Köpa COD: Modern Warfare remastered

Permalänk
Medlem

Köpa COD: Modern Warfare remastered

Undrar om man är tvungen att köpa Call of Duty Inifinite Warfare för att kunna få tag på Call of Duty: Modern Warfare remastered?

MW var min absoluta favorit i serien, sen gick allt åt skogen och speciellt med det senaste "future" crap.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk
Medlem

Verkar vara det enda sättet för tillfället tyvärr. Förhoppningsvis släpper de en stand-alone version snart, men tills dess blir det (för min del) att vänta..

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@King D: Från vad jag har hört så måste du det. Det blev många arga över. Men, ja, det måste du, tyvärr

Permalänk
Medlem

Varför blir jag inte förvånad?! Tack ändå för svaren.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk
Inaktiv

Jag hoppas verkligen att Activision samlar ihop sina fem hjärnceller och inser att det intressantare spelet faktiskt är remastern av Modern Warfare och släpper den till försäljning. Hade gärna spelat det men är totalt ointresserad av nya CoD-spelet.

Permalänk
Medlem

Man kan hoppas på att det snart går att köpa separat men samtidigt skulle ju det vara en piss i ögat till de som faktiskt köpt IW enbart för MW Remastered.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Skrivet av King D:

Undrar om man är tvungen att köpa Call of Duty Inifinite Warfare för att kunna få tag på Call of Duty: Modern Warfare remastered?

MW var min absoluta favorit i serien, sen gick allt åt skogen och speciellt med det senaste "future" crap.

Har MW bra singelplayer läge?

Visa signatur

Asus Gog Gl702 VM 16 gb ram, 500 gb 960 pro evo ssd, 1060 g gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av timpaatkins:

All Ghillied Up <3

Men för att svara på din fråga - JA!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av King D:

Varför blir jag inte förvånad?! Tack ändå för svaren.

Skrivet av anon5930:

Jag hoppas verkligen att Activision samlar ihop sina fem hjärnceller och inser att det intressantare spelet faktiskt är remastern av Modern Warfare och släpper den till försäljning. Hade gärna spelat det men är totalt ointresserad av nya CoD-spelet.

Jag känner mig rätt övertygad om att det kommer släppas separat senare. Svårt att se att dem inte först bundlar det, väntar och när de tror att tillräckligt många har köp bundlen fast de inte ville ha det så kommer en standalone för att fånga upp dem som orkade vänta/vägrade köpa IW.

För övrigt, vad skall remastern fixa till? SÅ gammalt är det väll inte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av timpaatkins:

Absolut (se under).

Skrivet av Icte:

All Ghillied Up <3

Men för att svara på din fråga - JA!

All Ghillied Up - bästa uppdraget någonsin, mitt favorituppdrag! Spelade det på svåraste nivån, riktigt kul och spännande.

Skrivet av cheben:

Jag känner mig rätt övertygad om att det kommer släppas separat senare. Svårt att se att dem inte först bundlar det, väntar och när de tror att tillräckligt många har köp bundlen fast de inte ville ha det så kommer en standalone för att fånga upp dem som orkade vänta/vägrade köpa IW.

Jag tänker i alla fall inte köpa IW så väntar tills att MW släpps separat.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av cheben:

Nu har jag inte kollat så noga men spelet har främst fått rejält upphottad grafik. Med tanke på hur mycket jobb de lagt ner på spelet så kan det inte enbart handla om en förbokningsbonus utan något som förhoppningsvis hittar ut som en fullständig produkt framöver.

Digital Foundry-artikeln om utgåvan: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-vs-mode...