MFM (Medelålders Feta Män - en härlig gubbcommunity. Typ.) söker hangarounds

Permalänk
Medlem
Skrivet av RagHank:

Hallå där!

MFM är en samling med cirkus 20 st "gubbar" runt 30-50 år. Och nu söker vi lite fler hangarounds till vår "spelcommunity", kanske skulle du platsa in vårat lilla gäng?

Det vi letar efter är helt enkelt goa gubbar (och gummor för den delen, namnet till trots), i åtminstone mental ålder enligt ovanstående. Vi är fasiken inte dom bästa när vi spelar och tar inte allt på helblodigt allvar - men vi är kanske snyggast och solklart är vi dom som har roligast när vi spelar. Vi brukar inte heller vara nyktrast när vi spelar...

Vi vill att du kan använda och snacka via TS3 då detta är lite av "plattformen" i hela vår community.

Förutom att spela så försöker vi hitta på lite roliga saker IRL för dom som vågar exponera sin rejäla manliga kroppshydda för solljus. T.ex. så var vi ner på ESL One i Köln i sommar och kikade (drack mest öl...). Vi har besökt Dreamhack och vi försöker även ha ett LAN årligen i januari.

Vad spelar vi då?
Jo, det är faktiskt en jäkla blandning! Mest just nu är det CS:Go (ranker MG1-LEM typ, men det, är inte så noga) och Overwatch. Sporadiskt spelas alla möjliga spel som t.ex. Rainbow Six Siege, diverse Battlefield, Hearthstone osv. osv.

Kotankta mig via PM för inlogg till vår TS3-server, eller lägg till antingen mig, Hundburgaren eller Ridbyxan på Steam så kan vi känna lite på varandra - så att säga. Bokstavligt talat. Eller? Hörshej.

/Henke

http://steamcommunity.com/id/raghank
http://steamcommunity.com/id/hundburgaren
http://steamcommunity.com/id/galenhest

Skickade iväg en förfrågan. Heter samma på steam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jockej:

Hej på er.
Vilka spel är det som spelas nu?
Kör själv World of tanks och Destiny 2 för tillfället.
Är 37.

Skrivet av pimpy:

Tjenare!
Låter som ett underbart gäng, kör ni även PUBG? Har själv
torskat helt för det just nu, dock har mina vänner och dylikar börjat trötta men inte jag..
Är 35.

CS, HoTS, PUBG, ARMA3 och Destiny 2 är det som rullar nu.

Visa signatur

Ridbyxan på Steam.

Permalänk

@Sca
Tjena
Född 65á Holypriest65 på steam, spelar mest WoT, BF1, PUBG (nyligen startat).

Lägg gärna till mig alltid kul att lira med andra i passande åldrar..

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

Hur många aktiva är ni på Destiny 2 till PC?

Tänkte själv starta upp en klan där annars för oss som känner oss gamla och trötta, och föredrar att ta en cognac framför datorn en fredagkväll istället för att gå ut och leva om.

Men har ni lite lagomt med folk vore det helt klart att föredra.

Visa signatur

Jag ansvarar för vad jag skriver, inte för vad du förstår.
Förlåt, jag hörde inte vad du tänkte säga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nanae:

Hur många aktiva är ni på Destiny 2 till PC?

Tänkte själv starta upp en klan där annars för oss som känner oss gamla och trötta, och föredrar att ta en cognac framför datorn en fredagkväll istället för att gå ut och leva om.

Men har ni lite lagomt med folk vore det helt klart att föredra.

Jag spelar inte själv Destiny 2 men det sägs vara spel varje kväll, 3-4 st personer. Är du sugen så kan jag skicka över TS-inlogg så kan du titta in och säga hej.

Visa signatur

Ridbyxan på Steam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sca:

Jag spelar inte själv Destiny 2 men det sägs vara spel varje kväll, 3-4 st personer. Är du sugen så kan jag skicka över TS-inlogg så kan du titta in och säga hej.

Gör så, kan kika in sen när jag kommit hem från jobbet och tryckt i ungen/sambon lite mat.

Visa signatur

Jag ansvarar för vad jag skriver, inte för vad du förstår.
Förlåt, jag hörde inte vad du tänkte säga.