Beställa Zotac Gtx 1080 AMP! Extreme

Permalänk
Avstängd

Beställa Zotac Gtx 1080 AMP! Extreme

Som rubriken lyder är jag i tagen att beställa nytt kort, närmare bestämt det ovan nämnda. Har kollat runt lite och verkar bli Proshop jag beställer ifrån, då jag samtidigt ska beställa Thermaltake View 31 RGB.

Har läst lite gällande Proshop här på Swec under arbetsdagen och verkar vara blandade åsikter kring just Proshop (då de ej finns i Sverige).

Är det fortsatt värt att beställa därifrån och ta smällen gällande RMA om det skulle vara något, eller ser ni hellre att man ist beställer från typ komplett när det gäller gfx?

Tog Proshop som exempel då de är en (av mkt få) leverantörer som har både kort och chassi..

Citera gärna när ni svarar!

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Skrivet av Genx031:

Som rubriken lyder är jag i tagen att beställa nytt kort, närmare bestämt det ovan nämnda. Har kollat runt lite och verkar bli Proshop jag beställer ifrån, då jag samtidigt ska beställa Thermaltake View 31 RGB.

Har läst lite gällande Proshop här på Swec under arbetsdagen och verkar vara blandade åsikter kring just Proshop (då de ej finns i Sverige).

Är det fortsatt värt att beställa därifrån och ta smällen gällande RMA om det skulle vara något, eller ser ni hellre att man ist beställer från typ komplett när det gäller gfx?

Tog Proshop som exempel då de är en (av mkt få) leverantörer som har både kort och chassi..

Citera gärna när ni svarar!

jag tänkte också beställa därifrån för ett par dagar sen, men alla tråkiga reviews på deras Facebooksida fick mig att inte våga då det verkar vara 1/10 den sista tiden som har varit nöjda med hur leveranser och rma har skötts

Visa signatur

Lian Li PC-011 | Corsair HX1000i | Asus Strix X99 Gaming Rog | Intel Core i7 6850K | Corsair 32GB DDR4 Vengeance | Samsung 960 EVO 500GB | ASUS GeForce GTX 1080 Ti STRIX GAMING | Custom Vattenloop

Permalänk
Avstängd
Skrivet av hardflameboy:

jag tänkte också beställa därifrån för ett par dagar sen, men alla tråkiga reviews på deras Facebooksida fick mig att inte våga då det verkar vara 1/10 den sista tiden som har varit nöjda med hur leveranser och rma har skötts

Leveransen gick faktiskt smärtfritt. Beställde natten till fredag, och strax efter 11 på måndag förmiddag kunde jag hämta ut det. Dessutom inga som helst problem på produkterna. Om det nu skulle behövas skickas på RMA så anser jag att D får vara en smäll man får ta.. grafikkortet fanns ingen annan stans än på PRO Shop eller Komplett, och efter min beställning så tog komplett bort AMP! Extreme-kortet från deras sortiment..

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Genx031:

Som rubriken lyder är jag i tagen att beställa nytt kort, närmare bestämt det ovan nämnda. Har kollat runt lite och verkar bli Proshop jag beställer ifrån, då jag samtidigt ska beställa Thermaltake View 31 RGB.

Har läst lite gällande Proshop här på Swec under arbetsdagen och verkar vara blandade åsikter kring just Proshop (då de ej finns i Sverige).

Är det fortsatt värt att beställa därifrån och ta smällen gällande RMA om det skulle vara något, eller ser ni hellre att man ist beställer från typ komplett när det gäller gfx?

Tog Proshop som exempel då de är en (av mkt få) leverantörer som har både kort och chassi..

Citera gärna när ni svarar!

Jag har beställt 2 gånger därifrån, ett moderkort det tog lite tid men dom höll mig uppdaterad på mailen vilket datum de skulle komma åter i lager, sedan ett par ramminnen som kom på ett par dagar så för mig finns det inget negativt att säga om dom.