Permalänk
Medlem

Bra tangentbord för HTPC

Jag är på jakt efter ett bra tangentbord för min HTPC har valet står mellan: http://www.inet.se/artikel/6101746/ace-c2-media-tradlost-touc... och http://www.inet.se/artikel/6101753/ace-c5-media-tradlost-trac....

Frågor:
C2 känns lite litet, och vad jag har läst så är inte styrplattan någon höjdare...
C5 känns lagom stort, men den har en styrkula för musen och knapparna uppe till vänster.. är det bra?

Visa signatur

lol

Permalänk
Medlem

Ska själv köpa c5! Det ser riktigt nice ut! Kan tänka mig att "styrningen" är skönare om man har mus höger knappar vänster för att slippa krångel när man ska klicka på dom Är du student så kostar c5 ca 350kr på dustin!

Permalänk
Medlem
Skrivet av of-doom:

Ska själv köpa c5! Det ser riktigt nice ut! Kan tänka mig att "styrningen" är skönare om man har mus höger knappar vänster för att slippa krångel när man ska klicka på dom Är du student så kostar c5 ca 350kr på dustin!

tack för tipset!

Visa signatur

lol

Permalänk
Medlem

kvaliten på Ace tangentbord är väl..hm, rätt så off..pliastighetsnivån går inte att beskrivas på dem i princip..har ett styck såntdär "speltangentbord" från dem på jobbet som nån random person glömt kvar...knapparna har släppt på det, utan att nån misshandlat det utan bara efter normalt användande..påminner rätt mycket om biltemas 49.90 tangentbord^^
Klämde på c5:an på ett ställe här i sthlm..samma känsla där tyckte jag..var som en kopia av deltacos billigare tyckte jag, märkligt lika och jag antar att de alla är typiska kinakopior av nåt

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

kvaliten på Ace tangentbord är väl..hm, rätt så off..pliastighetsnivån går inte att beskrivas på dem i princip..har ett styck såntdär "speltangentbord" från dem på jobbet som nån random person glömt kvar...knapparna har släppt på det, utan att nån misshandlat det utan bara efter normalt användande..påminner rätt mycket om biltemas 49.90 tangentbord^^
Klämde på c5:an på ett ställe här i sthlm..samma känsla där tyckte jag..var som en kopia av deltacos billigare tyckte jag, märkligt lika och jag antar att de alla är typiska kinakopior av nåt

Vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om! Tycker c5 hålde riktigt bra kvalité!
Mus kulan var väl lite väl plastig men annars för 360kr som det kostar på dustin så är det grymt!
Skulle lätt kunna betala det dubbla