Vad har hänt? Suddiga avatarer?

Permalänk
Medlem

Vad har hänt? Suddiga avatarer?

Vad i hela *här tar jag bort vad jag ville skriva för jag är ibland ganska snäll, men tro mig, det jag ville skriva var ungefär lika långt som det här* har hänt med våra avatarer, varför är dom suddiga?

Visa signatur

"Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta." - Svante Grundberg och Björn Wallde.

"If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be." - Caron Keating.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dan@work:

Vad i hela *här tar jag bort vad jag ville skriva för jag är ibland ganska snäll, men tro mig, det jag ville skriva var ungefär lika långt som det här* har hänt med våra avatarer, varför är dom suddiga?

<Uppladdad bildlänk>

Gissa, utan att titta på...

dagens datum

Dold text
Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Tror det har med GDPR uppdateringar som träder ikraft idag... Sweclockers kan inte längre samla in användarnas avatarer

Permalänk
Medlem
Skrivet av aaaaaaaaaa:

Tror det har med GDPR uppdateringar som träder ikraft idag... Sweclockers kan inte längre samla in användarnas avatarer.

Så måste det helt klart vara...

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Gissa, utan att titta på...

dagens datum

Dold text

Aaaah! fy vad jag aldrig gillat den här traditionen men inte fanken trodde/tänkte jag nåt skulle hända så här tidigt på dygnet.
Era bastarder! Jag blev helblåst.

Visa signatur

"Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta." - Svante Grundberg och Björn Wallde.

"If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be." - Caron Keating.

Permalänk
Medlem

Jag är lite orolig över vad du faktiskt ville skriva - över några suddiga avatarer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forsgren:

Jag är lite orolig över vad du faktiskt ville skriva - över några suddiga avatarer

Anfäkta och anamma, etc. Jojo, jag föll som sagt 100% för detta. Så kan det gå när man partajat i tretton timmar.

Visa signatur

"Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta." - Svante Grundberg och Björn Wallde.

"If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be." - Caron Keating.

Permalänk
Medlem

Ryssarna har hackat swec, det är överallt på aftonbladet just nu.

Permalänk

Detta har hänt (och händer fortfarande idag): https://www.sweclockers.com/forum/trad/1713106-forsta-april-2...

Mvh,
WKL.

P.S. Idag programmerar jag endast med Windings 3!

Visa signatur

<WKL:"En kodrad i taget!";/>

Permalänk

april april på er också.

häll på att skicka ett medelande till jonas och fråga om de hade blurrat min bild för att den är från nån video för typ 10 år sen när de var i kroatien och testade öl och han typ gjort en dmca på den.

tyckte dock det var märkligt att göra och inte äns skicka ett medelande isf.

sen tänkte jag om någon hade hackat mitt konto och bytt profilbild men borde ju isf inte kommit åt kontot alls längre.

sen kollade jag datumet och...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Relik 📜

Tror fan min bild blev bättre. 😅

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Varför har de också ändrat färg på uppduttssiffran?!

Tidigare var färgen mycket tydligare när det blev fler än 3 upvotes. Ändringen trädde i kraft för några dagar sen så det var ingen april april.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Techlab:

Varför har de också ändrat färg på uppduttssiffran?!

Tidigare var färgen mycket tydligare när det blev fler än 3 upvotes. Ändringen trädde i kraft för några dagar sen så det var ingen april april.

Det är lättare (möjligt!) att se om man själv har tryckt eller inte nu. Om tummen är orange har man röstat upp ett inlägg, annars inte.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Skrivet av Techlab:

Varför har de också ändrat färg på uppduttssiffran?!

Tidigare var färgen mycket tydligare när det blev fler än 3 upvotes. Ändringen trädde i kraft för några dagar sen så det var ingen april april.

Skrivet av Thomas:

Det är lättare (möjligt!) att se om man själv har tryckt eller inte nu. Om tummen är orange har man röstat upp ett inlägg, annars inte.

vad ovan säger. har varit en efterfrågad funktion sen typ knappen infördes för många år sedan så ett välkommet tillägg.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Tycker det var bättre såhär! Låt denna förändring vara permanent!

Visa signatur

[IT-Dept]
Ryzen 1700 OC - 32 - 1070

Permalänk

Kanske lite offtopic men varför är denna smiley så överdriven? Kan ni inte göra så att man får en normal smiley som ler stort istället?

Permalänk
Skrivet av Dinkefing:

Kanske lite offtopic men varför är denna smiley så överdriven? Kan ni inte göra så att man får en normal smiley som ler stort istället?

Använd eller istället.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

Använd eller istället.

Den där är ju sjukt passiv aggresiv!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

Använd eller istället.

De är ju likadana.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Skrivet av ELF:

De är ju likadana.

kolla texten när du citerar mitt inlägg så ser du att de bakom kulissen inte är samma.

:) =)

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows