BF2 tråden, använd gärna denna

Permalänk

Förvånar mig inte , DICE kanada som gjort den senaste.

Permalänk
Medlem

Min ide med dom ökande buggarna är att dice canada vill att folk ska sluta klaga så dom lägger till mer buggar så folk slutar be om nya patchar..

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

Man får ju hoppas att folk är nöjda nu när de fixat sämre spridning på PKM:en iallafall.
Undrar bara vad nästa n00b-vapen blir

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Trodde fortfarande va lika kass, inte konstigt att man blir dödad av PKM hela tiden, trodde folk bara ahde blivit duktiga på att använda den.
Ska testa den i kväll bara för det.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att EA/DICE har förstört BF 2 lite?
Tycker dem har ändrat för mycket, lagt till för mycket, och gjort för mycket.

Ändrat för mycket - Ja.... gjort PKM för stark, helikoptern för svag, AA för bra och såna saker.
Lagt till för mycket - Alla dessa jävla Special Forces vapnen i vanliga BF2. Det var bra innan med BARA BF 2 vapen.
Gjort för mycket - SPecial Forces och Euro Pack (eller vad det nu heter) ... splittrar hela communityn ju, inte roligt.

Jag är inte lika sugen längre på BF 2, meh... kanske bara är jag...
Kanske beror på alla buggarna i spelet :/

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Man får ju hoppas att folk är nöjda nu när de fixat sämre spridning på PKM:en iallafall.
Undrar bara vad nästa n00b-vapen blir

F2000 eller vad den nu heter. Skitgrym när man siktar med den ju, dödar väldigt lätt. Fast annars kan man ju köra med MEC's standard LMG, den är ju sjukt bra den med. Eller deras AK, de blir/förblir nog noobvapnena..

Visa signatur

3500+ Venice | 2gig DDR | Geforce 6800GT | Asus A8V-Deluxe | Antec HE 430W | 300gig SATA | 200Gig ATA (system) | Antec P150 |

Permalänk
Medlem

Nu blir jag sur som fxxxn på den här senaste patchen. Innan den så funkade allt perfekt, men efter installationen av den senaste uppdateringen så vill inte spelet starta.. strax innan EA reklamen skall komma upp så fortsätter det att vara svart..

Är det någon som kan hjälpa mig!!! jag har testat att installera om spelet och då funkar det tills jag uppdaterar till den senaste versionen...

Permalänk
Medlem

alltså herregud vad de verkar klanta sig när de släpper nya patchar. Snart kommer ingen patcha mera för att något ständigt skiter sig, då förlorar de spelare och får dåligt rykte. Vad är deras problem egentligen? Skrivs patcharn i Kina av små barnarbetare eller?

Visa signatur

3500+ Venice | 2gig DDR | Geforce 6800GT | Asus A8V-Deluxe | Antec HE 430W | 300gig SATA | 200Gig ATA (system) | Antec P150 |

Permalänk
Medlem

EA GAMES........

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk

Aaaahh.... jag har tillräckligt med poäng (och lite till) för att gå upp i rank, vill ju låsa upp vapen! Vill BF2 det? Näe.

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilssonnet
Aaaahh.... jag har tillräckligt med poäng (och lite till) för att gå upp i rank, vill ju låsa upp vapen! Vill BF2 det? Näe.

Det du tar upp har nämnts hur många gånger som helst.

Ha lite tålamod. Alla får vänta på upplåsningar. En server måste registrera din befordran. Sen måste du eventuellt spela i en liten stund för att bli meddellad. I allra värsta fall får man vänta en halv dag på sin upplåsning.

Man får dessutom inte en upplåsning för varje ny rank.

Alla upplåsta vapen är inte heller bättre än originalvapnen (smaksak).

Permalänk

Är det bara mitt spel som blivit ospelbart efter 1.22 patchen?

Före när jag körde på 1.21 patchen låg jag sällan under 40-45fps nu ligger jag alltid mellan 10-20fps med datorn i sign.
Jag har inte gjort några andra ändringar utom att installera nya patchen och andra spel funkar fortfarande som vanligt.

Mina inställningar:
http://img92.imageshack.us/img92/2070/bf220060330035200371ey....

Permalänk
Hedersmedlem

Skall man våga ha i den patchen för nu kan jag maxa allt.

edit: har lagit i 1.22 och allt rinner på hur bra som helst med allt på max så glädje här.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Jag tycker spelet flyter förbannat bra med nya patchen.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Hedersmedlem

Var lite skumt när jag startade upp Karkand och jag inte hittade några spawnpunkter sedan dök dom upp på fel ställe men så var dom där dom skulle.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Entrecote
Det du tar upp har nämnts hur många gånger som helst.

Ha lite tålamod. Alla får vänta på upplåsningar. En server måste registrera din befordran. Sen måste du eventuellt spela i en liten stund för att bli meddellad. I allra värsta fall får man vänta en halv dag på sin upplåsning.

Man får dessutom inte en upplåsning för varje ny rank.

Alla upplåsta vapen är inte heller bättre än originalvapnen (smaksak).

Det har hänt mig en gång tidigare, då fick jag spela på till nästa rank istället, orkar inte lira på ytterligare 2500 poäng innan jag får min upplåsning (jo, jag kommer få en upplåsning).

Samma runda som jag nådde 2507 poäng fick jag en utmärkelse, och den fanns med i BFHQ, så spelet hade inte svårt att hänga med, men förhoppningsvis har du rätt.

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Entrecote

Alla upplåsta vapen är inte heller bättre än originalvapnen (smaksak).

Har det flesta upplåsta men när det väl kommer till kritan så lirar jag nästan bara med orginal vapnena.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk

jag får ett konstigt medelande varje gång jag ska försöka komma in på en server det står ...

This server only allows players with unmodified content to join revert your verssion of battlefield 2 to the current offline version to join

http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Woot.JPG

varför står det så här? Vad ska jag gör för att kunna spela???

ja jag har den nya patchen
snälla hjälp

Permalänk
Medlem

Unmodified content kan man få ibland utan någon anledning. Jag har löst det två gånger genom att installera om.

Fick själv ett konstigt fel efter att jag installerat 1.22. Spelet sa att jag had en för gammal version. Fick installera om för att det skulle funka. Men det flyter bättre nu efter ominstallationen.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

okej tack så mycket ska testa det

Permalänk
Medlem

HAHAHA vilken patch1.22 var...
tre olika personer satt och spelade dragon valley med olika hårdvara. När spelet var slut krashade spelet för alla tre personer tillbaka till desktop. Lika så när jag skulle ladda in kartan gulf of oman... när jag klickat spwan punkt crashade spelet till desktop.
Ifs vet jag inte vilken server version servern körde....

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

Någon fler som märkt att browsern har blivit betydligt trögare med 1.22?

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem

Blir det något lir ikväll nu då?
vad hette server?

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha
Blir det något lir ikväll nu då?
vad hette server?

En judge server... www.judge.se

Alltså den större av dom.

Permalänk
Medlem

vad kul att ni kom ihåg det!

jag är på ikväll oxå.

blir till att laga käk nu så det är färdigt innan ikväll.

go mat och en och annan grogg sen är man stenklar till bf

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xterminator
En judge server... www.judge.se

Alltså den större av dom.

när tänkte ni lira?? antar att ni tänkte lira i samma grupp eller med tanke på att ni kör på en stor server?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xterminator
Då kan vi säga att det startar kl 20.00 och fortsätter i oändligheten........ Nä, men så länge man vill spela

jag drar nog in runt 7.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk

kan vi inte typ lira med realitymod, då kan man lira på en server med bara folk från swec, man kan typ vara 8 pers men ändå är det jäkligt kul.. nästan roligare när man inte är för många

Permalänk
Medlem

blir sent för mig dock, typ runt 20:00-21:00, hoppas folk är kvar då.
Nickar: Ganescha_SWE

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Relik 📜

Jag kan nog inte före 21.. Kommer sås nart jag kan.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S