BF2 kantutjämning

Permalänk
Medlem

BF2 kantutjämning

Har fixat ny dator och vill då köra allt på max.
Och mitt problem är att jag inte får igång kantutjämningen. Jag väljer 8x och trycker på verkställ. Sedan står det att man måste starta om spelet för det ska ta effekt. Jag klickar på ok, men kantutjämningen visas på "av". Testar starta om spelet. Men den står fårtfarande på "av"

Vad ska man göra för att få igång det?
Kör med ett Nvidia 8800GTS

Permalänk
Medlem

ställ det i nvidias kontrollpanel istället!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag hade samma problem med mitt oxå.. Testade du att göra det en gång till? Har för mig att mitt funkade på andra försöket (alltså sätta, starta om, så blir det av, sätta fullt igen och starta om en gång till..).

Inte säker att det var så jag lyckades. Det ska gå att sätta alla inställningar i en fil, antagligen ligger den i mina dokument så jag kan kolla de sen när jag kommer hem..

Edit: Eller tja, som bjonss13 säger, sätt det i windows oxå.. Tror att inställningarna i windows går över spelets va? (I ATI's drivisar kan man sätta att dom ska göra det iaf..). Där har jag oxå fullt, haft hela tiden, men stod av ett tag i BF2.. Nu står det 6x inne i spelet oxå men jag vet inte om det är så in i helvete snyggt ändå. Det mesta är kantigt ändå..