Problem med "too many redirects"

Permalänk
Medlem

Problem med "too many redirects"

Hej,

Jag försöker kika i tråden Komplett SweC-Bonanza 6, där navigerar jag till sista sidan men möts då av:

Sidan fungerar inte
www.sweclockers.com omdirigerade dig för många gånger.
Testa att rensa cookies.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Jag har prövat på mobiltelefonen och laptop, jag har prövat att rensa cookies samt flera olika webbläsare. Problemet verkar vara på Sweclockers sida och inte min.

Är det flera som har problem? Kan man lösa det själv eller behöver Sweclockers kika på det?

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av xtQ:

Hej,

Jag försöker kika i tråden Komplett SweC-Bonanza 6, där navigerar jag till sista sidan men möts då av:

Sidan fungerar inte
www.sweclockers.com omdirigerade dig för många gånger.
Testa att rensa cookies.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Jag har prövat på mobiltelefonen och laptop, jag har prövat att rensa cookies samt flera olika webbläsare. Problemet verkar vara på Sweclockers sida och inte min.

Är det flera som har problem? Kan man lösa det själv eller behöver Sweclockers kika på det?

Denna tråd?
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1688458-komplett-swec-...

Har inga problem att öppna den

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Det var bara tillfälligt. Säkert någon som raderade sitt inlägg som var det enda på sista sida vid det tillfället.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av xtQ:

Hej,

Jag försöker kika i tråden Komplett SweC-Bonanza 6, där navigerar jag till sista sidan men möts då av:

Sidan fungerar inte
www.sweclockers.com omdirigerade dig för många gånger.
Testa att rensa cookies.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Jag har prövat på mobiltelefonen och laptop, jag har prövat att rensa cookies samt flera olika webbläsare. Problemet verkar vara på Sweclockers sida och inte min.

Är det flera som har problem? Kan man lösa det själv eller behöver Sweclockers kika på det?

Hade samma fel en stund, men löste sig ju sedan.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Det kan vara en slump eller så var det den nya PHP versionen jag uppgraderade till i morse. De två senaste minor versionerna hade (läs: har) minnesläckor som skulle vara patchade. Dock så steg minnet stadigt under dagen igen. Efter detta fel så beslutade jag mig för att rulla tillbaka till den stabila versionen vi körde med innan.

Får vi slut på minne börjar den skriva till disk, men det fanns fortfarande marginal innan hela servern kraschar, så jag hade kunnat köra till imorgon eftermiddag innan en direkt åtgärd hade behövts.