Svive Hydra Streaming kit - Skänkes till bäst behövande - Helst gameande tjej!

Permalänk
Medlem

Svive Hydra Streaming kit - Skänkes till bäst behövande - Helst gameande tjej!

Låter denna gå vidare då min dotter fick detta kit av en väldigt snäll person från en icke namngiven datorbutik.

Fullt fungerande om än lite dammigt. Dottern har nu uppgraderat till en Yeti.

Skänkes framförallt till en yngre kvinnlig talang som börjat med gaming eller streaming då min dotter skulle uppskatta det och vi då "give it forward". Men såklart tar jag även gärna förslag på annat bra välgörande ändamål!

Spec finns här:
https://www.webhallen.com/se/product/307944-Svive-Hydra-Strea...

Finns för upphämtning i Hammarby Sjöstad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna

Permalänk

Jag tar gärna emot den mot frakt om ingen hämtar. En god vän är på väg in i podcast världen och han hade nog blivit glad för denna

Permalänk
Medlem

Hej. Jag har en 13årig svärdotter med min nya sambo som jag just invigt till gaming och hon älskar det, byggt ihop ett gammalt härke jag hade liggandes i delar, gammal kringutrustning från när jag var tonåring och ett 970 så nu lirar hon fortnite dygnet runt. Headsetet och mic inköptes för 99kr, så ja du förstår hon hade blivit väldigt glad haha! Men jag bor ju en bit bort, så antingen om du vill göra dig besväret att skicka emot frakt eller så kan jag kolla med ett par goda vänner om dom kan plocka upp det och ta med sig ner hit nästa gång då vi träffas regelbundet Mvh Victor "Supair"

Permalänk
Medlem

Ställer mig på kö och kan nog komma och hämta nästa Vecka!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)