Vilken är eran största spelprestation?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Roligare att ligga top 15 på internet när man var 13 år gammal, låg top 15 i veckor

Prova spela mot Hard på Generals däremot, DET är svårt!

Fniss, jag krossar två på "hard" samtigt!

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem

Att jag har spelat counter-strike på hög nivå, dvs med lön+prispengar.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PMJ
När jag kastade fast min kontroller till mitt 8-bitars Nintendo i gipsväggen.

Tack för den.

Permalänk
Medlem

Spela igenom Devil May Cry 3 på "Dante Must Die" och de sämsta rank jag fick på banorna under spelets gång var ett B resten A och S och 2 st SS ett på första banan och det andra under den sista fighten med Vergil.

Permalänk

CM 96/97, manager för Real Madrid, sluta spela vid år 2014, vann CL X antal år i rad, plus liga vinst i stort sätt varje år. Lite tråkigt mot slutet då knappt en riktig spelare fanns kvar

Permalänk

oooh max 3...

hmmm först så är det 30-0 i stats på cs tre rundor i rad (public)
stort för mig eftersom att jag annars brukar ligga på 1-20 ;P
sen dagen då ajg klarade av simon the sorcerer första gången, blev så rackarns lycklig den dagen.
och självklart när half-life 1 klarades, underbara tider

Visa signatur

Intel Core i5-3570K (Corsair H60) | ASUS P8Z77-V | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB | ASUS 680 DCUII TOP | Corsair HX 850W 80+ | Samsung SSD Basic 830-Series 256GB, Western Digital Caviar Green 2TB | Fractal Design R4

Permalänk

detta måste nog vara min största spelprestation någonsin tror jag.
har ju den där time patchen i HOI2,har ställt in så att spelet börjar 1929 och slutar 2100.
efter en snabb upprustning utav landet och skapandet utav 40 avancerade och jättelika armer,så låg hela världen under ens fötter när året var 1967.
i vanliga fall så brukar spelandet pågå ända tills 1980 nått,men med en utmärkt kombination mellan production,uppgrades och reinforcements samt en del rubbningar/ändringar i den politiska delen,så lyckades man med detta "snabba" blitzkrieg:).
tog lite tid att skicka över armerna från ö till ö(bygga mer hamnar osv),men om det inte vore för det,så skulle jag nog ha klarat av det snabbare.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Kan inte direkt komma på något utmärkande.
Var i allafall först i min bekanskap med att hoppa över flaggan i Super Mario på NES. Gjorde på tredje banan, tror jag, i den monokrom-aktiga världen.

Där man ska hoppa på flaggan är det två hissar av motviktstyp. Lyckades tajma perfekt så jag precis kom upp på den högra och tog mig över flagstången.

Man landade ändå på flaggan men först åkte gubben tillbaka på "rätt" sidan av flaggan och sen tillbaka till "fel". Sen kunde man hoppa runt vid borgen, det svarta på borgen som ska föreställa dörrar eller fönster var klossar som man var tvungen att hoppa över. Annars hände inget kul och fick hoppa på flaggan innan tiden gick ut.

Mvh Magnus

Visa signatur

Asus P5Q Pro - Core2 Duo E8400 3ghz - Kingston 2gb 667mhz DDR2 - Asus 8600GT 512mb - 400gb WD + 1,5tb WD Elements - 22" Samsung Syncmaster - Win7. | Dell Dimension 8400: P4 3,4ghz - 2gb - ATI X300 - 150gb WD - 32" Samsung TV - Win7. | FujitsuSiemens Lifebook S7010D: Centrino 1,7ghz - 1gb - 80gb WD - Win7/Ubuntu. | 3 x Dell Poweredge 2300: 2 X PII400mhz - 512mb - 4 x 36,6gb SCSI PERC.

Permalänk

Need for speed III Hot pursiut

1:17:50 Lap reckord på Hometown. Jag vet inte om det är så jäkla bra ioförsig är det någon som har bättre?

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Harpan på 52sek med inställningarna "Standard" och "Ta tre".

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alexandersson
Hmm... har ganska dåligt minne men en sak jag kommer ihåg är när jag spelade Doom II deathmatch.

Jag joinade en match när ungefär halva hade spelats. När matchen var slut vann jag med över 20 frags.

Hmm.. hur kunde du joina en match som redan var igång?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

kom till andra leveln på ikai warriors på 8 bitars!

Visa signatur

Gammal

Permalänk
Medlem

Tagit 7 datorer själv på Starcraft - Broodwar, dock var det endast Protos och Terran. Kan tilläggas att det var på BigGameHunter också
Men jag blev jävligt glad när jag lyckades iaf.

Visa signatur

PC: Gammal skit :)
Foto: Canon 350D ||Canon 28-105/3.5-4.5 || Canon 18-55/3.5-5.6 || Canon 50/1.8

Permalänk
Hedersmedlem

Klarat Ghost and goblins på 8-bits Nintendo.

Det är inte lätt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pippen
Klarat Ghost and goblins på 8-bits Nintendo.

Det är inte lätt.

Lyfter på hatten. Punch-Out på NES har jag klarat.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

var väl alla dom där racen man vann i gran turismo 2 på PS1an
och jäklar glad man blev när man klarade den där korksvängen med dodge viper på halt underlag (till nåt körkort)

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk
Medlem

#10 networth world på Utopia (www.swirve.com)

Handlar inte så mycket om prestationer för min del, mer om upplevelsen med spelet ^^

Visa signatur

Power_slave_ "jag gillar lagom stora möss men jag vill ha mina lätta och glidiga"
Luzt på techsweden.org

Permalänk
Medlem

Har lyckas varva Turtles 4 - Lost in Time till SNES med 2 spelare utan att dö, för att spela den 2 turtles samtdigt tejpade jag fast ena handkontrollen på golvet och styrde med tårna.

Visa signatur

kill -s SIGCHLD `pidof Kenny`
bash: Oh my god, they killed Kenny
init: You Bastards

Permalänk
Medlem

Klarat Silent hill 2 på under 4h, utan guider eller dylig. Första gången jag spela igenom det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av houze
Har lyckas varva Turtles 4 - Lost in Time till SNES med 2 spelare utan att dö, för att spela den 2 turtles samtdigt tejpade jag fast ena handkontrollen på golvet och styrde med tårna.

Hahahha den var bra!

Visa signatur

5800x3D . 6900 XT . 16gb ddr4 . NR200p

Permalänk
Medlem

Lyckats döda första bossen i turtles 3 till gameboy 1 gång och det är jag fan stolt över. Han är ju helt omöjligt.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Avstängd

Äger allt o alla i Cs Source rpg/dm plugin finns ingen på denna lilla jord som tar mig i det spelet!!

hl1 svåraste.. "svårare en hl2 iallafall"

klarade hl2 och ep1 på svåraste "inge märkvärdigt"

lika så doom3 "det var insane, men kul"

prova vinna WRC i ColinMcrea03 innan dom släpte en updatering som gämnade ut spelet... men iallafall jag vann wc i just det spelet.. "helt galet insane"
en liten miniatyr tabbe o du är efter, d:

Visa signatur

XION 600watt SLI - Asus P5N32-SLI SE Deluxe - E6400 core2duo - TWIN2X 6400 ddr2 800Mhz 2048mb - 2x Asus 7950GT 512mb "1gb" - 250+250Gb sata2 16mb cache - Creative X-fi audio - Creative GigaWorks progamer 5.1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ohden
Fniss, jag krossar två på "hard" samtigt!

Samma här. Mot datorn är det ju bara att köra China Infantery General!

MEN med 3+ Hard AI:s så blir det snabbt mkt svårare!

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Bästa lär ju va när jag tog 47st i rad på bf2 och nej inte heli eller flyg. bara den hederliga scar-l på wake

Permalänk
Medlem

När jag med min Shadowblade (rogue) i Dark Age of Camelot blev anfallen
av en hunter på range.

Han skjuter mig, och sjukter mig igen och jag virrar runt och försöker se honom, träffar mig igen. jag ser honom nu, han är långt borta uppe på en kulle till höger jag springer emot han för han ska fan iaf få mitt gift på sig innan jag dör, när jag har hunnit fram till honom har jag bara 2% hp kvar och pil eller en halvmiss till slag hade dödat mig.

Då börjar jag slå och dodgar och parrerar alla hans slag och vinner fighten,
helt otroligt.

Hunters hade mycket längre range i DAoC än dom har i WoW så att möta en hunter var en mycket större utmaning

Hade jag spelat in det i fraps hade jag blivit DAoC legend...

Permalänk
Medlem

Slutbossen i Tomb Raider 3 till Playstation 1.

Mvh

Permalänk
Medlem

Hmm, den största spelprestationen jag har var att jag hade en enormt bra Swashbuckler på EverQuest II. Sen efter det skulle jag tror att det är Half-Life 2, hade väldigt kul när jag spelade igenom det.

Permalänk
Medlem

Att jag klara Metal Gear Solid Snake på PS:one och 2an på ps2 när jag endast var 10 bast.!

Visa signatur

BOOMM HEADSHOT!!!

Permalänk
Medlem

Fått wicked sick på ut2k3 online.
Kom till sista bossen på Resident Evil 2 utan att dö.
Varvade super mario 1 utan att dö på ~5-10 min fler gånger.
25 frags i en 15min CSS match, 0 death

Permalänk
Inaktiv

Klarade sista bossen på nåt Street Fighter till SNES..kommer inte ihåg hur gammal jag var, men under 10 iaf.

Klarat Super Mario Bros 3 (till GBA) med 108 liv kvar.

Klarat Quake 2 på hard ett antal ggr.

Vet i princip var alla fienderna finns på Quake 2 i åtminstone easy och medium