Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bha*
Snygg!

Tack

________________________________

Får fixa fram några bilder på högra half sleeven sen.

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem

http://www.ladda-upp.com/bilder/21078/tatuering

Bara konturer än så länge, ska fylla i den framåt hösten.

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk

Nu har en polare börjat skissa lite åt mig på gaddningn jag funderar att besmycka mitt revben med, vad tycks?

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Nu har en polare börjat skissa lite åt mig på gaddningn jag funderar att besmycka mitt revben med, vad tycks?

Ser väll bra ut borträknat G:et, det borde inte spreta ut så mycket enligt mig. Kan också bli lite underligt med det höga I:et.

Skulle försöka lägga texten lite mer i samma höjd nivå Tatueraren kan fixa det enkelt dock.

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Otec88
Ser väll bra ut borträknat G:et, det borde inte spreta ut så mycket enligt mig. Kan också bli lite underligt med det höga I:et.

Skulle försöka lägga texten lite mer i samma höjd nivå Tatueraren kan fixa det enkelt dock.

Jag tycker nästan tvärt om. Att ändra det så som du vill skulle dräpa dess charm.. Lite utsvävningar och liknande behövs för att det inte ska se trist och tråkigt ut..

Jag gillar den!

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Otec88
Ser väll bra ut borträknat G:et, det borde inte spreta ut så mycket enligt mig. Kan också bli lite underligt med det höga I:et.

Skulle försöka lägga texten lite mer i samma höjd nivå Tatueraren kan fixa det enkelt dock.

Precis som TroNi så tycker jag det är snyggt när det "händer" lite mer än i bara vanlig text så det får vara kvar, kanske till och med blir mer krusiduller. Ja en del bokstäver är inte riktigt i samma nivå men som sagt så får tatueraren fixa till alla såna detaljer.

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att lite mer krusiduller är rätt väg att gå. Tror det kommer se väl tomt ut annars. Men personligen hade jag nog gjort G:et lite mindre iaf sticker iväg väl långt om man jämför med hur övriga bokstäver ser ut alternativt låta de andra bokstäverna spreta ut lite mer.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Nu har en polare börjat skissa lite åt mig på gaddningn jag funderar att besmycka mitt revben med, vad tycks?

http://img171.imageshack.us/img171/8025/dsc0267.jpg

Citerar mig själv lite då jag börjat gå i tankarna om att gadda en text är väldigt mainstream och det känns ju inte allt för kul att vara!

Dock så tycker jag just den texten både är meningsfull och fin, därför funderar jag på att bädda in texten i en slingrande ros på något snyggt sätt, det får dock inte bli för feminint. Vad tror kära Sweclockers om det? Jag är ju så sjukt kass på att rita att jag inte ens kommer ge det ett försök! Och har en bit till närmaste tattuerare så det är ingen man bara svänger förbi för att bolla lite ideer 2 gånger i veckan.

Börjar även gå i tankarna att bara gadda 1 ros/svala på varje bröst. Gha sjukt svårt det här... När man väl tror man är nöjd med ett förslag och går och tänker på det nån månad eller två så kommer det alltid upp nya bättre idéer...

Min första gaddning ska inte bli en meningslös impuls gadd det är jag iaf säker på!

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk

Fyller la på lite men några av mina... Ni får stå ut med att jag länkar från Gaddad.se då jag inte orkar lägga upp dom nån annanstans.

Det får räcka för denna gång... Kommer nog upp fler senare.

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk
Medlem

Låt mig presentera Charles the Happy Dead Guy!

Den skulle antagligen passa lika bra i Din dummaste bedrift genom tiderna-tråden, eftersom min polare som aldrig tatuerat någon annan än sig själv gjorde den i sin lägenhet :/. Men jag gillar Charles och tills högra sidan av min bröstkorg ruttnar och trillar av är jag nöjd!

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem

Här kommer min:

Nidas har en likadan.

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [krook]
Här kommer min:

http://ugliesttattoos.com/wp-content/uploads/2009/06/ut-white...

Nidas har en likadan.

Den var fin!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Den var fin!

+1 HAHAHA sjuka jävlar det finns.

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [krook]
Här kommer min:

[url.]http://ugliesttattoos.com/wp-content/uploads/2009/06/ut-white...[/url]

Nidas har en likadan.

haha partners in gay-nazi tattueringar, eller hur var det din gamle transa?

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
haha partners in gay-nazi tattueringar, eller hur var det din gamle transa?

Jag har hört att de doppar nålen i fultjack när de gör den här tatueringen?

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Jag har hört att de doppar nålen i fultjack när de gör den här tatueringen?

Stämmer bra det, finns inget bättre för att förhöja känslan på ett sådant episkt mästerverk.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Otec88
http://img13.imageshack.us/img13/9520/gadd.th.jpg

Vänstra half sleeven påbörjad

micke @ Infamous Studio

SJUKT snygg! Shit den där gilla jag!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Jag har hört att de doppar nålen i fultjack när de gör den här tatueringen?

De svarta konturerna är hammarlack, tjära och gamla snusrester. Men visst är det lite fultjack också!

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

Sådär nu är den vänstra sleeven påbörjad. Kroppen på draken ser lite skum ut eftersom det inte är några fjäll på den än.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem

sådärja, då sitter jag med en läckande arm igen.. dvs sittning två på halvsleaven är klar.. fan helt magiskt att man alltid ska blöda som en gris varje gång

bild kommer när plast är av och armen är rengjord

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Hade visst inte lagt upp tatueringen här i den här tråden. Gjordes den 14:e juli av Björn på Temple of art i Falun. Nästa tatuering blir hos honom också. Har börjat planera för den (halvsleeve med runskrift som det ser ut). Men inte bokat någon tid då jag väntar på pengar.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
sådärja, då sitter jag med en läckande arm igen.. dvs sittning två på halvsleaven är klar.. fan helt magiskt att man alltid ska blöda som en gris varje gång

bild kommer när plast är av och armen är rengjord

Man ser ut som en oxfilé från ica med all gladpack och blod. Säxigt!

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Man ser ut som en oxfilé från ica med all gladpack och blod. Säxigt!

mjo och sa den dar harligt angestladdade kanslan nar man ska dra av "bandagering" och gladplast forsta gangen, man kan ju bli gladare for mindre.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Skapligt sjukt att man nu kan tatuera ögonen.. Någon som är sugen?
http://www.youtube.com/watch?v=TAmvUAhX3kg

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

brrrr skapligt efterblivet

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bha*
brrrr skapligt efterblivet

sammanfattade det rätt bra - ja.

EDIT:

följande kommentar på youtube klippet sammanfattar det ännu bättre.

"His chooice, I'd rather get gang banged by goats though. "

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Skapligt sjukt att man nu kan tatuera ögonen.. Någon som är sugen?
http://www.youtube.com/watch?v=TAmvUAhX3kg

Ska jag lätt göra, dagen efter jag tar över Hugh Hefners plats...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

drog öronsnibben i helgen och industrialen igår

Permalänk
Medlem

Några timmar sedan lite nytt gjort. Blev riktigt riktigt bra, texten passar perfekt med motivet.

Texten: Vivere non est

Förklaring:
Navigare necesse est, vivere non est (necesse)
Året är 56 f.Kr. Rom styrs av triumviratet Pompejus - Julius Caesar - Crassus. Caesar är upptagen med sina galliska krig, och på hemmaplan har Pompejus fått uppgiften att fylla på förråden med spannmål, som är på upphällningen.

Sedan han fått ansvar för administrationen och hanteringen av spannmål, sände han iväg sina agenter och vänner åt alla håll, samtidigt som han själv seglade till Sicilien, Sardinien och Afrika, och samlade ihop stora mängder spannmål. De skulle just sätta segel då en kraftig storm bröt ut på havet, och fartygens kaptener tvekade. Då gick Pompejus själv ombord och gav order om att lätta ankar, och ropade med hög röst: "Att segla är nödvändigt - att leva är icke nödvändigt.".

Första delen av meningen sitter redan på vänster arm.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Börjat fylla i min sleeve nu.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T