Permalänk
Medlem

svart skärm på bf3

Köpte bf3 idag ladda ner det via origin m.m joina en server via battlelog i webbläsarn bf3 startar men allt är svart bara det enda ja hör är ljud ja kan trycka Skift+F1 och öppna origin grejjen men ja får inge bild liksom :S testat trycka på alla knappar på tangentbordet o musen och testat minimera spelet o öppna aktivitetshanteraren för o se om spelet har "lagga fast" men de har de inte utan står som running , Försöker ja spela campaign får ja bara fram en bild typ loading screen eller va det ska föreställa kmr ingen meny ingen text NADA ,Någon som vet vrf det är såhär och vad ja kan göra för o få de o funka? :S

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk

Har du prövat att joina en annan server. Kan du spela andra spel. Förresten vad kör du för operativ system.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Skrivet av mOOpiTh:

Köpte bf3 idag ladda ner det via origin m.m joina en server via battlelog i webbläsarn bf3 startar men allt är svart bara det enda ja hör är ljud ja kan trycka Skift+F1 och öppna origin grejjen men ja får inge bild liksom :S testat trycka på alla knappar på tangentbordet o musen och testat minimera spelet o öppna aktivitetshanteraren för o se om spelet har "lagga fast" men de har de inte utan står som running , Försöker ja spela campaign får ja bara fram en bild typ loading screen eller va det ska föreställa kmr ingen meny ingen text NADA ,Någon som vet vrf det är såhär och vad ja kan göra för o få de o funka? :S

Till att börja med; skriv i stycken och använd punkter och komman på korrekt sätt.

Har du testat att gå in på någon annan server? Testat att vänta ett tag? Det kan ibland ta rätt lång tid att ladda banorna, så testa att vänta ett tag innan du gör något.

Visa signatur

Intel i5 3570k @ 4,5 GHz + Noctua NH-D14 | 8 GB Corsair XMS3 1600MHz | ASUS GTX 670 DCII 2 GB | Samsung 840 EVO| OCZ Vertex 2 | ASUS P8Z77-V | Fractal Design Define R3 | Plexgear PS-600 80 Plus

Dator och data är INTE samma sak.

Permalänk
Medlem

Har du rysk version?

Permalänk
Medlem
Skrivet av aml417:

Har du rysk version?

Ja, ja har rysk version men de stod klart och tydligt regions free med mera

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem

Ladda ner det uppdaterade språkpaketet, eller byt tillbaka till ryska.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poseur:

Ladda ner det uppdaterade språkpaketet, eller byt tillbaka till ryska.

Testade de du sa bytte tillbaka till ryskan o då funka det direkt testat spela lite fatta noll då allt stod på ryska ska försöka få tag på uppdaterat engelska nu då

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av mOOpiTh:

Testade de du sa bytte tillbaka till ryskan o då funka det direkt testat spela lite fatta noll då allt stod på ryska ska försöka få tag på uppdaterat engelska nu då

http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/bf3lang.html

Visa signatur

Processor: R7 5800X3D @ CO -30 · Moderkort: Gigabyte X570S Aorus Pro AX
Grafikkort: GB RTX 3080 GOC @ 1800 @ 825mV · Ram: 64GB @ 3600MHz

NVENC-PC: i5-4430S · Quadro P600 · 16GB 1600MHz · 28TB HDD
"Budget"-VR: R7 3700X · RTX 3060 12GB · 32GB 3600MHz · ~1TB SSD

Permalänk
Medlem

Aa gjort det blev istället då att ja får svaret Could not join server (1) eller Disconnected from EA hela tiden testat 40gånger nu spelet startar och loading kommer där nere sen stänger spelet ner sig och webbläsaren öppnar sig och talar om för mig att "Could not join server (1)" Så ja venne är väll så för alla antar jag...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av mOOpiTh:

Aa gjort det blev istället då att ja får svaret Could not join server (1) eller Disconnected from EA hela tiden testat 40gånger nu spelet startar och loading kommer där nere sen stänger spelet ner sig och webbläsaren öppnar sig och talar om för mig att "Could not join server (1)" Så ja venne är väll så för alla antar jag...

Hmm :/ jag har inte stött på såna problem, så jag vet inte. Själv har man också den ryska versionen. När man kollar i vissa trådar så är du inte den ända. Var det den sidan du laddade ner Engelskt från början? För patchen kanske bara funkar med den som skrivs på hemsidan. Fast dom problemen du stöter på ska väll inte ha något med din Ryska version med en Engelsk språk patch att göra?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: R7 5800X3D @ CO -30 · Moderkort: Gigabyte X570S Aorus Pro AX
Grafikkort: GB RTX 3080 GOC @ 1800 @ 825mV · Ram: 64GB @ 3600MHz

NVENC-PC: i5-4430S · Quadro P600 · 16GB 1600MHz · 28TB HDD
"Budget"-VR: R7 3700X · RTX 3060 12GB · 32GB 3600MHz · ~1TB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av prixt:

Hmm :/ jag har inte stött på såna problem, så jag vet inte. Själv har man också den ryska versionen. När man kollar i vissa trådar så är du inte den ända. Var det den sidan du laddade ner Engelskt från början? För patchen kanske bara funkar med den som skrivs på hemsidan. Fast dom problemen du stöter på ska väll inte ha något med din Ryska version med en Engelsk språk patch att göra?

Skickades från m.sweclockers.com

Talade om för min irl kompis som också spelar bf3 vilket problem ja hade och det första han sa: Har du telia?
Vilket jag har och tydligen enligt honom så ska det vara problem med bf3 för alla som har telia och det är något man lär göra för och fixa det han sa inte vad för han vet inte eftersom han ej har telia men han hade en par polare på sin battlelog som har telia och haft detta problem och dem löste det sa han så ja får nog hjälp av dem senare får hoppas det hjälper.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Den guiden är inte komplett. Jag behövde ändra vissa register-filer för att få det att fungera ordentligt.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather