Alla som är missnöjda med comhem! se hit!

Permalänk
Medlem

1mbit uppströms suger! Pingen är också väldigt ojämn mellan 15-70ms.

Permalänk

jag kan ha fel med ComHems egna nät värkar 100 % felfritt bara vi UPCare som har problem ?

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Medlem

påskrivet, har problem med dc i wow HELA tiden
rätt jobbigt som maintank asså

Permalänk

oki

joo nu är minnet på servern fixat så nu är det bara o skriva på

kolla här : http://computersweden.idg.se/2.139/1.83290

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Visst vet du om att senaste personerna som använde sig utav nicket Com Bort och gjorde en sida fick alla sina abonnemang avstängda?

Dom gjorde också en sida där dom skrev upp alla buggar dom hittade och även skrev protestlista. Fast dom hade iofs också lite länkar till piratkort osv (på den tiden det fanns)

Men den sidan blev anmäld och CH sa upp alla avtal dom kunde.

Håller helt med Jenza i det han skriver.

Edit: Nu dog listan över dom som skrivit upp sig också. +att ingen av dom som hade skrivit under hade en utav Com Hems IP-serier. En av dom hade UPC ip och den andra hade något annat, påminde om en Telia IP.

Saxxat från rakblads patetiska sida: " Skriv på namninsamlingen ifall du funderat över att avsluta ditt com hem-abonnemang."

Skriv på listan och comhem fixar det åt dig, inte mer med det

Permalänk

Detta med att ni tycker detta är fel .
joo vist kan folk tycka jag är helt störd som tar upp en lista .
Och nej jag har inte tagit ner sidan , det var ett minne som hade crashat på 1 av mina serverar , och detta är nu fixat.

jag vill bara säga att 124 påskrifter på 6 dagar är inte dåligt.
visst alla är inte Comhem men kan säga att 70 % om inte mera är ComHem.

Jag tänker arbeta vidare på min ide , sen skriter jag i era åsiker om det!

och ni kan jue försöka anmäla mig om det är det ni vill få fram ?

så enkelt är det : Alla har inte ett fungerande internet.

Visst endel är nöjda med Comhem ? jaha men det är inte det jag är ute efter jag vill ha alla som är missnöjda att skriva på // RazerRazer

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Medlem

Jag kan ju även klaga på att DNS uppslagningen är seg numera ... är "tvungen" att köra med ns1.kth.se just nu

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk

Jag förstår itne varför folk klagar på mitt uppsamling ?

jag ser bara det som ett posetift tänkande...

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av razerrazer
Jag förstår itne varför folk klagar på mitt uppsamling ?

jag ser bara det som ett posetift tänkande...

uh?

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk
Medlem

Han har dyslexi och tänker lite konstigt.. gör som jag, bortse från det mesta som han skriver så är allt bra.

Vill bara veta varför dessa "30%" som inte har comhem skriver på din lista om du nu anser det är så seriöst. Dom har väl ingen talan?

Permalänk

Def_Dog vist jag har dyselexi , varför skulle jag vara trög då ?

Det sättet du behandar mig , så hade jag inte varit så snäll mot dig om jag kände dig i inr.

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Medlem

konstigt att i princip alla har dyslexi nu för tiden :S
ja dom 30% kanske har en bra anledning? spelar det nån roll, dom har visat missnöje iaf!

Permalänk

FireBat tack för att du är på min sida

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk

Tycker det är bra att låta comhem se vad kunderna tycker om deras tjänster, om detta är rätt eller fel sätt att göra det lämmnar jag osagt, men det är en början

Visa signatur

sysl....
Bygg din egen router med pfSense
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

jag klagade inte på din lista om du trodde det. jag klagade på comhems DNS servrar.

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av razerrazer
SirMacke bor du i så kallat F.D UPC hus så ska du kunna ha alla hastigheter.

är inte ett FD UPC. men men, gör inte mig ngt.
körde precis en tptest.

24.30 Mbit/s är inte illa med TS, messenger och
Xfire igång samtidigt.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk

moire : det trode jag aldrig , det där fick du nog till ett litet fel ^^

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk

Jag är själv FD Chello 8/8 kund och är numera ofrivillig Comhem-kund och jag märker stora mängder paketförluster och höga pingtider när jag spelar...

Måste bero på att de har lyft in alla upc-kunder på befintlig comhemutrustning för så här dåligt har jag aldrig haft det tidigare...
Problemet uppstod inte direkt efter namnbytet.

Har inte ens försökt felanmäla det då jag såg på Plus att det var omöjligt att komma fram till deras felanmälan...
"Driftinformation
2006-12-10 12:06 – – Problem att nå kundservice

Kunder som ringer med riktnummer 08 från det fasta nätet kan ha problem med att nå Kundservice. Mobilsamtal eller samtal med skyddat nummer kommer dock fram. Felsökning pågår. "

Frågan är vad man ska göra för de lär inte förbättra utrustningen för att göra några nätspelare glada.

Permalänk

UltraMarine jag upplever med stora problem med FD UPC , alla routning och allt dom gör gör det inte bra utan värre :/

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.