Utse vinnaren i NVIDIA:s DLSS-tävling

Permalänk
Melding Plague

Utse vinnaren i NVIDIA:s DLSS-tävling

Med en intensiv omröstning är det nu dags att välja den tävlingsdeltagare som beskrivit det fyndigaste användningsområdet för DLSS.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Kaffe ☕💖😍

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Suveränt urval. Svårt att välja men jag kände att jag röstade med hjärtat på den som var mest värd priset.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

Kan av bidragen konstatera att klientelet på denna sidan verkar sakta övergått från finniga tonåringar till att främst vara medelålders pappor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aleshi:

Kan av bidragen konstatera att klientelet på denna sidan verkar sakta övergått från finniga tonåringar till att främst vara medelålders pappor.

Haha ja, det kändes väldigt 30+ på bidragen. Men det är väl inget fel med det. Fanns några bra bidrag så får se vem som vinner.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Avstod den här gången då jag inte tyckte att något av bidragen var speciellt bra.

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jefe:

Avstod den här gången då jag inte tyckte att något av bidragen var speciellt bra.

Nästan så att jag tyckte min var bättre än vissa som inte kom med.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aleshi:

Kan av bidragen konstatera att klientelet på denna sidan verkar sakta övergått från finniga tonåringar till att främst vara medelålders pappor.

Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Haha ja, det kändes väldigt 30+ på bidragen. Men det är väl inget fel med det. Fanns några bra bidrag så får se vem som vinner.

Det kanske är mer målande vilka som väljer ut bidragen 😉

Visa signatur

Star citizen - swedish umbrella. En svensk union för er spelare och organisationer som tycker om demokratiska val.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.com/invite/j5AkGERJz3

Permalänk
Avstängd

Komiken är inget vidare men är ju bara första bidraget som handlar till viss del om DLSS 3. Resten av förslagen har ju inget om DLSS 3, är ju bara försök att vara roliga som faller platt.

Visa signatur

The more I get to know people, the more I love my dog.

Permalänk
Medlem

#2 var ok men #4 är klar vinnare för mig! De andra var inte speciellt nära...

Permalänk
Medlem

Bra jobbat till alla kandidater och grattis till den som vinner.

Det här var i.a.f. mitt bidrag som inte gick hela vägen:

Min IRL-karaktär brukar ha otur när jag ska använda charisma. Brukar bli tvungen att köra en *tips fedora* saving throw.

Med en DLSS3 spell kan jag minska arbetsbelastningen vid användande av charisma så jag kan fortsätta minmaxa med fokus på japanska svärd och japanska illustrerade tidsskrifter.

Permalänk
Medlem

Nog rätt att inte midd biddrag gick vidare. Men här är det i alla fall:
(Ursäkta stavningsmissarna lol)

"DLSS 3, även känt som Digital Lite Stötande Service 3. Är vi ärliga mot oss själva. De ät som att vi blir bättre "älskare" Med DLSS 3 i "sängen", går det snabbare för grafikkortet.
Men i slutet av dagen, så handlar detta framför allt om att maximera allt visuellt gotteri. Explosioner, splitter och splatter mm mm. För man vill ju ha allt det där i sitt ansikte (Thats what she sade 😅)."

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Azodan:

Tack alla ni som röstat! Jag får fira ikväll med en påse lättsaltat 😉

Permalänk
Medlem

Grattis @Argammon 😃
Och tack till er som röstade på mig. 👍

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aleshi:

Kan av bidragen konstatera att klientelet på denna sidan verkar sakta övergått från finniga tonåringar till att främst vara medelålders pappor.

Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Haha ja, det kändes väldigt 30+ på bidragen. Men det är väl inget fel med det. Fanns några bra bidrag så får se vem som vinner.

Haha, ja, men det kanske också är så att de höga GPU-priserna gör att inte heller vi 30+are med inkomst tycker vi har råd med ny GPU.

Skrivet av Argammon:

Tack alla ni som röstat! Jag får fira ikväll med en påse lättsaltat 😉

Typiskt, nu blev jag sugen på chips!

Visa signatur

Jag hade mer RAM än du. Sen insåg jag att det var fullständigt onödigt, så jag sålde hälften.