Permalänk

Lagom överdrift när de har sina meningslösa tester och tävlingar .. hehe

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Fan vad jag garvade när jag såg deras husbilar. Tycker säsongen har varit riktigt bra hittills men hoppas på en resa likt Vietnam eller USA.

Permalänk
Medlem

ROFLMAO när de knuffade tornet nerför stupet.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av nord_93:

Fan vad jag garvade när jag såg deras husbilar. Tycker säsongen har varit riktigt bra hittills men hoppas på en resa likt Vietnam eller USA.

De senare sesongerna har varit 2 s / år typ en på vår och en på höst. Och då har specialarna varit på höst ex vietnam var december 2008 och bolivia var december 2009 dock var usa resan på våren och botswana hösten samma år (2007) så de kanske bryter mot mönstret denna sesong kan man hoppas

Nyss tittat igenom alla sesonger så detta kommer från huvudet kanske har fel
Edit tog en titt på wikipedia för att bekräfta.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

ROFLMAO när de knuffade tornet nerför stupet.

Visst var det effektfullt men samtidigt väldigt förutsägbart. Husbilsinslaget håll annars god standard

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem
Skrivet av heande:

Visst var det effektfullt men samtidigt väldigt förutsägbart. Husbilsinslaget håll annars god standard

Jo förutsägbart men vafan, kul att de ska jävlas med varandra.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk

Lite väl skådespelat med husbilarna, vart fan var geremy när hans husbil blåste omkull? Och att kameramannen sitter och filmar exakt rätt vinkel när dom välter bilen ner för stupet, men likt förbannat droppas det pinsamt uppgjorda kommentarer som "whats that noise?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av freknemuff:

Lite väl skådespelat med husbilarna, vart fan var geremy när hans husbil blåste omkull? Och att kameramannen sitter och filmar exakt rätt vinkel när dom välter bilen ner för stupet, men likt förbannat droppas det pinsamt uppgjorda kommentarer som "whats that noise?"

Allting i Top Gear är dåligt skådespeleri...
Programmet är mer av en sit-com än något annat.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Men det är halva ideen.

James = sämsta bilarna
geremy = Ska slå på stort flera gånger om
Vad han nu heter = ska försöka vara smart men mja är huvudet dumt får kroppen lida

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av H-can:

Haha ja. Samt att alla som kör Volvo är totalt livsfarliga i trafiken.

Dom har faktiskt rätt!

Kanske har något och göra med tex

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Någon på förra sidan tipsade om Top Gear Ground Force Sports Relief. Skönt avsnitt där det inte handlar om bilar.

Top Gear - Season 11, Ground Force Sports Relief S - Car Videos on StreetFire

Top Gear är uppgjort men vad gör det när resultatet är top?

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Men det är halva ideen.

James = sämsta bilarna
geremy = Ska slå på stort flera gånger om
Vad han nu heter = ska försöka vara smart men mja är huvudet dumt får kroppen lida

Han heter Richard " Hamster " Hammond.

Jeremy ska alltid slå på stort och så hans standard replik är ju: "How hard can it be?" då vet man att det kommer att gå åt helsike.

Permalänk
Skrivet av nord_93:

Fan vad jag garvade när jag såg deras husbilar. Tycker säsongen har varit riktigt bra hittills men hoppas på en resa likt Vietnam eller USA.

Hammond besöker faktiskt Sverige för att testa nya VW Touareg i nästa avsnitt.

List of Top Gear episodes - Wikipedia, the free encyclopedia

Visa signatur

AMD Phenom2 X3 720 3.3Ghz | GTX 560 | Asus M4N72-E | Corsair PC6400 DDR2 4GB CL5 | Antec 300 | G2220HD

Permalänk
Medlem

Kan man se avsnitten live på internet på något ställe`? och vilken tid sänds dom?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Det sänds kl 8 i england men då är de ju en timma efter oss så det sänds om 40min. Jag räknar med att kunna se det om två timmar kanske.
Är riktigt taggad då jag enbart kollat top gear idag eftersom jag inte varit i skick att röra mig ändå.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Vet att ja missat nu men har du någon länk eller såg du på din tv?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

Vet att ja missat nu men har du någon länk eller såg du på din tv?

Kollar inte live feed, väntar tills de har sänt hela och sedan gör jag som alla andra i denna tråden även om man inte skriver det här kanske...

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Aha okej tack ändå.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Är det någon som vet någon bra sida där man kan se Top Gear gratis och lagligt? Skulle vara hemskt tacksam för jag har gått och blivit beroende av Top Gear men har inte tillgång till en tv

Visa signatur

CM 690 II Advanced | Corsair 650W | Intel i5 760 | Hitachi Deskstar 1TB | ASUS P7H55 | Corsair 2x2 GB 1600 Mhz | nVidia GTX 470 |

Permalänk

Snart så

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Detta var nog ett utav de bästa avsnitten de gjort.

Lite för lite från Sverige bara.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Ska se på det nya avsnittet nu Perfekt innan läggdags !

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Jag måste säga att jag gillar inte riktigt när dom har superstjärnor som enbart kommer dit för att promota deras nya filmer. Det vore okej om Jeremy inte blev tvingad att visa en jävla trailer på deras skitfilmer.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Rätt okey även om klippet från Sverige var lite torrt och kort..
Senna och buggatti klippen var rätt så fina.
men de att de kollade trailers och dösnackar med några randome stjänor är rätt tråkigt..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Såg man redan från början när de körde skoter att de lät hamster vinna, han hade ju inte haft en chans mot dem i verkligheten :/.
Annars förjävla bra avsnitt.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

I nästa avsnitt är det äntligen dags för Ferrari 458 Italia <3<3

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cloudstone:

Jag måste säga att jag gillar inte riktigt när dom har superstjärnor som enbart kommer dit för att promota deras nya filmer. Det vore okej om Jeremy inte blev tvingad att visa en jävla trailer på deras skitfilmer.

Skrivet av -=FULLMOON=-:

Rätt okey även om klippet från Sverige var lite torrt och kort..
Senna och buggatti klippen var rätt så fina.
men de att de kollade trailers och dösnackar med några randome stjänor är rätt tråkigt..

Dom måste ju det för annars får dom dit några motorintresserade Britter eller helt okända människor när programmet ses av ca 30miljoner personer världen över varje vecka.
Det är tråkigt men tar inte upp så mycket programtid trots allt.

Skrivet av wixia:

I nästa avsnitt är det äntligen dags för Ferrari 458 Italia <3<3

Synd att den är så ful Ferrari 599 GTB <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Dom måste ju det för annars får dom dit några motorintresserade Britter eller helt okända människor när programmet ses av ca 30miljoner personer världen över varje vecka.
Det är tråkigt men tar inte upp så mycket programtid trots allt.

Synd att den är så ful Ferrari 599 GTB <3

Inget fel med att dom har dit kändisar, utan mer att det märks att kändisarna är där för att promota deras filmer med en trailer. Känns bara dumt när Jeremy säger "Alright, let's take a look at the trailer then shall we?" i en motorshow. Men ja, vad ska man göra åt saken. Om det nu är 30 miljoner som tittar så är det klart att några apor i kostymer sitter och kliar varandra på skallen och vill ha lite reklam för sitt skit. Jag är bara ledsen för att jag hoppades att Top Gear aldrig skulle bli så stort I guess.

458 Italia, ful?! Du föredrar bilar med motorn där fram och bakhjulsdrift eller? Då förstår jag. Jag älskar mittmonterade motorer själv, då ser bilarna lite mera udda ut.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

är det inte 300miljoner?

Det där var det dummaste jag någonsin hört idiot_beast. Någon som har en exakt siffra. måste googla

edit:
1. The show has a worldwide audience of over 350 million people in more than 90 countries.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Jag tyckte avsnittet var jävligt bra :)(iofs tycker jag nästan alla avsnitt e bra)