EVGA RTX 3070 FTW3 ULTRA säljes (el. bytes till 3080)

Permalänk
Moderator
Moderator

EVGA RTX 3070 FTW3 ULTRA säljes (el. bytes till 3080)

Hej!

På grund av nedgradering från NR200P till mitt gamla chassi som bara tar 2-slots så blir bland annat detta FTW3 ULTRA, vilket är EVGA:s toppvariant, över efter att jag fått tag på ett annat kort som passar här på marknaden.

Kan även tänka mig att lägga en rimlig slant mellan för byte mot ett RTX 3080, andra byten är ej intressant.

Oöppnat, kvitto på Inet. Tänker mig 8299 :- vilket är nuvarande listpris eller högre bud.
Kan fortfarande returneras men ser hellre att någon Swecare i behov får chansen.

Möte prioriteras men kan även skickas mot förskott.
Kan även leverera en bit mot bensinersättning.

Pingvinstång ingår.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Om du nu är en sån herre som utstrålar så mycket altruism som du gör med nedan text:

"Kan fortfarande returneras men ser hellre att någon Swecare i behov får chansen."

Så hoppar jag och vi övriga på sweclockers att du säljer det för det som står på kvittot och inte "listpriset". Annars är du fan en lika go scalper som övriga.

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av roo:

Om du nu är en sån herre som utstrålar så mycket altruism som du gör med nedan text:

"Kan fortfarande returneras men ser hellre att någon Swecare i behov får chansen."

Så hoppar jag och vi övriga på sweclockers att du säljer det för det som står på kvittot och inte "listpriset". Annars är du fan en lika go scalper som övriga.

Du får givetvis tolka texten precis hur du vill men kortet har endast blivit över då jag köpt ett smalare 3070 av en annan användare här bokstavligen igår så jag slipper ta till dremeln för att kila in detta.
Inte för att marknadspriset rört sig extremt mycket på en vecka heller (det handlar inte om någon förbokning) men det är inte inköpt i syfte att sälja vidare och mig gör det ingen skillnad vart det hamnar om ingen vill ha det. Men tack för visat intresse.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Hej, har du kvar kortet? Jag ska ner till sthlm på fredag, skulle kunna hämta upp det då (em/kväll).

Visa signatur

Ryzen 7 2700X@3,7GHz || Corsair Vengeance Black RGB LED Pro DDR4 3200MHz 4x8GB || MSI GeForce RTX 3090 24GB SUPRIM X || Samsung 970 EVO 500GB NVME M.2 + 2xSamsung 860 EVO 1TB SSD || EK Quantum power kit + Vector XC3 || FD R6 Black || Asus ROG Strix X470-F Gaming || Gigabyte G34WQC 34" + ASUS VG248QE 24"

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av dachloo:

Hej, har du kvar kortet? Jag ska ner till sthlm på fredag, skulle kunna hämta upp det då (em/kväll).

Tja!

Det är kvar men jag är bortrest tors-söndag den här veckan tyvärr. :/

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

@Daemon
Attans, men ett postpaket om du är sugen då?

Visa signatur

Ryzen 7 2700X@3,7GHz || Corsair Vengeance Black RGB LED Pro DDR4 3200MHz 4x8GB || MSI GeForce RTX 3090 24GB SUPRIM X || Samsung 970 EVO 500GB NVME M.2 + 2xSamsung 860 EVO 1TB SSD || EK Quantum power kit + Vector XC3 || FD R6 Black || Asus ROG Strix X470-F Gaming || Gigabyte G34WQC 34" + ASUS VG248QE 24"

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av dachloo:

@Daemon
Attans, men ett postpaket om du är sugen då?

Det hade inte varit några problem men jag måste lägga allt det här på is nu så avslutar annonsen tyvärr.

Har en granne i huset som håller på att gå bort och ingen som tar hand om honom samtidigt som han i de få ögonblicken han kan samla en tanke totalvägrar att åka till sjukhus så ambulansen har varit här och vänt tre gånger om nu senaste dagarna, inget jag hade räknat med men har inget val att pausa annat för stunden.

Edit: Fjärde svängen ambulans nu, förhoppningsvis är han med på att stanna på sjukhus den här gången.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Bara att hojta till när det lugnat ner sig, lycka till!

Visa signatur

Ryzen 7 2700X@3,7GHz || Corsair Vengeance Black RGB LED Pro DDR4 3200MHz 4x8GB || MSI GeForce RTX 3090 24GB SUPRIM X || Samsung 970 EVO 500GB NVME M.2 + 2xSamsung 860 EVO 1TB SSD || EK Quantum power kit + Vector XC3 || FD R6 Black || Asus ROG Strix X470-F Gaming || Gigabyte G34WQC 34" + ASUS VG248QE 24"