Vart har ni hållit hus sedan ÖÄ stängdes ner?

Permalänk
Medlem

Vart har ni hållit hus sedan ÖÄ stängdes ner?

Själv drog jag härifrån direkt och har hoppat runt tillsammans med ett gäng andra från ÖÄ bland en rad mindre forum, har inte varit fy skam ändå, men det har ju inte varit ÖÄ.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Jag administrerar och modererar två motorrelaterade sidor med 51 000 respektive 20 000 medlemar så det var en välgärning att inte ÖÄ har funnits, plus att jag har två vanliga jobb... Så jag har inte haft problem med att sysselsätta mig än mindre hitta någon sida att fördriva den fritid jag har på.

Visa signatur

Fd. "Redbull" här på forumet.

Permalänk
Medlem

Har hållt mig till motorrelaterade forum. Men nu är jag tillbaks här.

Permalänk
Medlem

Jag har hoppat runt med loaded, typ...

Visa signatur
Permalänk

Jag har väl odlat mitt flashbackberoende efter bästa förmåga. Kommer bli hårt att hinna med båda forumen nu.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Hedersmedlem

#sweclockers.com @ quakenet

samt en massa annat pyssel här i forumet.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

typ här. blev ganska tråkigt när ÖÄ försvann men tycker ändå vissa trådar kan vara intressanta. Hängt på en massa andra forum också, bla ffa men där var det så mkt forced memes så det sög.

Visa signatur

"With a rubberduck one's never alone"

Permalänk

Ett mindre forum med ÖÄ-folk.
Nu på senare dar så är det väl ca 50/50 av medlemmarna som är ifrån ÖÄ.

Sen så har jag förstås hängt på Flashback.

Visa signatur

Många av er känner mig som Spaic ;)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk

What Loaded said

Permalänk
Medlem

Hoppade runt med Loaded, k0rkad, Jambalaya och elsporkovic

Permalänk
Medlem

Varit här, iofs hade jag inte reggat mig när ÖÄ stängdes men visste om denna sida. Nu hade jag börjat sakna att inget ÖÄ fanns när jag började hänga på PCGs forum i Allmänt snack delen.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk

Hm, flashback tills jag hittade till samma ställe som loaded och gänget.

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem

På Swec har jag alltid varit, även efter att ÖÄ stängdes.
Men annars har jag snurrat runt på Flashback, STCS och Zatzy. Men jag har inte varit lika aktiv som jag var under ÖÄ-tiden här.

Permalänk
Medlem

Jag har hållit till i Bärbara Datorer samt i UNIX och Övriga Operativsystem.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk

Har mestadels hängt på mindre forum med gamla ÖÄ:are och på flashback. Men har saknat ett ÖÄ som fan. Nu hoppas jag att alla rävar börjar titta fram (Ilja, Nidas, Sim, Cure osv.).

Permalänk
Medlem

Tja... Det är väl lite blandat... Hängde ett tag på FoRuM, lyckades ta mig ur det träsket, hamnade ett tag på flashback anstalten och så har man väl hängt mycket på forumen på WoW-sidan... Är också aktiv på metacafe Lite annat har det väl varit med men det orkar man inte rabbla upp... Har även hållit hus här, mest i Microsofts operativsystem och lite i spel delen.

Detta var ett glädjande besked idag, Swec har inte varit sig själv sen de plockade bort ÖÄ, även om det var mycket tjafsande där då så hoppas jag att moddarna är hårda idag och ser till att skit inte tolereras så hoppas iaf jag att det blir bra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Flashback har man funnet. Sen även lollat runt på diverse andra forum

Permalänk
Medlem

Hoppade runt med Loaded, k0rkad, Jambalaya, elsporkovic och McAn.

Permalänk
Medlem

swec, hm. fanns ÖÄ när jag blev medlem?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Hoppade runt med Loaded, k0rkad, Jambalaya, elsporkovic och McAn.

Hoppade runt med Loaded, k0rkad, Jambalaya, elsporkovic, McAn och Handa.

Permalänk

Jag har hoppat runt på de där mindre forumen tillsammans med de andra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av braxilicious
Jag har hoppat runt på de där mindre forumen tillsammans med de andra.

You destroyed the train, nub.

Permalänk
Medlem

hittat till flashback typ.

Visa signatur

en för alla, alla för ettan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av braxilicious
Jag har hoppat runt på de där mindre forumen tillsammans med de andra.

Visa signatur

Damn! Those alien bastards are gonna pay for ruining my ride.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Jag har väl odlat mitt flashbackberoende efter bästa förmåga. Kommer bli hårt att hinna med båda forumen nu.

Samma här
Blir extra jobbigt då jag måste hålla koll på det egna flash forumet

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elaajten.
Hoppade runt med Loaded, k0rkad, Jambalaya, elsporkovic, McAn och Handa.

Hoppade runt med Loaded, k0rkad, Jambalaya, elsporkovic, McAn,Handa och elaajten.

Permalänk
Medlem

Jag adminade forumet där loaded, k0rkad, jambalaya, elsporkovic, mcan, handa och elaajten hoppade runt. Sen la vi ner det, varpå dom hoppade vidare medans jag var cool och alternativade på hemlig ort.

Permalänk
Medlem

Alla dessa forum... Borde finnas bättre saker att ha för sig, tycker jag, men än har jag inte funnit något. Kalla mig forumoholist.