beställning hos datorbutiken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sebastian/KPS

MVH
Sebastian / Komplett.se

Jobbar du på komplett?

Kan du kolla upp om min beställning kommer behandlas snart och om den kommer skickas iväg imorgon (söndag) om jag ger dig mitt ordernummer. Jag beställde i torsdag morse och inget har hänt.

Dessutom undrar jag varför ni har status "plocklista" när ni inte gör något med beställningen. Varför är den inte öppen istället?

Visa signatur

Core 2 Duo E6600 2.4 GHz, ASUS P5W Deluxe, 2048 MB DDR2 PC6400, ASUS Geforce 7600 GT SILENT, LG L1980Q (19" TFT 8 ms)

Permalänk
Komplett.se

Vårt mål är att så många beställningar som möjligt skall gå iväg nu på Söndag. Vi hade ett datum utsatt som sista tid att beställa (klockan 10:00 den 16:e Dec) för att vi skall kunna leverera innan jul. Självklart kan det hända att man får sina grejer skickade efter detta datum också, men då med mindre säkerhet.
Du kan PM:a mig ordernummer så skall jag se hur långt den har kommit, men jag kan inte ge dig ett definitvt datum då många faktorer spelar in nu i juletid.

MVH
Sebastian / Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Jag fick mina saker i fredags morse och beställde på tisdag:) så jag måste ha haft tur men dom hade ju iförochsej alla mina varor i lager'

Adam

Permalänk
Medlem

Jag reklamerade mitt mobo 2003-11-04 dom har inte börjat kolla på det ännu, börjar bli lite smått irriterad nu. Har gått 7 veckor sen jag skicka in det. Svaret jag har fått är att dom har mycket att göra just nu. Tycker att dom borde prioritera reklamations grejerna lite mer än vad dom gör.