Bilder på era WoW gubbar :D

Permalänk

ÄR DET DAGS ATT DUMPA ETT SPEL EFTER 2ÅR???? så mycket skit om att folk spelar för mycket.... sen kommer wow. ni nördar har spelat i 2 år om ni inte fuskat lr bara vet hur fan man levlar? i vilket fall som helst. fy fan vad blizzard staff sitter o skrattar åt er idioter som fortfarande efter 2år sitter o gör samma skit om och om igen. JO ni gör samma sak om och om igen fast i en annan "dungeon"... exakt samma mobs som din första lvl1 bara det att den har massor med andra skills och inte ser lika dan ut? booo -50dkp!! blabla jag har rätt. sista moben e exakt samma mob som den första du möter i spelet. nån säger nej? huh? låt mig dra ett sjlvklart exempel. gamla bossar? mc, zg, aq??? är det nya bossar i hero mode lr är får du själv kännslan av att det är ett nytt spel? ok jag vet att blizzards spel brukar hålla länge men ni alla wow nördar hur fan orkar ni köra samma instance (lite lättare lite svårare) i 2 förbannades år i sträck? wow är ett gammalt spel som dom aldrig kommer lyckas göra nytt igen.. tbc kändes nytt i 2 dagar. lr känns det fortfarande nytt?

Permalänk
Medlem

Om det inte passar, spela ett annat spel bara? eller låt bli och spela överhuvudtaget..

Förstår inte att folk inte kan lämna andras intressen ifred.

Visa signatur

nobody hates you more than your reflection.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bjärtrava
ÄR DET DAGS ATT DUMPA ETT SPEL EFTER 2ÅR???? så mycket skit om att folk spelar för mycket.... sen kommer wow. ni nördar har spelat i 2 år om ni inte fuskat lr bara vet hur fan man levlar? i vilket fall som helst. fy fan vad blizzard staff sitter o skrattar åt er idioter som fortfarande efter 2år sitter o gör samma skit om och om igen. JO ni gör samma sak om och om igen fast i en annan "dungeon"... exakt samma mobs som din första lvl1 bara det att den har massor med andra skills och inte ser lika dan ut? booo -50dkp!! blabla jag har rätt. sista moben e exakt samma mob som den första du möter i spelet. nån säger nej? huh? låt mig dra ett sjlvklart exempel. gamla bossar? mc, zg, aq??? är det nya bossar i hero mode lr är får du själv kännslan av att det är ett nytt spel? ok jag vet att blizzards spel brukar hålla länge men ni alla wow nördar hur fan orkar ni köra samma instance (lite lättare lite svårare) i 2 förbannades år i sträck? wow är ett gammalt spel som dom aldrig kommer lyckas göra nytt igen.. tbc kändes nytt i 2 dagar. lr känns det fortfarande nytt?

Va är ditt problem? Lämna de som gillar det här spelet ifred.. sen vet jag inte om du är blind. Det här är en bild tråd för spelare av wow... det verkar ju inte som att du lirar wow och inte kommer posta en bild på nån character? Nej, exakt tänkte väl det. Så sluta att göra onödiga uttalanden.

Edit: Bild på min character kommer så fort jag kommer hem.

Visa signatur

PC: Ryzen 7 7700X | Sapphire Pulse RX 7900 XTX | 6000MHz 2x16GB | ASUS X670E-F

Tillbehör: G903 | PowerPlay | G513 | Pro X | Brio 4k | LG 34GN850 | Xbox Elite Controller Series 2

Konsol: Playstation 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bjärtrava
ÄR DET DAGS ATT DUMPA ETT SPEL EFTER 2ÅR???? så mycket skit om att folk spelar för mycket.... sen kommer wow. ni nördar har spelat i 2 år om ni inte fuskat lr bara vet hur fan man levlar? i vilket fall som helst. fy fan vad blizzard staff sitter o skrattar åt er idioter som fortfarande efter 2år sitter o gör samma skit om och om igen. JO ni gör samma sak om och om igen fast i en annan "dungeon"... exakt samma mobs som din första lvl1 bara det att den har massor med andra skills och inte ser lika dan ut? booo -50dkp!! blabla jag har rätt. sista moben e exakt samma mob som den första du möter i spelet. nån säger nej? huh? låt mig dra ett sjlvklart exempel. gamla bossar? mc, zg, aq??? är det nya bossar i hero mode lr är får du själv kännslan av att det är ett nytt spel? ok jag vet att blizzards spel brukar hålla länge men ni alla wow nördar hur fan orkar ni köra samma instance (lite lättare lite svårare) i 2 förbannades år i sträck? wow är ett gammalt spel som dom aldrig kommer lyckas göra nytt igen.. tbc kändes nytt i 2 dagar. lr känns det fortfarande nytt?

Vill du ha ett kex?

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bjärtrava
Kan inte läsa vad det står så jag orkar inte quota saken heller.

Är du en sån där cs-nörd som sitter och kör samma gamla spel från 90-talet och dödar samma model varje dag, inget nytt, bara annat folk som du möter, endel lite svårare, endel lite lättare. Same shit, different game. Om du inte tycker det är kul kan du gå och spela något annat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bjärtrava
Håller med Handa om massa text

Det där kan ju sägas om vilket spel som helst, eller alla spel. Det är ju samma mob alltihop, bara olika form på polygonerna och texturer. Det är ju ingen skillnad på din första combine kill och den sista i half-life 2 heller. Förutom olika skills och att den inte ser likadan ut.

Det du egentligen säger är att alla datorspel är exakt samma sak, i slutändan är det ju bara ettor och nollor. Ditt resonemang håller inte, så du kan lika gärna krypa tillbaka till ditt inrutade lilla liv och sluta bry dig om vad andra gör och inte. Tror du har mycket frustrationer i dig, men du får nog hitta ett bättre sätt att få ut dem än aggressionsutbrott. Annars ska du nog se att det kan bli en liten seriemördare av dig också. Äh vafan, ett förslag: åk till usa och skaffa dig lite vapen och skjut ihjäl några barn som du tror mobbar dig, det är normalt förfarande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Det där kan ju sägas om vilket spel som helst, eller alla spel. Det är ju samma mob alltihop, bara olika form på polygonerna och texturer. Det är ju ingen skillnad på din första combine kill och den sista i half-life 2 heller. Förutom olika skills och att den inte ser likadan ut.

Det du egentligen säger är att alla datorspel är exakt samma sak, i slutändan är det ju bara ettor och nollor. Ditt resonemang håller inte, så du kan lika gärna krypa tillbaka till ditt inrutade lilla liv och sluta bry dig om vad andra gör och inte. Tror du har mycket frustrationer i dig, men du får nog hitta ett bättre sätt att få ut dem än aggressionsutbrott. Annars ska du nog se att det kan bli en liten seriemördare av dig också. Äh vafan, ett förslag: åk till usa och skaffa dig lite vapen och skjut ihjäl några barn som du tror mobbar dig, det är normalt förfarande.

<3

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bjärtrava
Massa jävla whine från lillgrabben

ojoj, någon har förlorat något av sitt wow beroende.
Den enda idioten här är du grabben, låt folk spela vad fan dom vill.
Gå nu och lägg dig lillgrabben.

Firkraag: vad betyder Azael,Azeal?
Finns en lock i eu som heter Azael, I US finns human warlocken Azael(som är rätt känd dessutom), sen nu en Azeal.
Är det något warlock tjoffs lr vad

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
ojoj, någon har förlorat något av sitt wow beroende.
Den enda idioten här är du grabben, låt folk spela vad fan dom vill.
Gå nu och lägg dig lillgrabben.

Firkraag: vad betyder Azael,Azeal?
Finns en lock i eu som heter Azael, I US finns human warlocken Azael(som är rätt känd dessutom), sen nu en Azeal.
Är det något warlock tjoffs lr vad

Hah, det har jag ingen aning om

Grymt duktig är han iaf, likaså shadow prällen, båda 2 high warlords sedan tidigare osv

drog 15-0 igår och på 1735 rating heh, gäller å ta sig up i 2300 igen innan veckoslutet.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bjärtrava
yak yak blablabla

du sitter bara och upprepar dig om samma mobs, samma mobs, yak yak yak... snälla, spela spelet lite först, och överdriv inte så mycket, level 1, mc zg aq, lite andra saker, men men.
Jag har faktist slutat spela, men jag ville bara skriva detta ändå, du är ganska patetisk

Permalänk
Medlem

Vart sugen på att posta min gamla hederliga druid. Bilden tagen någon dag efter TBC release, dagen jag gav upp spelet.

http://img523.imageshack.us/img523/4586/wowscrnshot0121071908...

Visa signatur

 Macbook 2.16GHz, 1GB RAM, 120GB HDD
 iPhone, 8GB
 iPod Nano, 4GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rewbn
Vart sugen på att posta min gamla hederliga druid. Bilden tagen någon dag efter TBC release, dagen jag gav upp spelet.

http://img523.imageshack.us/img523/4586/wowscrnshot0121071908...

så du köpte tbc.. och slutade spela?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Japp. Var på väg att sluta en lång tid innan men väntade utifall TBC skulle vara roligt. Vid TBC releasen insåg jag snabbt att det inte var någon skillnad, utan samma elände om och om igen. Därav slutade jag. Om du tänker på pengarna så är 300 eller vad det nu än kostade inte mycket för mig.

Visa signatur

 Macbook 2.16GHz, 1GB RAM, 120GB HDD
 iPhone, 8GB
 iPod Nano, 4GB

Permalänk
Medlem

http://web.telia.com/~u26505476/soetui2.jpg
bild på min gubbe och ui ~~
testat lite fury, tog ut den nya fist offhanden från s2 arena.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orcen222
över 10k HP obuffat, börjar änteligen bli en fin liten slagpåse för alliance

http://img217.imageshack.us/img217/4609/prowlerscreenieju5.th...

Vad skådar jag? Fd. Medpack möjligtvis?

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fettokisse
Vad skådar jag? Fd. Medpack möjligtvis?

haha o yes

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bjärtrava
ÄR DET DAGS ATT DUMPA ETT SPEL EFTER 2ÅR???? så mycket skit om att folk spelar för mycket.... sen kommer wow. ni nördar har spelat i 2 år om ni inte fuskat lr bara vet hur fan man levlar? i vilket fall som helst. fy fan vad blizzard staff sitter o skrattar åt er idioter som fortfarande efter 2år sitter o gör samma skit om och om igen. JO ni gör samma sak om och om igen fast i en annan "dungeon"... exakt samma mobs som din första lvl1 bara det att den har massor med andra skills och inte ser lika dan ut? booo -50dkp!! blabla jag har rätt. sista moben e exakt samma mob som den första du möter i spelet. nån säger nej? huh? låt mig dra ett sjlvklart exempel. gamla bossar? mc, zg, aq??? är det nya bossar i hero mode lr är får du själv kännslan av att det är ett nytt spel? ok jag vet att blizzards spel brukar hålla länge men ni alla wow nördar hur fan orkar ni köra samma instance (lite lättare lite svårare) i 2 förbannades år i sträck? wow är ett gammalt spel som dom aldrig kommer lyckas göra nytt igen.. tbc kändes nytt i 2 dagar. lr känns det fortfarande nytt?

För det första anmäler jag ditt inlägg.
För det andra tycker jag att du ska hålla k*ften då seriösa personer diskuterar angående ett ämne här och fjortisar som du helt enkelt gör livet surt, jag antar att vi vet nu vem som blir skrattad åt egentligen.
Personligen spelar jag inte wow, men det är idioti som bekymrar mig och det verkar vi ha massvis av nuförtiden. World of Warcraft är ett MMORPG, den är konstrukterad att spelas på det sättet som det görs, om Du inte gillar det kan du strunta i att spela och lägga av med dina kommentar.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Hedersmedlem

Jag skickade ut Bjärtrava i fredags, så ni behöver inte kommentera trollet mer.

Edit: Inlägget står kvar som varnande exempel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orcen222
haha o yes

Kul att se att du kom såpass långt ändå. Någon som inte gav upp!

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
så du köpte tbc.. och slutade spela?

Gjorde jag med. Köade i timmar, köpte t.om. nytt game card och var jätteentusiastisk. Spelade ett par dagar i sträck, upp till level 66 (var bland de som var högst level på servern) sen så bara plötsligt orkade jag inte ens förmå mig att starta spelet. Vet knappt vad som hände, orkade helt enkelt inte ens tänka på spelet. Tror det är så de flesta slutar faktiskt.

Permalänk
Medlem

När en vuxen karl börjar gråta för att inte få spela sin instans då har man gått för långt

Liksom ett Oldschool lan innebär tanka, testa massa nya lan spel, Göra musik o ect. Inte att 4personer vill Lana o resten av 20st sitter o lirar wow, Det tycker jag man kan göra hemma. Va crew på detta lan hade hand om Nätverket så KL 21.00 drog jag av internet. Fan vilket skrik det blev en började gråta o hotade med att åka hem. Så fick dra igång det igen. Men det roliga var att se när strömmen gick av överbelastning på huvudproppen :), Fan va folk kröp för att koppla om allt som var felkopplat av dom o erbjöd sej att åka o köpa nya proppar, blev 200kr rikare av alla personer som sponsrade mej med pengar för att köpa 4 proppar på 40kr

Visa signatur

-|| Titan ! :P ||-

Permalänk
Medlem

Vafan, Det e bara att ignorar denna idioten's inlägg och man ska posta bilder, inte chattar i denna tråden...

http://img260.imageshack.us/img260/5743/alec1ua4.jpg

Permalänk
Entusiast

svårt å få nått snyggt i paint men aja haha. så ser det ut för tillfället iaf.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Friendly med Bloodsail?

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk

Här kommer min karaktär, en 48 Druid

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
Friendly med Bloodsail?

Jepp, orgrimmar gear!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Nya shoulders, wee!

Permalänk

jäkla cool hunter det där Diggar ditt gevär!

Permalänk

Nä usch för dvärgar, taurens ska det vara

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
http://img167.imageshack.us/img167/9026/naproxyy1.th.jpg

Min lilla sötnos Naprox i både Tankgear och DPSgear
(Hon befinner sig på Al'Akir)

Namn? Själv har jag en hunter på Al'akir, Zathir.

http://img294.imageshack.us/my.php?image=wowpz1.jpg