Gamers Nexus: EK Water Blocks har problem

Permalänk
Medlem

Jag har väntat på detta. Deras prisökningar som är fullständigt orimliga har skvallrat om detta.

Permalänk

tråkigt, har andvänt mig av Ek's produkter säkert över 15år, kommer titta på andra märken från och med nu.

Permalänk
Medlem

Tråkigt när ett entusiastbolag går ner sig såhär, Men tyvärr inte förvånande.

Vad som är lite intressant är beskrivningen om hur HQ och USA HQ verkar fungera.

Påminner om hur FORD hanterade VOLVO på slutet.
Vilket var ändock mycket bättre än vad GM gjorde mot SAAB.

Visa signatur

En Planka med Ryzen 3900X gör nu fler saker än vad mina tidigare (I7-4790K+i7-860) Gjorde tillsammans och jag kan samtidigt spela utan problem.

Teknisk utveckling är väldigt roligt!

Permalänk
Moderator
Moderator

Del två i grävandet släppt. Känns som att om EK hade problem innan så lär det vara fritt fall som gäller nu..

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

- "....another one bites the dust"

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Del två i grävandet släppt. Känns som att om EK hade problem innan så lär det vara fritt fall som gäller nu..

https://www.youtube.com/watch?v=8A7cykj0pCg

Det förefaller som att deras "problem" var beräknande. Om det handlar om medveten ekonomist brottslighet (penningtvätt/skattesmitning) eller ren inkompetens i tron att man kan köpa sig ur denna soppa kan jag inte uttala mig om men håller med, hur f-n ska man få företaget på rätt köl och återfå kundernas förtroende?

Skulle inte förvåna mig om EK

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net