Permalänk
Medlem

Väntar på ett paket från Coolstuff.se med Triops!

Och ett paket från inet med ett Logitech g15.

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Hedersmedlem

Väntar på ett Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 Di LD Macro 1:2 till min kamera, borde komma nu i veckan

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Nytt projekt planerat och order lagd hos Dustin och Aquatuning så nu är det bara att vänta.

Permalänk

Väntar på ett brev från banken med min nya kod för inloggning. Det i sin tur kommer leda till att jag kan beställa hem en audiovector sub som jag precis var tvungen att lämna ifrån mig då jag bara lånat den.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=30827

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Väntar på en intel ssd 160GB från misco
3 stockar snus från snus2.se
och lite film från discshop.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem

Själv sitter man och väntar på:

* Xbox 360+ lite spel från dustinhome
* Spel från CDON.com
* Och sedan lite mer spel från spelbutiken.se
* Och även ca: 1000kr som jag sålt via tradera.

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2

Permalänk
Medlem

Just nu.
* Ny telefon, på väg från Nice i Frankrike (befinner sig just nu i Danmark).
* En bok från CDON
* En bok från Amazon.com
* District 9, Blu-ray, från dvd.co.uk

Permalänk
Medlem

Väntar på
* Julklapp från Dustin
* Ny bärbar dator

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem

Väntar på kolfiberljuddämpare till hojen.

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

Väntar på nytt grafikkort och ny processor från Dustin. Skickades idag

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

Väntar på julklappen från dustin, men så här står det just nu om den: "Restn. Antal: 1"

Vad menas med det?!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Jag sitter och väntar på min egna jul klapp till mig själv.

Ett
I5 System med Fractal Design Define R2 Chassi

Fick mitt HD5770 från komplett idag,Inet har inte skickat mitt paket än eftersom deras Webblager har en försenade leverans på I5'or.

Så nu får jag sitta och dregla på mitt nya HD5770 som jag inte kan använda än Ska bli trevligt med en ny dator då den i Sign dog och schysst som min kompis var så fick jag låna hans gammla dator

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Väntar på moderkort, CPU, minnen samt ett nytt chassi

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Väntar på julklappen från dustin, men så här står det just nu om den: "Restn. Antal: 1"

Vad menas med det?!

Restnotering menar "Vad god vänta" på fackspråk...

edit: från wikipedia: "En restnotering av en vara innebär att den restnoterade varan vid en beställning är tillfälligt slut på lagret. Om en beställning är gjord och en vara är restnoterad, så skickas den normalt till kunden så fort som den kommer in, under förutsättning att varan inte dessförinnan blivit avbeställd."

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

Väntar just nu på ett Canon 50 / 1.8 II och lite motljusskydd och UV-filter i olika storlekar. Borde komma någon gång under nästa vecka

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

*På ny tv-bänk som är beställd
*Tills på måndag då flyget till thailand går....=D

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Väntar på paket i form av inflyttning i nya lägenheten

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Väntar på paket med ny musmatta och skärm

EDIT: Eller egentligen bara skärm, musmatta inhandlas antagligen idag på Mediamarkt

Permalänk

Väntar på min nya 50"tv men den verkar ha fastnat i sundsvall. från dustin

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Väntar på mina datordelar från dustin som borde komma snart (beställde i måndags)

Visa signatur

i5 6600K 16 GB RAM GTX 760

Permalänk
Medlem

väntar på mina vita centrumkåpor till bilen samt röda eloxiderade hjulbultar.

och även en annan sak som tjejen köpt åt mig i födelsedagspresent

Permalänk
Medlem

Väntat på paket från inet innehållande Logitech Illuminate och lite hdmi och ljudkabel. Äntligen fått sms aviseringen! Hämta ut direkt efter skolan ^^

Visa signatur
Permalänk

hehe den var framme idag, men postbilen ville inte köra in på gården för det är snöstorm och vägen har drivit igen, så nu måste jag åka 3mil för att hämta den. så typiskt att de inte kunde ringa bara. tack för det företagspacket...

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Väntar på min Nexus One...

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk
Medlem

Just nu sitter jag och väntar på två paket.

Paket 1: Indiana Jones Quadrilogy (4-disc), Saw 1-5 Box (5-disc)

Paket 2: 4st laddningsbara AA batterier samt en meters hdmi kabel(fick detta gratis av DustinHome)

Och båda har anlänt till ombudet, men dock inte uthämtat pga lite andra saker som kommit i vägen.

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2

Permalänk
Medlem

http://cgi.ebay.com/Spy-Camera-Key-Chain-Camcorder-Video-Cam-...

två såna är beställda.
fick testa en sådan på frugans rc-heli inne på Bosön i November..
ruskigt bra

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Väntar på lite båtsaker från Garbo, och fick ett mail häromdagen. Igårkväll hände visst något med paketet, undrar vart det är på väg....

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Jag har beställt en jävla linjär algebra bok från Lycknis.se som fortfarande inte kommit fram, beställde den förra veckan. Någon som har någon erfarenhet av Lycknis.se? Känns inte bra än så länge...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Jag har beställt en jävla linjär algebra bok från Lycknis.se som fortfarande inte kommit fram, beställde den förra veckan. Någon som har någon erfarenhet av Lycknis.se? Känns inte bra än så länge...

Finns den i lager? Lycknis brukar få slut ofta.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Jag väntar på ett paket med nytt batteri till min Nokia 8850 ...

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<