Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Hit eller shit, bedöm själv.

http://ballistic.rautermods.net/n80video.mp4

I mörkare miljöer blir dock kvaliteten avsevärt mycket sämre.

Verkar vara 15 fps, hade hoppats på bättre, men det såg ju ändå rätt bra ut.
Satan att den ska va så dyr

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Idag ska jag hämta min n80 :).

Permalänk
Medlem

Hur är ljudet när man spelar mp3 med den? Menar inte i lurar, utan i högtalarna. Är det stereo? Låter det lika bra som i 6233?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det låter jättebra förutom att det är i princip noll bas i den lilla högtalaren.

Visa signatur

[ 3.6GHz EM64T | 2GB DDR2 533MHz | 2x160GB 8MB | 256MB X850XT PE | Audigy2 ZS | 24" TFT | GigaWorks 7.1 | DVD+/-RW DL ]
[ 2.2GHz Northwood | 1 GB RDRAM | GF4 Tit 4600 | 1x80 2x120 1x250 | 19" Trinitron | 18,1" TFT ]
[ Börja om från början... Formatera om på nytt! ]

Permalänk
Medlem

Jag är toknöjd med min mobiltelefon hittills. Det som är liite negativt är att Agile Messenger endast är en trial, och att jag inte riktigt har hittat en gratis webbläsare till mobilen (så jag kan surfa gratis med wlanet) än... men, jag ska fortsätta leta :p.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karlzone
Jag är toknöjd med min mobiltelefon hittills. Det som är liite negativt är att Agile Messenger endast är en trial, och att jag inte riktigt har hittat en gratis webbläsare till mobilen (så jag kan surfa gratis med wlanet) än... men, jag ska fortsätta leta :p.

Gratis webbläsare? Vad är det du saknar med den inbyggda webbläsaren?

NAD: Jag gjorde en jämförelse med en K800 och min N80 sparkade rumpa med den. Iofs spelade vi inte samma låt så det kan ju ha varit kvalitetsbrister i låten som gjorde skillnaden större än vad den egentligen var, men högtalaren är åtminstone bättre än den som sitter i 6131.

Permalänk
Medlem

Fick min n80 idag, glad som jag var packade jag upp packetet med ett stort leende. Tills jag förstod att något saknades... Bakdelen på lurjäveln fanns inte där. Så här sitter jag med min n80 med ett batteri utan lock så jag skickade felanmälan till prispress.nu som jag köpt den från, och dom kommer återkomma efter helgen (om 3 dagar) om hur dom ska göra... GG

ps: förövrigt tycker jag att telefonen är riktigt rolig

Visa signatur

"Every Action has a Reaction"
-Angus Macgyver.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Gratis webbläsare? Vad är det du saknar med den inbyggda webbläsaren?

NAD: Jag gjorde en jämförelse med en K800 och min N80 sparkade rumpa med den. Iofs spelade vi inte samma låt så det kan ju ha varit kvalitetsbrister i låten som gjorde skillnaden större än vad den egentligen var, men högtalaren är åtminstone bättre än den som sitter i 6131.

Kan hända att jag inte har läst manualen tillräckligt noga... men den webbläsaren som är inbyggd får jag inte att fungera med wlanet... utan den måste koppla upp sig mot gsmnätet (alltså blir jag tvungen att betala)...

Kan mycket väl hända att jag har fel, så rätta mig gärna ;).

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karlzone
Kan hända att jag inte har läst manualen tillräckligt noga... men den webbläsaren som är inbyggd får jag inte att fungera med wlanet... utan den måste koppla upp sig mot gsmnätet (alltså blir jag tvungen att betala)...

Kan mycket väl hända att jag har fel, så rätta mig gärna ;).

Du har väldigt fel. Bara att gå in i inställningar och välja att man själv ska definiera kopplingspunkt* så kan du surfa via wlanet. Jag gör det själv ibland på min N80 så jag kan garantera att man kan göra så.

* Extra -> Webb -> Val -> Inställningar -> Kopplingspunkt: Fråga alltid

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Du har väldigt fel. Bara att gå in i inställningar och välja att man själv ska definiera kopplingspunkt* så kan du surfa via wlanet. Jag gör det själv ibland på min N80 så jag kan garantera att man kan göra så.

* Extra -> Webb -> Val -> Inställningar -> Kopplingspunkt: Fråga alltid

Tackar så mycket för det. Har varit en seg skolvecka... därav latheten med att läsa manualen. Tur att jag har dig!

Permalänk
Medlem

Nu har jag fått min N80

Halebops sida verkar inte vilja skicka gprs-inställningar just nu, är det nån som kanske kan hjälpa mig med Halebop Gogo-inställningar?

Edit: Har fixat det nu.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Tänkte väcka liv i denna tråd igen med en liten fråga.

Är det någon som vet om man kan låsa kopplingspunkten(välj kopplingspunkt) så inte den rutan dyker upp femtielva gånger om dagen.

Annars e jag jätte nöjd med denna härliga lur.

Permalänk
Medlem

Hur länge räcker batteriet på mobilen med ca 1 timme surfande, 2 timmar mp3 lyssnande och lite ringande?

Vad jag läst så hittar jag inget entydigt svar..

men om det inte ens räcker ett dygn så är det katastrof!

En sak till, har det kommit ut någon ny version av N80?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mahti
Hur länge räcker batteriet på mobilen med ca 1 timme surfande, 2 timmar mp3 lyssnande och lite ringande?

Vad jag läst så hittar jag inget entydigt svar..

men om det inte ens räcker ett dygn så är det katastrof!

En sak till, har det kommit ut någon ny version av N80?

Ca 1,5-2 dygn, skulle jag estimera.
Tja, N80 Internet Edition finns.

Permalänk
Medlem

Har den bättre batteri?

Permalänk

Återupplivar den här gamla tråden.
Jag köpte min N80 i USA för ett tag sedan, och har således bara engelsk och kinesisk(!) T9. Finns det något sätt att flasha om den själv till en firmware som har stöd för svenskt T9.

Jag vet att jag antagligen kan gå till servicecenter och fixa det, men jag har svårt att komma iväg från jobbet under deras öppettider.

Visa signatur

i am a sig. please don't eat me.