EVO SFX: Asus Xonar Essence STX Pump: Aqua Computer D5 USB Radiator: Watercool Mo-Ra3

Permalänk
Medlem

Har du nån länk till capsen ? skulle vara kul och se hur de ser ut

Permalänk
Medlem

@note89:
Absolut, här finns länk. Tänkte lägga upp bild på hur de ser ut på mitt WASD V2 senare.
@Thesoxie:
Hehe, ja, det är noterat

Permalänk
Medlem

Bjuder 1100kr för allt. dvs med WASD.
Jag mest intresserad av WASD med clears.

Permalänk
Medlem

Budar 150+frakt för RGB mods.

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk
Medlem
Skrivet av note89:

Bjuder 1100kr för allt. dvs med WASD.
Jag mest intresserad av WASD med clears.

Har fått ett bud på 900 för WASD, capsen är tyvärr för dyra för att jag ska skicka med dom för det priset.

@Vaun: Noterat, skulle dock vilja få delar av det övriga kit'et sålt först, innan jag börjar sälja RGB-mods etc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Applet:

Har fått ett bud på 900 för WASD, capsen är tyvärr för dyra för att jag ska skicka med dom för det priset.

@Vaun: Noterat, skulle dock vilja få delar av det övriga kit'et sålt först, innan jag börjar sälja RGB-mods etc.

Då får jag hålla tummarna

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk
Medlem

@Applet: varför inte sätta ett pris med möjlihet att buda? Svårt att veta vad du tänkt dig annars.

Visa signatur

MB: Asus Z270G CPU: 7700K - Koolance 380I GFX: EVGA GTX780 Classified - EK-FC780 GTX Classy Minne: Corsair Vengance 2*8GB SSD: Samsung 960 EVO SFX: Asus Xonar Essence STX Pump: Aqua Computer D5 USB Radiator: Watercool Mo-Ra3

Permalänk
Medlem

@SaldoT
Det jag hade tänkt mig är ~1000 kr för capsen och ~1000 kr för brädan (eller låter det orimligt?).

Skulle kunna tänka mig att sälja ett delvis urplockat granite-set där jag sparar ett par caps jag för tillfället använder på mitt GH60. Kan skriva vilka de är när jag kommer hem ikväll om det är intressant.

Har en bild på hur det ser ut idag, där kan man ana vilka caps som är plockade till mitt GH60 då de är ett par av de modifiers som inte används på mitt WASD.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Applet:

@SaldoT
Det jag hade tänkt mig är ~1000 kr för capsen och ~1000 kr för brädan (eller låter det orimligt?).

Skulle kunna tänka mig att sälja ett delvis urplockat granite-set där jag sparar ett par caps jag för tillfället använder på mitt GH60. Kan skriva vilka de är när jag kommer hem ikväll om det är intressant.

Har en bild på hur det ser ut idag, där kan man ana vilka caps som är plockade till mitt GH60 då de är ett par av de modifiers som inte används på mitt WASD.
http://i.imgur.com/EriDt5i.jpg

1000kr är ett bra pris för capsen. Om jag inte redan hade två set skulle jag köpt det direkt!