Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk

Sitter här och börjar bli mer och mer sur för att 99% av SweC är dryga, kaxiga och ska jämt försöka framstå som bättre än alla andra. Kan inte folk vara lite gladare?

Skärpning! Ni beter väl er inte så i verkligheten också?

Gör snart en snäll-tråd

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Sitter här och börjar bli mer och mer sur för att 99% av SweC är dryga, kaxiga och ska jämt försöka framstå som bättre än alla andra. Kan inte folk vara lite gladare?

Skärpning! Ni beter väl er inte så i verkligheten också?

Gör snart en snäll-tråd

Känner mig faktiskt träffad! Ska bättras

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Sitter här och börjar bli mer och mer sur för att 99% av SweC är dryga, kaxiga och ska jämt försöka framstå som bättre än alla andra. Kan inte folk vara lite gladare?

Skärpning! Ni beter väl er inte så i verkligheten också?

Gör snart en snäll-tråd

Precis det jag syftade på i allra början! Varför ska alla va såna jävla besserwissrar?! argh!
Jag blir galen av att polarna fortfarande hela tiden kommer med ursäkter för att sitta inne, NÖRDAR!

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Sitter här och blir smått galen på Daniel Lindström-reklamen på Spotify...

Right here on SCHPÅÅTIIFFAJJ

Hur han pratar engelska kan få en lite smått irriterad svar: JA!

Permalänk
Medlem

Jag måste bara i min ensamhet ta och tacka moderatorerna för att inte ha låst denna tråd, ni är söta<3

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Känner mig faktiskt träffad! Ska bättras

Härligt att det i alla fall påverkar en. Kan vi få en kedjereaktion nu så kommer SweC vara det skönaste forumet på notime

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Inaktiv

Blir så less på folk som inte inser vad som är ett problem för folk.

Permalänk

Jag är sur för att min multirulle som jag precis meckat med blev trög, måste fått för mycket fett på något jävla kugghjul...

Bara att montera ner igen.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

jag är ledsen!
min dator är på lagning, de sa att de skulle ta 2 -4 veckor, sitter här med en SJUKT SEG DATOR, håller på o blir galen, kan inte ens spela tibia!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kozin
jag är ledsen!
min dator är på lagning, de sa att de skulle ta 2 -4 veckor, sitter här med en SJUKT SEG DATOR, håller på o blir galen, kan inte ens spela tibia!

...suck

Fan alltså, inte kul att jobba när det är så segt.. med jobb inatt o imorrn natt blir det 3 nätter i rad.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Blir arg på folk som tycker att nörda är fel, alla prioriterar olika saker i sitt liv.

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murkaz
Blir arg på folk som tycker att nörda är fel, alla prioriterar olika saker i sitt liv.

Kan möjligtvis ha att göra med att de flesta som ser ner på att "nörda" inte anser att man kommer långt i livet genom att spendera tio timmar var dag framför ett datorspel.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk

Tror jag börjar så smått få halsont, satan vad kul...

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Kan möjligtvis ha att göra med att de flesta som ser ner på att "nörda" inte anser att man kommer långt i livet genom att spendera tio timmar var dag framför ett datorspel.

Men det spelar ju ingen roll, finns ingen mening med livet så varför inte göra något man tycker i kul?

Blir galen för alla serier har uppehåll och jag har inget att göra nu på natten

Visa signatur

pff

Permalänk

Besviken på hur"The Perfect Storm" slutar! gah! urk

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Sitter här och börjar bli mer och mer sur för att 99% av SweC är dryga, kaxiga och ska jämt försöka framstå som bättre än alla andra. Kan inte folk vara lite gladare?

Skärpning! Ni beter väl er inte så i verkligheten också?

Gör snart en snäll-tråd

Jag har börjat få samma känsla allt oftare på senare tid.
Folk är allmänt dryga och otrevliga, läser inte hela inlägg utan biter sig fast vid ett litet stycke text, taget helt utanför sitt sammanhang, för att sedan använda det som fakta i argument mot den som skrev det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murkaz
Men det spelar ju ingen roll, finns ingen mening med livet så varför inte göra något man tycker i kul?

Blir galen för alla serier har uppehåll och jag har inget att göra nu på natten

"finns ingen mening med livet så varför inte begå självmord och göra det lätt för sig?"

Så kan man ju inte riktigt tänka Finns gott om bra saker att göra i livet och spendera 1/3 av livet framför en datorspel är inte utav de bra sakerna

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
"finns ingen mening med livet så varför inte begå självmord och göra det lätt för sig?"

Så kan man ju inte riktigt tänka Finns gott om bra saker att göra i livet och spendera 1/3 av livet framför en datorspel är inte utav de bra sakerna

Enligt dig ja, men som sagt alla är inte som dig. Folk prioriterar olika saker.

Just nu är jag lite sad för HoN har problem med sina servar så man inte kan spela

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murkaz
Enligt dig ja, men som sagt alla är inte som dig. Folk prioriterar olika saker.

Just nu är jag lite sad för HoN har problem med sina servar så man inte kan spela

Tror nog att många håller med mig om att man inte kommer långt genom att spendera halva livet framför ett spel, kan vara tv-spel också, men kanske inte många här på just detta forum, och framförallt unga personer.
Snarare tror jag att det handlar om att man inte kommer långt genom att spendera halva livet på en viss specifik sak, det är inte heller nyttigt att sitta 15 timmar per dag framför en bok och isolera sig från omvärlden till exempel.

Edit: Är kalla spel prioritering i livet är nog lite till överdrift, men det är min personliga åsikt

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Fy fan vad patetiskt med alla som går runt med festivalband asså..............

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Fy fan vad patetiskt med alla som går runt med festivalband asså..............

tyst

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem

Festivalband är det väl inget fel på... Jag klippte iofs av mina förrförra sommaren, då var det äldsta 2 år gammalt.

Jag känner mig närmast manisk nu, med lite alkohol i kroppen och tidig uppstigning idag! Har hunnit med att gå på apoteket, äta middag med en polare, bygga en gitarrförstärkare och skriva en guide till insprutningssystemet LH-Jetronic på Volvo 240.

Men om man ska hålla sig till rants då... Jag har känt mig otroligt rastlös på sista tiden hemmavid. Flickvännen är långt borta sedan några veckor och jag pendlar mellan att läsa, ev. äta middag, städa, sitta vid datorn och ta tupplurar. Det finns projekt att fixa med, men inget blir av. Konstigt nog så var denna kväll med alkohol den mest produktiva på länge...

Permalänk
Medlem

Nu är man hemma från jobbet, var rätt trevligt idag men fy satan har aldrig varit med om så mycket folk!
Nu sitter man och hoppas att det skall finnas gott om fester på KTH för annars blir det smisk alltså.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Nu är man hemma från jobbet, var rätt trevligt idag men fy satan har aldrig varit med om så mycket folk!
Nu sitter man och hoppas att det skall finnas gott om fester på KTH för annars blir det smisk alltså.

Vad ska du plugga på KTH? Jobbar själv på ABE-skolan där.

Permalänk

Jag håller på att bli galen. Är kär som "()#!%/&# men hon är på andra sidan jorden vilket suger nåt förjävligt!!!! Nu ska jag mata lite på boxsäcken!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cl3mens
Vad ska du plugga på KTH? Jobbar själv på ABE-skolan där.

Ska plugga mikroelektronik ABE-skolan, är den i valhalla-campusen då?

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Ska plugga mikroelektronik ABE-skolan, är den i valhalla-campusen då?

Yes, den är lite utspridd. Arkitektur ligger ju inåt Östermalm men resten ligger rätt långt bak på campus, nära maskinteknik.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cl3mens
Yes, den är lite utspridd. Arkitektur ligger ju inåt Östermalm men resten ligger rätt långt bak på campus, nära maskinteknik.

hehe okej, har ingen aning om jag kommer vara där alls, har dock en polare som läser maskinteknik men det hjälper nog inte mycket

Fan idag mår man en hel del bättre, skall till tjejens land imorgon tills på onsdag så det blir nog trevligt!

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

REGN REGN OCH MERA REGN.

Ja men här är fint. Svenskt väder är UNIKT. Jaja.. absolut. Unikt var ordet. Blir så jävla förbannad. Jag ska iaf flytta till varmare breddgrader så FORT min jävla utbildning är klar. Mmmmmmmm, och jag ska ta med mig CASH och min TJEJ och vi ska bara gotta oss i naturen, med vackra blommiga ängar, skogar, djunglar, vattenfall och vilda fantastiska DJUR och LIV.

Fack this jävla sommar. 9 månader av GRÅ, PISS, BLÖT, SMUTS och FILMKVÄLLAR. Kallar man detta liv? Inte jag iaf. Min själ dör inombords. All liv och passion i min kropp DÖR. Mitt psyke skriker efter hjälp.

Och vafan är detta med en "SOMMARJACKA". Är det sommar behövs det förfan ingen jävla JACKA. Så det ÄR INGEN sommar. Detta är bara skit. Hatar ALLT. Vill dö.

Tack för mig.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

VAR på luleåkalaset ihelg och såg raubtier spela, var en bra helg

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)