Permalänk
Medlem

NZXT S340 chassie

Som rubriken anger.

https://www.nzxt.com/product-overview/s340

lite info om chassiet. Chassiet har några repor i sig men överlag i bra skick och är otroligt snyggt.

Kan skicka bilder på när jag hade mitt system i chassiet om så önskas.

Har kartong kvar så det kan skickas. Men frakt lär kosta några hundra.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan du kolla upp frakt? Om det inte är allt för dyrt så tar jag det för 400 + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xeroxd:

Kan du kolla upp frakt? Om det inte är allt för dyrt så tar jag det för 400 + frakt.

Posten vill ha 285kronor för att skicka det. Chassin är ju rätt skymmanden Men vill du kolla upp frakten själv så kan du använda dig av dessa mått:

bredd 25cm
höjd 50cm
längd 51cm
Vikt ca13kg

Detta är alltså för kartongen med chassi i

Permalänk
Medlem

Du är inte längs med e4an i helgen någon dag? Mvh

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkrik92:

Du är inte längs med e4an i helgen någon dag? Mvh

Inte i helgen tyvär, om du kan betala bensinen så kan jag köra ut det åt dig. Åker dock regelbunder 100 mil norrut i landet för familjen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Inte i helgen tyvär, om du kan betala bensinen så kan jag köra ut det åt dig. Åker dock regelbunder 100 mil norrut i landet för familjen.

Vad skulle bensin kosta till örkeljunga?

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

@henkrik92: 200 precis räknat på 1l milen

600 kan jag ge då. men du kanske hellre skickar det isåfall? beroende på om han med andra budet vill ha det fortfarande.

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkrik92:

600 kan jag ge då. men du kanske hellre skickar det isåfall? beroende på om han med andra budet vill ha det fortfarande.

Sure, skriv pm

Permalänk
Medlem

Jag avstår, tack ändå! ^^

Permalänk

Är det kvar?