Phanteks Primo, 480mm Radiatorer

Permalänk
Medlem

Phanteks Primo, 480mm Radiatorer

Hej!

Ska sälja ett chassi och två radiatorer på 480mm som inte används. Sakerna är som följer:

Phanteks Enthoo Primo
Köpt 2014-07-29 på Webhallen
Stort chassi med utmärkt stöd för vattenkylning, men har även plats för mängder av fläktar och diskar om man hellre vill det. Får bland annat plats 480mm-radiatorer i botten och taket. Det är i bra skick med mindre skråmor från användning.
300kr

Alphacool NexXosS XT45 480mm
Köpt 2015-01-19 på Cooling Stuff
45mm tjock radiator. Gott skick.
200kr

Alphacool NexXosS UT60 480mm
Köpt 2014-07-20 på Cooling Stuff
60mm tjock radiator. Gott skick.
200kr

Har 8st be quiet! Pure Wings 2 120mm som jag kan slänga med om det är av intresse.

Skickas ej, chassit är för tungt och bökigt och jag har inget lämpligt emballage för radiatorerna. Sakerna finns i Göteborg.

Tack för visat intresse!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna chassit, några fläktar kan jag också tänka mig om du ändå vill bli av med dom.

300 kr låter bra, och jag kan hämta imorgon eller senare, beror på när det passar dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av V1LL33:

Tar gärna chassit, några fläktar kan jag också tänka mig om du ändå vill bli av med dom.

300 kr låter bra, och jag kan hämta imorgon eller senare, beror på när det passar dig.

låter jättebra. skickar pm.

Permalänk
Skrivet av versions:

Hej!

Ska sälja ett chassi och två radiatorer på 480mm som inte används. Sakerna är som följer:

Phanteks Enthoo Primo
Köpt 2014-07-29 på Webhallen
Stort chassi med utmärkt stöd för vattenkylning, men har även plats för mängder av fläktar och diskar om man hellre vill det. Får bland annat plats 480mm-radiatorer i botten och taket. Det är i bra skick med mindre skråmor från användning.
300kr

Alphacool NexXosS XT45 480mm
Köpt 2015-01-19 på Cooling Stuff
45mm tjock radiator. Gott skick.
200kr

Alphacool NexXosS UT60 480mm
Köpt 2014-07-20 på Cooling Stuff
60mm tjock radiator. Gott skick.
200kr

Har 8st be quiet! Pure Wings 2 120mm som jag kan slänga med om det är av intresse.

Skickas ej, chassit är för tungt och bökigt och jag har inget lämpligt emballage för radiatorerna. Sakerna finns i Göteborg.

Tack för visat intresse!

Läs hela annonsen här

Kan ta alltihop men det förutsätter att du inte sålt chassit än

Visa signatur

CPU: 9700K 4,9Ghz Kylning:Custom Vatten MB: Gigabyte Z390 Elite GFX: RX6900 XT