någon annan som har problem med DDO: Stormreach?!?

Permalänk
Medlem

någon annan som har problem med DDO: Stormreach?!?

tja, som topic...

kan inte skapa ett konto på https://billing.turbine.com då ingen av mina 2 nycklar är "valid"...

kan inte göra någonting med installationen jag redan har eller den nya installationen från skivan som följer med... får bara ett "DDOBeta not available"... men jag ska ju inte lira betan utan pre-order eventet!

får inget svar från codemasters eller turbine och deras support... nycklarna har jag inte kunnat regga på drygt en vecka...

nån annan med samma problem? nån med inga problem? tips??!?! jag blir tokig...

Visa signatur

WS - 980x/48GB/MSI Big Bangx58/2xIntel PT Gbe/Seasonic x760/3xSSD@120GB/8xSeagate@250GB/GTX670/Dell U2711 Win7x64/VmWare WS9 och massa stuff.
NAS - AMD C60-I/8GB/2xIntel PT Gbe/FSP Pico@90w/SSD@120GB/5xSeagate_o_WD@2TB WinServer2k8r2/Flexraid/Crashplan/Hyper-V----> idle@20w

Permalänk
Medlem

"pre-eventen" börjar inte förrän den 28e tror jag.

Jag har också lite svårt att fatta hur alla nycklar/pre-event/beta/retail hänger ihop.

Jag kommer inte få någon "retail-skiva" innan den 28e, kan jag då lira med beta klienten och använder man sin pre-event nyckel för att regga retail?

gl

Permalänk
Medlem

Betan slutade den 24 Februari. För dom som har förhandsbokat spelet så kan man använda sin preorderkey tidigast 27 Februari och sen kan man börja spelet den 28 Februari.

Finns en Dungeons & Dragons Online tråd.
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=6100804...

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

argh...

känner mig som en nub ju... missade den infon i just den tråden... jaja... då är det lugnt... syns på servrarna grabbar, om ni ser en guild med ssg i någon form är det vi...

gl hf..

Visa signatur

WS - 980x/48GB/MSI Big Bangx58/2xIntel PT Gbe/Seasonic x760/3xSSD@120GB/8xSeagate@250GB/GTX670/Dell U2711 Win7x64/VmWare WS9 och massa stuff.
NAS - AMD C60-I/8GB/2xIntel PT Gbe/FSP Pico@90w/SSD@120GB/5xSeagate_o_WD@2TB WinServer2k8r2/Flexraid/Crashplan/Hyper-V----> idle@20w