Permalänk
Medlem

på CPL kommer dom använda TFT skärmar 19 tum 12 ms benQ för dom som sa att dom inte var bra för tävligs sammanhang

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dagis
på CPL kommer dom använda TFT skärmar 19 tum 12 ms benQ för dom som sa att dom inte var bra för tävligs sammanhang

Så bara för att det sades att de _inte_ var bra i tävlingssammanhang så skall de använda dem? Låter lite konstigt.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stal
Måste säga att de finns anledningar till varför seriösa spelare och evenemag inte har TFT skärmar. Nu kommer flera skrika rakt ut och säga att jag har en TFT och den är super, ingen ghostning, etc.

Men varför använder inte seriösa gamers och evenmang TFT då? Tänk vad skönt på stora evenmang som tex CPL att slippa släppa alla tunga CRT skärmar. Nej jag har inte sett en skärm jag skulle vilja lira på ännu eftersom jag lirar mestadels snabba FPS spel. Jag kommer köpa min TFT när de har en responstid på max 10ms. Till dess får jag dras med min fula, stora och skittunga CRT.

Dom kan gå sönder lättare om du ska på ett lanparty och skärmen kommer ikläm under frakten

EDIT:
Läste inte så noga vad du skrev(lite trött):), jag menade att TFT skärmarna kan gå sönder lättare inte CRT. Och nån ungdom är jag inte (har passerat 40 gränsen), inte är jag lat heller, gick nyligen 5 mil (2,5 mil x 2 dit, hem) för att leta reda på en tjejs adress (snacka om ont i benen efteråt).

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Dom kan gå sönder lättare om du ska på ett lanparty och skärmen kommer ikläm under frakten

På den gamla goda tiden släpade vi fan en 19" CRT till danmark utan att grina... På buss!

Bah. Ungdomar nuförtiden. Alldeles för slöa...