Här är vinnaren! Långkörning belönas med Evnias ultrabreda OLED-skärm

Permalänk
Skrivet av Nissling:

Vad jag kan se så har ingen ny firmware släppts och jag kan inte minnas att det fanns några alternativ i menyn för att göra någon uppdatering. Har dock inte sett något annat exemplar av skärmen än den jag testade så jag kan heller inte uttala mig om det finns en ny, annorlunda revision men det känns långsökt på en så pass unik skärm.

Jag uppdaterade precis en DELL-skärm. Då var det en exe-fil man exekverade på datorn som uppdaterade firmware på skärmen. Väldigt smidigt.

Visa signatur

Silverstone Temjin TJ08B-E | i7 2600K | 16 GB Vengeance | Palit GTX 1060 6GB | WD Blue 1TB SSD | Asus Maximus IV Gene-Z | Seasonic X-560 | Noctua NH-U12P SE2

Permalänk
Medlem

GZ!

Visa signatur

Chassi: Fractal Meshify, Skärm: LG C2 oled, GPU: AMD 6950XT, CPU: Ryzen 5800X3D, M2: 1TB , SSD: 480GB, M2 1TB, PSU: Dark Power Pro 1500W, Mobo: ASUS TUF GAMING X570-PLUS, RAM: 32GB Ripjaws @ 3600MT, Mus: Logitech G502X Matta: Steelseries QcK Heavy, Tbord: Logitech MX Mech Mini, Hörlurar: BD DT1990 Pro, DT770 PRO, Superlux HD-668B, Sennheiser HD599 OS: Win11. AI: Tascam US-20x20, Monitorer: Yamaha HS7 x2.
Citera när ni svarar! :)

Permalänk
Medlem

Stort grattis

Permalänk
Medlem

Gratis (skärm till vinnaren!)