HP LP2065, någon som har erfarenheter av den?

Permalänk
Medlem

HP LP2065, någon som har erfarenheter av den?

Är på jakt efter en bra 20" skärm med 1600x1200 native upplösning. Har hittat HP LP2065 som har fått bra betyg och som uppfyller mina krav på bra färgåtergivning & 1600x1200-upplösning. Den är specifierad som 8ms, men det är inte lika viktigt för mig eftersom jag knappt spelar något numera.

Är det någon som kommit i kontakt med den skärmen eller rent av äger en? Vad tycker ni om den?

Recensionen nedan ger ett bra intryck.

http://www.prad.de/en/monitore/review-hp-lp2065.html

Skärmen går att hitta i Sverige för ca 5000:-. Bästa priset i EU är ~4200, så jag är mycket sugen på skärmen.

Visa signatur

[ Adopt, Adapt and Apply ]

Permalänk
Medlem

Jag har själv letat efter en vettig TFT-skärm i samma prisklass och också fastnat för HP LP2065.

Har du beställt den ännu?

Permalänk
Medlem

Jag har en HP2065 på jobbet och jag är kanon nöjd med den. bra ljus, kontrast, upplösning mm. Kan vridas enkelt 90 grader på höjden. Och foten går jättesmidigt att höja o sänka...
Responstiden vet jag inte hur det är med då jag inte testat att spela på den.... Men jag har inget att anmärka på.....

Visa signatur

| E4300 @ 2.9Ghz | Gigabyte 965P-DS3 | 8800GTS 320mb| 2 x 1gb PC6400| Dell 24" |

Permalänk
Medlem

Har nu beställt min HP LP2065, får verkligen hålla tummarna för att jag blir nöjd nu!

Permalänk
Medlem

Funderar på å köpa en HP LP2065 så jag undrar om du har lust å skriva vad du tycker om skärmen Xophile