Permalänk
Medlem

Söker 2 stycken nätagg

Tjena.
Som rubiken lyder så är jag på jakt efter 2 st nätagg. De ska användas till olika budgetbyggen jag skruvar lite på.

Letar ett sfx/sfx-l 500-600w samt ett atx 500-600w.

Modulärt/semi-modulärt/ej modulärt speler ingen större roll.

Ålder spelar ingen roll så länge de fungerar.

Har ni något undanstoppat eller i garderoben som "skräpar" så tveka inte att kommentera eller pma.

Hade tänkt mig ett pristak på ca 1000kr + eventuell frakt.

Har inget krav på kvitto. Betalar via swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej. Jag har ett CM V750 SFX (v2) som jag köpte på Blocket nyligen. Fungerar som det skall men med ett ganska jobbigt coilwhine/ljud vid hög belastning. För min del innebär det att 60-80 fps i 4K med ett 4070 TiS är grönt och så gott som ljudlöst. Benchmark i 1440p och 120-144 fps låter desto mer.

Sladdar, tillbehör och låda är alla i gott skick, dock saknas kvitto. Om intressant trots coilwhine så är det bara att du hojtar till i PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tom76:

Hej. Jag har ett CM V750 SFX (v2) som jag köpte på Blocket nyligen. Fungerar som det skall men med ett ganska jobbigt coilwhine/ljud vid hög belastning. För min del innebär det att 60-80 fps i 4K med ett 4070 TiS är grönt och så gott som ljudlöst. Benchmark i 1440p och 120-144 fps låter desto mer.

Sladdar, tillbehör och låda är alla i gott skick, dock saknas kvitto. Om intressant trots coilwhine så är det bara att du hojtar till i PM.

Kan lägga till att vi säkert kan lösa någon form av testning innan du betalar om du är intresserad.

Permalänk
Medlem

Letar fortfarande efter ett till👍

Permalänk
Medlem

Har ett Corsair SF600. PM om det är intressant