Permalänk

Skärm 27 tum bytes mot mindre

Efter att ha satt min skärm i annat arbete så har jag insett att den är för stor för den nya uppgiften. Jag önskar byta mot en mindre, mellan 20 och 24 tum. Mina krav för skärmen är att den ska vara 1080p. Inga gamla grejer med bara VGA helt enkelt.

Skärmen jag har är en Benq M2700HD. Tryck här för att komma till en gammal produktsida från Komplett. Skärmen har mängder av ingångar du skulle behöva det, kort sagt det är en TN-panel på 1080p.

Jag är tyvärr inte intresserad av att skicka eller ta emot skärmar, så byten i Göteborgsområdet är det som gäller.

Läs hela annonsen här

Permalänk

har en benqe2220hd jag eventuellt skulle kunna byta med ?

Visa signatur

CPU: 9700K 4,9Ghz Kylning:Custom Vatten MB: Gigabyte Z390 Elite GFX: RX6900 XT

Permalänk
Skrivet av Darkreaver:

har en benqe2220hd jag eventuellt skulle kunna byta med ?

Fint, finns du i Göteborg? Sambons farsa har ev. en skärm, men faller det så hör jag av mig!

Permalänk
Skrivet av I_KILL_HORSES:

Fint, finns du i Göteborg? Sambons farsa har ev. en skärm, men faller det så hör jag av mig!

tyvärr inte men du kan ju höra av dig om du inte får tag på någon annan så får vi se

Visa signatur

CPU: 9700K 4,9Ghz Kylning:Custom Vatten MB: Gigabyte Z390 Elite GFX: RX6900 XT

Permalänk
Medlem

Har en 24 tums asus med hdmi ifall det låter OK. Bor i gbg, Krokslätt.

Permalänk
Skrivet av jaee:

Har en 24 tums asus med hdmi ifall det låter OK. Bor i gbg, Krokslätt.

Jag har en skärm på gång som ska prövas imorgon. Du får gärna berätta vilken Asus-skärm du har, eftersom dom har gjort ganska många 24-tummare med HDMI.

Permalänk
Medlem

Asus vw246h

Permalänk

Jag har nu fått tag på en skärm, och genomfört ett byte. Tack för visat intresse!