datorbutiken.com ett skämt?

Permalänk
Medlem

lånar tråden lite:
Jag beställde mitt paket från datorbutiken 27/9 (eller kanske någon dag tidigare) och jag har då nässtan väntat i 1 månad nu på mitt paket... jag tycker då inte att man ska behöva vänta sähär länge, är nässtan på G att avbeställa mitt paket och köpa någon annan stans
kan ju lägga till att när jag ringde deras support på torsdagen förra veckan, då sa de att de fått in den sissta delen i mitt paket.
men att skicka ett paket ska väll inte ta mer än nån dag? eller jag som har helt fel .. ??!

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

Håll koll på dataknuten.se också.. dom hade nästan exakt samma paket, men dom skickade med en 3200+, dämpmattor och 3 års allriskförsäkring utöver allt annat.. + att dom levererade på c.a. en vecka.

för 10,000:- ...

Då undrar man ju lite varför db.com har så svårt att skicka paketen... eller är det mygel?

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Hedersmedlem

dataknuten.se aldrig hört talas om..

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Inaktiv

beställde en massa komponenter för ett par dagar sen. De sa att paketet skulle skickas idag.
sen ville jag lägga till ett par komponenter till men då sa de att det var försent, för de har redan skickat iväg de. Så jag va tvungen att beställa igen idag.
En stund sen fick jag kollinr på de paketet som jag beställt idag men den första paketet som "redan" har skickats finns inget kolli nr för??
Hur kan de ha skickat paketet utan kollinr?

Permalänk
Medlem

jag bestälde för 18 000 och inte 10 000 =/

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

dahl... ett stockholmsbaserat dataföretag. Vet inte så mycket om dem. Men de har några butiker och säljer även via internet.

De brukar ha med testpaket i bl.a. Pc för alla. Jag vet flera (3 eller 4) som beställde deras 10k spelpaket och fick det inom 1-1,5 veckor.

typ:
3200+
512Mb
160Gb
nforce4 ultra
X800XL 256Mb
ljuddämpningsset
3 års allriskförsäkring
WinXP Home
montering
tjaffsprogram (works, antivir osv)
17" 12 ms tft skärm.
Logitech mus och tgb
DVD+-RW 16x DL

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Inaktiv

Va förbannad man blir på datorbutiken.com.
Först så säger de att de redan har skickat mitt paket och att jag inte kunde byta ut en vara för att de redan skickat iväg paketet.
Så jag fick beställa den varan igen o skicka den ensam mot postförskott med massa nya avgifter i onödan.
Idag kommer den nya paketet själv. Och den paketet som de redan har "skickat" hade de inte ens skickat iväg. De skickar den idag säger de.
Ska man behöva betala ca 150kr onödiga avgifter för att de sa att den va iväg skickat?
Hur kunde ens det nya paketet ha kommit fram och inte den andra?
Fan va sur man blir

Permalänk

De verkar inte sköta det spec. bra.

Permalänk
Medlem

Jag vill också ha godis i mina paket!!!

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html