Permalänk
Medlem

Vintern är iaf påväg mot sitt slut. Jag fick dofta på våren förrgår. Jag kom ut ur hangaren så hade det precis regnat.. så doftade det sådär fräscht och varmt.. bara så som det gör när det precis har regnat på asfalt.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Hedersmedlem

haha, nästan så jag längtar till sommarregn Vintern får fan ta slut nu.

Permalänk
Medlem

För mig gör fint väder en sjuk skillnad, jag verkligen känner hur mycket bättre jag mår när det är härligt väder. Borde inte vara i norden under dessa månader.

Till TS: Med skolan så kanske du ska prova ha någon rutin att du pluggar under någon timme per dag och gör något schema ^^ Sen gå på laserdome eller vad det nu heter i dina trakter.

Permalänk
Hedersmedlem

Sitter och pluggar lite matte själv.. tar fram boken ibland och göra några tal.. när jag känner att det börjar bli tungt och man inte längre kan tänka klart så lägger jag ifrån mig den och gör annat.. tycker det är skitskönt. När jag tänker klart så kan jag lösa talen och jag blir nöjd och glad med mig själv.

Fy fasen vad skönt att jobbet är slut. Mår så himla mycket bättre. Sköter både sömn och annat här hemma.. Lägger mig innan 12 och sover tills jag vaknar helt enkelt, runt 9. Går ut med våra hundar, gör matten, fyller nu i mina papper till arbetsförmedlingen och a-kassan. Sen ska jag nog ta mig i kragen och städa rummet. När jag jobbade så kunde jag vara uppe till kl 1 på natten och sova kanske 4 timmar.. Satt bara död framför datorn och väntade på att tiden skulle passera så man kunde sticka till jobbet nästa dag.. mådde skit.

Hehe, blev att skriva av sig lite nu