Expansion till Sacred

Permalänk
Medlem

Expansion till Sacred

Hitta en tråd här på sacred forumet om att det ska komma en expansion. Två nya karaktärer, Shaman och Sayatin. Utökad värld och en ny story, dom ska kanske ta bort HC också.

Permalänk
Avstängd

Ok, men blir nog inte exp för mig!
Sacred var roligt ett tag, sen försvann allt roligt och det blev bara otroligt långtråkigt spel.

Ett spel som inte håller i längden

Visa signatur

Din slickepinne i sandlådan!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deathwish
Ok, men blir nog inte exp för mig!
Sacred var roligt ett tag, sen försvann allt roligt och det blev bara otroligt långtråkigt spel.

Ett spel som inte håller i längden

tyvär kan jag bara instämma......
det hade stor potential...men det föll halvvägs.

Önskar att jag hade lagt mina pengar på något bättre

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Jag tror faktiskt att dom skulle kunna rätta till allt för att spelet ska hålla längre, det som fick mig att fortsätta spela D2 så länge på b.net var ju suget av att skaffa fler saker som jag velat ha, fortsätta mf:a och trada. Det som gör Sacred dåligt är alla skit saker, om dom gjorde nya unika/sets som är något riktigt extra i klass med D2 och balanserade karaktärerna mycke bättre för pvp, satte ihop campaign och free game i ett, nya bättre unika/super unika monster som kan droppa bättre då skulle det bli ett riktigt bra spel tror jag, just nu väntar jag på 1.7 då man får trade fönster och friends list.

Permalänk

Hatar att allt är levelbaserat...man hittar en bra båge efter att man gått upp en level, och sen visar det sig att alla javla bågar e så bra...alla bågar skadar 1000 och e lv 60 rec på. Inga items är ju bra, alla har samma skit i samma levlar...Det går ju bara ut på att levla! Den som sitter längst ( som är i högst level) har bäst saker(samma saker fast mer skada/protection).
Tror oxo att det kan bli bra med några rejäla patchar...Något tillägg vill vi inte ha!!