Apple skippar Sverige med bred lansering av Vision Pro

Permalänk
Melding Plague

Apple skippar Sverige med bred lansering av Vision Pro

Apples headset är på väg att få stöd för ett gäng nya språk och dialekter.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag är sjukt nyfiken på att testa det, men ser inga riktiga behov av denna. Älskar VR spel men den är ju inte gjord för det. Snackas om att den skall göras kompatibel med SteamVR, men kan ändå inte tillåta mig denna för det priset...

Permalänk
Medlem

Kul att den kommer till fler länder men den har alldeles för många "barnsjukdomar" för att jag ska vara intresserad av ett köp.
2-3 generationer fram i tiden är det möjligtvis en alldeles utmärkt produkt.

Visa signatur

Chassi> FD Define S CPU> i7 10700 GPU>RTX 3070 MB> GB B460 Aorus Pro AC Ram> 32GB PSU> Corsair AX1200

"Server"> Enthoo Pro CPU> i7 5960x @ 4,2 Ghz GPU>GTX 760 MB> Asus x99 Deluxe Ram> 32GB 2666mhz PSU> Corsair CX650

Kringutrustning> Philips 70PUS7304, AOC AGON AG271QG, Roccat ISKU Fx, Logitech G502 Spectrum, MX 5500, MX Revolution, Arctis Nova Pro Wireless, Behringer Ms40, HP Reverb G2, MSI GF65 Thin 10SER, USB 990 Pro 2tb,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mizccc:

Kul att den kommer till fler länder men den har alldeles för många "barnsjukdomar" för att jag ska vara intresserad av ett köp.
2-3 generationer fram i tiden är det möjligtvis en alldeles utmärkt produkt.

Nej nej, det är en investering /s
"First-generation iPhone sells at auction for $190,373, or nearly 380 times its original price"
så $3499 * 380 = $1329620.
hold, hold!

Visa signatur

Att förespråka Mac på Swec är som att förespråka hybridbilar på en raggarträff i Mora.

Permalänk
Skrivet av Trihxeem:

Nej nej, det är en investering /s
"First-generation iPhone sells at auction for $190,373, or nearly 380 times its original price"
så $3499 * 380 = $1329620.
hold, hold!

Jepp. Jag smsade ett smslån företag om de kunde låna ut pengar så jag kunde köpa 100st Apple Vision Pro. Inom 5 minuter sa de här har du pengarna, lycka till med din pengaplacering. Räntan är nu bara 20 000%.

Jag hoppas på att inte Apple Vision Pro floppar för mycket så att det kan leda till att den stora skaran inom allt för lång tid använder VR. (typ 10år)