Permalänk
Medlem

Väntar spänt på min iphone 3gs från halebop. Ser tyvärr ut som man kommer få vänta ett rätt bra tag:(

Visa signatur

Jamen hejsan!

Permalänk
Medlem

Jag väntar på 3 kg proteinpulver, skulle varit här idag, allt enligt intranätet (jobbar själv i posten) men icke .. nu blir det en helg utan mat till mina arma, trötta nytränade muskler :(.

Dumma posten! Dumma arbetsgivare!

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk

Efter att ha nu fått kontrollerkortet jag postade på förr-förra sidan samt ram:et ifrån förra sidan så har jag beställt hem sju stycken 1.5 TB diskar (har redan en hemma). Samt ett Corsair HX 750W nätaggregat (behöver kunna driva 17 diskar samt själva burken ).

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rastersize
Alla mina semsterfilmer måste ligga säkert på 8 diskar

Någon måste ju överleva kärnvapen krig;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Någon måste ju överleva kärnvapen krig;)

Haha
Tja, någon måste ju faktiskt det och därefter upprätthålla vår semesterfilms-kultur. Hur skulle annars vår post-appocalyptiska värld se ut?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag väntar på tre paket:

1) Ett Asus P5E3 Premium

2) Några Celeron D-processorer (Cedar Mill)

3) Ett paket med vattenkylningsdelar, innehållandes:
– a) D-Tek Fuzion
– b) Thermochill PA120.3
– c) Swiftech MCP655

Visa signatur

Mvh Johan

Permalänk

Väntar nu även på en 4-portars KVM-switch (Belkin SOHO II, VGA-varianten) samt en 5.25" -> 3.5" adapter (med gummibussning). Dock är det till min far, var nuvarande KVM-switch endast stödjer PS/2 och de två Core 2 Duo baserade maskinerna han tog hem igår har inga sådana portar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Väntar på ett 60W 4300K xenon kit från Xenonkungen. Ska konvertera mitt helljus på min S60.

Visa signatur

Fractal Design Define R6 \ Ryzen 3700X \ be quiet! Pure Rock 2 \ MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI \ ASUS Radeon RX 5700 XT TUF GAMING OC \ Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz CL16 \ Crosair RM 750X V2 \ Kingston A2000 SSD

Permalänk
Medlem

Väntar på mitt nya i5-datorpaket

Beställde i 2 ordrar då de översta fanns i lager men inte ssdn samt graffet, får leva med ett 8600gt så länge då min nuvarande dator ska säljas!

Har sedan 2 dagar ett Fractal Design Define R2 Svart ståendes här och väntar på att få svälja de nya komponeterna!

Skynda posten! Varför måste det vara helg?

Corsair HX 750W PSU
Gigabyte GA-P55-UD4
Intel i5-750 2,66GHz
Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 Kit
Noctua NH-U12P SE2 CPU Kylare
Western Digitial Caviar® Green 1,5TB SATA
Sony AD-5240S DVDRW

Intel® X25-M SSD 80GB 2,5"
ASUS Radeon HD 5870 1GB GDDR5

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max

Permalänk
Medlem

Väntar just nu på en Apple Remote i aluminium från Dustin

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Väntar otåligt på en Pentax K-X + 18-55mm objektiv.
Ska hämta ut i butiken och säljaren trodde att den till och med kan komma imorgon.

http://www.euro.com.pl/lustrzanki/pentax-k-x-dal-18-55-mm-cza...

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Apple Wireless Keyboard är påväg från staterna. Sjukt att det inte går att få tag i amerikansk layout på dom i hela Europa.

Hoppas det hela går smidigt.

EDIT:

glemmy: Pentax luv!

Visa signatur

Laptop: Macbook Pro 15" Unibody | Intel Core 2 Duo 2.4GHz | 2x2GB OCW DDR3 | 250GB HDD | Mac OS X 10.6 Snow Leopard
HTPC: Intel Dual-Core E6300 @ 2.8GHz | Corsair DDR2 PC6400 2x2GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Asus P5N7A-VM nForce 730i | Antec NSK-2480 | Windows 7 Pro

Permalänk
Medlem

Då var det bara att vänta då..

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebreh
Apple Wireless Keyboard är påväg från staterna. Sjukt att det inte går att få tag i amerikansk layout på dom i hela Europa.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41IZqU13LwL.jpg

Hoppas det hela går smidigt.

EDIT:

glemmy: Pentax luv!

Varför amerikanska layouten?

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem

Products
------------------------------------------------------
1 x La Coka Nostra Skull Bandana = $8.99
1 x La Coka Nostra A Brand You Can Trust AlloverLIMITED EDITION = $25.99
Size XX Large
1 x La Coka Nostra BENxLCN Shirt = $20.99
Size XX Large
1 x La Coka Nostra A Brand you can trust CD = $14.99
------------------------------------------------------
Sub-Total: $70.96
Table Rate (Best Way): $15.50
Total: $86.46

Ska ta 1-6 veckor typ...good damn!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Recall
Varför amerikanska layouten?

Vanesak efter jobb i USA, dessutom mycket skonare att koda pa.

Visa signatur

Laptop: Macbook Pro 15" Unibody | Intel Core 2 Duo 2.4GHz | 2x2GB OCW DDR3 | 250GB HDD | Mac OS X 10.6 Snow Leopard
HTPC: Intel Dual-Core E6300 @ 2.8GHz | Corsair DDR2 PC6400 2x2GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Asus P5N7A-VM nForce 730i | Antec NSK-2480 | Windows 7 Pro

Permalänk

Jag sitter inte och väntar på datorprylar denna gång, utan xenonkonvertering till extralysena.
3st 60w som ska sitta på volvon självklart lighton fäste men det har redan kommit
http://www.xenonkungen.com/se/art/power-xenonkit-9-32v.php

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Väntar på en Samsung Galaxy Spica. Får hoppas att den snart kommer.

Permalänk
Medlem

Väntar på nya datordelar borde komma på fredag.

Cpu-i5 750

Minnen-Corsair 4gb ddr3 1600MHz

Moderkort-Asrock P55 PRO DDR3

Musmatta-SteelSeries QCK Musmatta

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Sitter som på nålar i väntan på nya boggien till snöskotern som jag köpt från staterna, 30kg tungt 12k dyrt paket

Men det har kommit till Sverige iaf, ligger hos tullen nu så det har inte kommit bort än iaf
Faaaan va jag ser fram emot att få testa den

Permalänk

144"?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
144"?

Haha sjysst ögonmått Stämmer bra med 144"

Permalänk
Medlem

Jag ska bygga ihop en ny lekserver, så sitter och väntar på följande.

Gigabyte GA-G31M-ES2L
Western Digital Black 1TB
2 st Corsair 2x2GB XMS2 PC6400

Minnena ska jag dock dra in i min burk, så får servern mina A-DATA 2x2GB.

Till servern ska jag också en E4500, chassi, nätagg och dvd-brännare som jag redan har hemma. Lekservern jag har idag består av en P3 800MHz, 256MB SDRAM och 15GB hårddisk, så det blir en rätt rejäl uppgradering

Sen har jag också beställt ett Sandisk Extreme III SDHC på 4GB och en minneskortläsare, var ner och köpte en Canon IXUS 100 IS på Onoff tidigare idag så var väl lov att ha lite sånt också.

Bye bye fina lön

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem

En jacka och en keps... kommer förhoppningsvis imorgon!!

Permalänk
Medlem

Väntar på en Samsung Spinpoint F3 1TB som jag blev lovad som julklapp men är slut överallt.

Permalänk

Funderar på att köpa mig någon ny disk+Sata kablar o evt en fläkt.. måste bara fixa all oordning som man har på diskarna Blir nog inet då.

Väntar på ett paket från Dustin och ett från Mionix.
Väntar på ca 500kr av sålda saker.
Väntar på en CoolerMaster 4-3device (äntligen får man nog lite ordning i chassit)

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Ska göra tysta datorn ännu tystare! Hoppas det kommer innan nyår

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Jag har beställt en videokamera med möjlighet att filma i HD samt ett minneskort till den från mellandagsrean på Dustin home.
Ett litet spontanköp, vet inte riktigt vad jag ska ha den till, men det kan säkert finnas trevliga tillfällen då man vill filma och sen lägga in på datorn.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Väntar paket från...
nelly.se
happysocks.com
shelta.se
super-market.se
dustinhome.se
inet.se
bluetin.com (ett par audio technica ath-esw9)
siba.se

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk

Glömde nämna att jag väntar på ett paket från Kjell o co med

De hittade inte grejorna jag behövde när jag var i deras butik i GBG så de skulle skicka när de hittade grejorna..

Visa signatur

I am Extrazz.