Permalänk

Fungerar Outlook (tidigare Hotmail) för någon?
Har legat nere för mig och sambon ca 1 timme...

Permalänk
Medlem
Skrivet av rutger1981:

Fungerar Outlook (tidigare Hotmail) för någon?
Har legat nere för mig och sambon ca 1 timme...

Outlook funkar fint hos mig. Jag har Telia.

Köpte precis Humble bundle men origin laddar aldrig aktivera produktkod så kan inte spela dem D:, Skulle gissa att det beror på överbelastning hos origin, men funkar det för er andra?

Edit: Hittade detta nu http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9666537.page

Edit2: Efter 2 timmar lyckades jag ÄNTLIGEN aktivera BF3, 1 klar 7 kvar..

Permalänk

EDIT: Verkar ligga nere för många: http://www.isitdownrightnow.com/outlook.com.html

Såhär står det hos mig när jag försöker komma åt mailen:

"Det verkar vara problem med Outlook just nu
Viss information om det här problemet finns tyvärr inte på ditt språk.

Problem: Vi har problem med att komma åt e-posten. Du kanske inte kan visa alla dina e-postmeddelanden. 14 aug 15:49

Uppdateringar: You might have issues syncing email with your mobile device. 14 aug 23:12

We identified a solution to the problem and have brought most services back online.
The rest of services are being brought up gradually. 14 aug 22:50
Vi arbetar med att åtgärda problemet. Det kommer en ny uppdatering 15 aug 01:00.
Tack för ditt tålamod. 14 aug 18:01
Dölj tidigare uppdateringar"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sander00se:

Outlook funkar fint hos mig. Jag har Telia.

Köpte precis Humble bundle men origin laddar aldrig aktivera produktkod så kan inte spela dem D:, Skulle gissa att det beror på överbelastning hos origin, men funkar det för er andra?

Nädu, jag har lyckats aktivera ett spel än så länge och bättre lär det inte bli. 300 000 sålda av det här Humble bundlet på ett par timmar. Inte för att jag ska spela Dead Space 3 på ett par veckor/månader men det vore skönt å få det inlagt i dyngorigin innan man glömmer bort det..

Visa signatur

sCaz har lirat online sedan direktmodemanslutning var hett.
OSW Sim Racing Rig | HTC Vive | 27" Acer 165 Hz IPS G-sync
Gigabyte Z170X-Gaming 7 | 6700K | 16GB DDR4 | 3x Samsung SSD's
ASUS 1080 Ti ROG STRIX OC | EVGA G2 850W | NH-D15 Triple | Steelseries H

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som får det där om utbildade apor när man går in på Youtube?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Samma här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Är det bara jag som får det där om utbildade apor när man går in på Youtube?

Jag får samma (y)

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Är det bara jag som får det där om utbildade apor när man går in på Youtube?

Nope, jag får det också.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Skulle precis kolla om ni fick de också...

Visa signatur

R7-3700X, B450M Mortar MAX, 32GB DDR4 @ 3200, RTX 2080, Corsair CX650M Rev2

Permalänk

Samma problem här, skönt att man inte är ensam. Trodde det va något skit i systemet först

Visa signatur

Stationär: Fractal R4 - MSI Z77A GD55 - i5 3570K/Antec Kühler H2O 620 - XFX Radeon 7950 3GB - Corsair Vengeance 1600MHz 16GB - Corsair TX 750 W - Crucial m4 SSD 128 gig - Seagate Barracuda 1 TB x2 Skärm: BenQ EW2430 Laptop: MacBook Pro 2011 - 256 gig SSD Musikutrustning: M-Audio Fast Track Ultra - Pro Tools 11 - AKG K240 - Dynaudio BM5A MKII - tc electronic BMC-2 DAC - Line 6 POD HD Böna

Permalänk
Medlem

Youtube fungerar för mig iaf, så ni får gärna visa vad det är för något ni ser

Visa signatur

NZXT H440W||Rog Strix X470-4 Gaming || 2700X+Noctua NHD15-SE-AM4||G.Skill Flare X 16GB 3200Mhz||GTX 1080Ti Strix OC||MX100 512gb||3.5TB HDD||Corsair 750W||Steelseries Arctis Pro Wireless||Samsung 49" NEO||Windows 10 Pro||
Bärbar: Samsung Galaxy Book Pro 13.3" i7 & LTE || Mob: Samsung S22 Ultra||

Permalänk
Entusiast

Youtube error 500: (Highly trained monkeys has been dispatched...) Kommer och går.
Högst troligt är youtube överbelastat eller så har en del av youtube servrar gått ner.
Bara att vänta några sekudner och prova igen.
Vad ni än gör, hamra inte på refresh. Då blir ni bara temporärt svartlistade för några minuter/timmar.

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk

Bara jag som har problem med http://www.voddler.com/se
Får upp Voddler Error 500
Sorry, something technical went wrong. We're working to fix it.

"I'll be right back. Keep them occupied."
Godfather (1972)

Glocalnet

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av Them0nster456:

Bara jag som har problem med http://www.voddler.com/se
Får upp Voddler Error 500
Sorry, something technical went wrong. We're working to fix it.

"I'll be right back. Keep them occupied."
Godfather (1972)

Glocalnet

Yes samma sak för mig

Visa signatur

Bio & Ljud: Optoma HD67, B&W 805D, Dali Fazon Sat, Dali Lektor Sub, Denon AVR3313
Dator: CPU: i5 2500K@4.5 GHz GPU: 2x6950 2GB Mobo: Asus P8P67 RAM: 16GB HDD: Corsair Force 3 120GB + WD 1TB + WD 2TB Kylning: Thermalright Silver Arrow + 4st Noctua 120mm + 2st Noctua 140mm Skärm: Samsung SA23700d
Övrigt: Synology DS413j + WD Red 12TB, Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii

Permalänk
Skrivet av saindrenan:

Yes samma sak för mig

Tråkit, jag som hade tänkt och titta på film såhär intill kvällen. Men tyvärr, blir piratstream istället. Synd när man tänkte välja "lagligt" alt.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av Them0nster456:

Tråkit, jag som hade tänkt och titta på film såhär intill kvällen. Men tyvärr, blir piratstream istället. Synd när man tänkte välja "lagligt" alt.

Sånt är alltid tråkigt
Trodde Voddler hade konkat. Har inte Netflix ett bredare utbud än Voddler?

Visa signatur

Bio & Ljud: Optoma HD67, B&W 805D, Dali Fazon Sat, Dali Lektor Sub, Denon AVR3313
Dator: CPU: i5 2500K@4.5 GHz GPU: 2x6950 2GB Mobo: Asus P8P67 RAM: 16GB HDD: Corsair Force 3 120GB + WD 1TB + WD 2TB Kylning: Thermalright Silver Arrow + 4st Noctua 120mm + 2st Noctua 140mm Skärm: Samsung SA23700d
Övrigt: Synology DS413j + WD Red 12TB, Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii

Permalänk
Skrivet av saindrenan:

Sånt är alltid tråkigt
Trodde Voddler hade konkat. Har inte Netflix ett bredare utbud än Voddler?

Det stämmer nog, men Voddler tar betalt per film, inte en månadsavgift. Jag har en vän som delar filmer via Voddler, har inte fattat riktigt men jag kan se ett litet utbud filmer gratis som jag tror att pengar går till filmskaparna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Någon mer som får apfelet på Youtube nu?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

Någon mer som får apfelet på Youtube nu?

Ja. Apor på väg säger de.

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Någon mer som får apfelet på Youtube nu?

Japp, samma här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Någon mer som får apfelet på Youtube nu?

Jajjemän. Blir till att sova istället.

Visa signatur

Define R4, Asrock Z77 Extreme4, I5 3570K @ 4,7GHz, Corsair Vengeance 1600 16GB, Corsair H100, Corsair HX620W, Gigabyte GTX 670 Windforce3, 2X Samsung 830 128GB i Raid0, Samsung Spinpoint F3 1TB, Astro A50

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Någon mer som får apfelet på Youtube nu?

Skrivet av Saandberg:

Ja. Apor på väg säger de.

/S

Skrivet av voro12:

Japp, samma här.

Skrivet av Poppler:

Jajjemän. Blir till att sova istället.

Fick också fel men uppdaterade sidan och nu funkar det, så problemet är nog löst nu.

Visa signatur

Dator: Ryzen 5900X, 32GB RAM, RTX3080
Ljud: SMSL SU-8, HDVA600, HD800.

Permalänk

Någon som kan hjälpa mig ?

Jag har problem att kommer ingång med ett par poker sidor som http://www.pokerstars.se/, http://www.Pokerowned.com och http://www.holdempokerchat.com
Jag vet är det fel för min del för att jag kan kommer åt dem genom ett web proxy.
Sedan så kan jag inte kommer ingång på själva klienten, de var för fan.

Jag använder Bahnhof internetleverantör med 10/10

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | CPU: i7 4790k | Moderkort: MSI Z97S SLI Krait Edition | Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 | Ram: Corsair 16GB@1600mhz | OS: Windows 10 | Hårddiskar: Samsung SSD 256GB & 2TB WD Black

Permalänk
Medlem

EDIT

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem

Är TPB nere? kommer inte in på http://thepiratebay.sx/

nån som har samma problem?

Visa signatur

ASUS MAXIMUS VI HERO ATX | Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB | A-Data 16GB (2x8GB) CL9 1600MHz XPG INET EDITION | Intel Core i7 4770K 3.5 GHz (Haswell) | EVGA GeForce GTX 780 3GB SC ACX | Noctua NH-U12S | Fractal Design Tesla R2 800W 80+ Gold | Fractal Design Define R4 Titanium | Windows 8.1 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sgr8400:

Är TPB nere? kommer inte in på http://thepiratebay.sx/

nån som har samma problem?

japp

Permalänk
Medlem

Den funkar om du går in här thepiratebay.ac

Permalänk
Medlem
Skrivet av PangarN:

Den funkar om du går in här thepiratebay.ac

tack, det fungerade!

Visa signatur

ASUS MAXIMUS VI HERO ATX | Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB | A-Data 16GB (2x8GB) CL9 1600MHz XPG INET EDITION | Intel Core i7 4770K 3.5 GHz (Haswell) | EVGA GeForce GTX 780 3GB SC ACX | Noctua NH-U12S | Fractal Design Tesla R2 800W 80+ Gold | Fractal Design Define R4 Titanium | Windows 8.1 |

Permalänk
Inaktiv

Varför är Inet.se nere jämt o ständigt? Varje gång jag slösurfar och klickar in mig på Inet är sidan död. Kanske har "otur" att alltid besöka de få gånger (?) den är nere men börjar bli löjligt nu.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gremanz:

Varför är Inet.se nere jämt o ständigt? Varje gång jag slösurfar och klickar in mig på Inet är sidan död. Kanske har "otur" att alltid besöka de få gånger (?) den är nere men börjar bli löjligt nu.

Eftersom de lade upp så bra erbjudanden och fick mycket mer besökare än väntat